Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
heeft er iemand ervaring met één van deze 2 dames? ze bieden ook samen een trio aan.


 
heeft er iemand ervaring met één van deze 2 dames? ze bieden ook samen een trio aan.


Die Karen heb ik eens gehad in Sint-Niklaas. Niet slecht ook niet wauw. Heeft een iets te mannelijk gezicht voor mij. Mocht ze zelfs Bare neuken zonder meerprijs toen. Heb ik niet gedaan.Kan goed met gezichtsfilters overweg. 🤣🤣🤣
 
Goedenavond iedereen,

Heeft er iemand ervaring met een Braziliaanse shemale genaamd Marcela die momenteel in Antwerpen werkt? Ze ziet er erg leuk uit.


Alvast bedankt voor eventuele info.
 
ik denk een week of 8 gelee bij deze dame geweest in hasselt, was toen voor 'n ½uur. voor de 100 die ik betaalde kon niet geneukt worden. mocht mezelf aftrekken terwijl zij ongeinteresseerd der lul in m'n gezicht sloeg. al met al niet echt een ervaring om weer over te doen.
Wellicht dat Anastasia haar dag niet had. ik heb haar gisteren in Zaandam bezocht en mijn ervaring met haar was bijzonder positief: https://www.girlsreview.nl/threads/anastasia-ts-utrecht-vh-enschede.22549/#post-704409
 
ik ben op zoek naar trans die veel spuit. Ik ben enkel actief, niet passief dus dat is vaak een probleem om hen klaar te laten komen. Ze neuken liever zelf en dan is klaarkomen voorn hen makkelijker. Ik zou graag 30min pijpen zodat ze vervolgens lekker in mijn mond klaarkomt. Iemand een idee? regio maakt niet uit. Dank u
 
Gisteren een poging ondernomen om via What's up informatie van een tgirl te krijgen via What's app. Je moet weten dat ik mijn bezoekjes altijd met de fiets
doe. Daarom is het voor mij belangrijk om te weten ongeveer waar het meisje
ontvangt. N
Na twee pogingen, en telkens het antwoord 'ok' te hebben gekregen, geef ik het op. Dit wil zeggen dat ze geen woord engels begrijpt. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Vorige keren heb ik toch doorgezet, met veel communicatie moeilijkheden, en bleek de date een dikke flop door dat er niet kon gecommuniceerd worden. Een minimum aan Engels, mag toch in deze tijd verwacht worden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan