Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben al een tijdje niet naar het SK geweest. Nu moet ik vanmiddag toch in Antwerpen zijn dus misschien dat ik eens een rondje doe. Zijn er momenteel veel shemales of TS actief in het SK ? Ik kan altijd nog een een privé regelen.
BTW ; blij dat ik dit forum met vele oude bekende namen gevonden heb. Zal dus vanaf nu ook weer mijn ervaringen kunnen delen al zijn die wel wat minder dan vroeger. Helaas zijn het dure tijden....
 
Heeft iemand ervaring met deze dame?
Topper... knap en lekker, maar volgende vind ik de beste liefste.......
 
Hi, kunnen jullie mij verder helpen op zoek naar een betrouwbare dame regio Antwerpen, dus niet de rondtrekkende, voor een kinky ervaring.
Een uurtje of 2, dominant, latex, leder, dildo's, mezelf verkleed als sissy,...
Bij onbekende heb ik niet direct zin om grote bedragen te betalen voor slechte leerschool. dank u
 
Hi, kunnen jullie mij verder helpen op zoek naar een betrouwbare dame regio Antwerpen, dus niet de rondtrekkende, voor een kinky ervaring.
Een uurtje of 2, dominant, latex, leder, dildo's, mezelf verkleed als sissy,...
Bij onbekende heb ik niet direct zin om grote bedragen te betalen voor slechte leerschool. dank u
Geen ervaring in deze setting maar Anouck, die soms in VT zit (weet geen exact adres of tijdstip) en ook privé ontvangt zou het aanbieden…..met positieve recensies ……
 
Bedankt, bestaat inderdaad wel een topic over, zal ik wel vinden.
 
En weet iemand een leuke trans die betrouwbaar is en ontvangt in de regio limburg liefst iemand die ook actief is en redelijk geschapen is
Met Lola Souza heb ik wel al eens een goede tijd beleeft.
 
Knappe verschijning, niet-roker, verzorgd en riekt lekker. Penis niet zo lang maar wel dik. Ze houdt van hard aangepakt worden. Penis wordt slap zonder stimulering. Mooi gekleed, knappe borsten die ineens bloot op bed lagen als ik mij 10sec omdraaide om mijn jas op te hangen. Lekker kontje en geil gaatje. Je ziet natuurlijk aan haar gezicht dat ze ooit een man was, maar echt wel een knappe trans.

Ik was enkel daar om te kijken en eens een pik te betasten. Dat snapte ze niet. Waardoor ze het hele bezoek probeerde mijn kleren van mijn lijf te schuren.
Is vooral bottom, voelt zich heel vrouwelijk. Heel gewillig. Ging meteen met mondje open en tong uit de mond liggen en vroeg achter mijn pik. Heeft op een bepaald voorgesteld top te zijn toen ik haar niet wilde neuken. "you bitch? Want me to fuck you?".
Alles had zonder condoom gekund.
Ondertussen is Norhan post-op volgens de advertentie. Ik weet niet of ik dat nu beter vind of niet? Ik bedoel: enerzijds staat een post-op trans nog op mijn "to do" lijstje. Anderzijds als ik een poesje wil neuken kan ik bij 101 (cisgender) vrouwen terecht. 🤔

 
Iemand ervaring mee? Komt, mits tussenpozen, regelmatig in mijn streek voor:
recensie staat hier
een positieve ervaring zo te lezen

 
Terug
Bovenaan Onderaan