Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met Nina in Evergem?
Vorig jaar ontving ze op hotel of bij een vriendin thuis. Hete Thaise duivels. Symphatiek ook wel. Vooral Nina kent weinig grenzen als ze op dreef is...
 
Ik ben bij haar geweest de zomer voor covid in Oostende. Was een leuke date, jonge frisse trans, knap gezichtje, mooi lichaam. Het is zij op de foto's, toen had ze wel blond haar. Geen gezaag over extra geld, alle vooraf afgesproken wensen was geen probleem. Toen ik achteraf een douche nam stond ze te kijken terwijl haar pik terug stijf kwam
Deze ook gehad tijd terug , goede ervaring , alle normale (en niet normale ) mogelijk . Wel mannelijkere kaaklijk dan foto's doen vermoeden. Wel een oerdom mens
 
Iemand ervaring met Alessandra Top uit Lichtervelde. Haar advertenties staan altijd maar kort online op RL, maar ze doet dit al lang. In haar advertentie staan heel wat filmpjes, wat ik zeker een plus vind. Bezocht iemand haar nog recent ?
 
Iemand ervaring met Alessandra Top uit Lichtervelde. Haar advertenties staan altijd maar kort online op RL, maar ze doet dit al lang. In haar advertentie staan heel wat filmpjes, wat ik zeker een plus vind. Bezocht iemand haar nog recent ?
Als je het frans beheerst :

al drie keren bij haar geweest waarvan een keer bji haar privé in Lichtervelde .
Voor mij een van de beste shemale die ik ontmoet heb !

In werkelijkheid schooner dan op haar fotos

Ze is meer top dan bottom en haar plusje is groot, dik en stijf .
Nooit gezevrd op meer money
 
Heb Debby een paar keer bezocht lang geleden niet zo ver van Berchem station toen.
Ze was goed ze deed wat gevraagd was en achteraf nog een massage die goed was. Alles was hygiënisch en zij zeer verzorgd alleen is het zoals ik zei al meer dan 10 jaar geleden dus weet niet hoe het ondertussen is.
Ik zie haar nog adverteren op RL. Paar keer overwogen om te gaan. Op twitter zie ik ze ook passeren. De moeite waard, denken jullie? Of kan je mij andere Vlaamse shemales aanraden? Bedankt.
 
Ik zie haar nog adverteren op RL. Paar keer overwogen om te gaan. Op twitter zie ik ze ook passeren. De moeite waard, denken jullie? Of kan je mij andere Vlaamse shemales aanraden? Bedankt.
ze staat er idd terug op, ben er ook geweest, is goed bed, maar vind tongzoenen wel niet zo heel fijn, maar zal altijd een topwijf blijven, zat vroeger ook regelmatig op de tgirl party ergens in Waasmunster.

is lang het gezicht geweest van Xkiss en Gaykiss dacht ik
 
ze staat er idd terug op, ben er ook geweest, is goed bed, maar vind tongzoenen wel niet zo heel fijn, maar zal altijd een topwijf blijven, zat vroeger ook regelmatig op de tgirl party ergens in Waasmunster.

is lang het gezicht geweest van Xkiss en Gaykiss dacht ik
Hey x bedankt voor de reactie 😉.
Waasmunster eens opgezocht, dat is dan de Biechtstoel...de moeite waard? Straks moet ik elke week een club bezoeken 😊
 
ze staat er idd terug op, ben er ook geweest, is goed bed, maar vind tongzoenen wel niet zo heel fijn, maar zal altijd een topwijf blijven, zat vroeger ook regelmatig op de tgirl party ergens in Waasmunster.

is lang het gezicht geweest van Xkiss en Gaykiss dacht ik
Bedankt turboke. Hoe groot zou ze zijn? Ik hou wel van grote dames. Ik ben 1 meter halfweg de zeventig.
 
Heren, tot hoe laat werken de shemales in Schipperskwartier overdag?

Ik ben vanmiddag in Antwerpen maar ik ben bang pas tegen 17-18u, mis ik ze dan? Ik las namelijk dat je overdag meer keuze hebt in shemales in Antwerpen..
 
Alice in Maastricht en Zutendaal. leeftijd varieert tussen 28 en 30 jaar en gewicht tussen 38 en 54 kg.
 
Ik zou deze week als beginner een leuke Trans bezoeken. Mijn ogen waren gevallen op Anita Prado welke tot op heden in Kortrijk ontvangt, echter zet ze haar baan verder richting Frankrijk. Anderen op de lijst zijn Angel en Mela
Van Angel heb ik hier al vernomen dat ze nogal een dik apparaat heeft en dit zal minder geschikt zijn om er mij mee te penetreren. Een Trans met een dun apparaat lijkt me het beste om te beginnen. Aanbevelingen zijn welkom.
 
Iemand ervaring met THALIA uit Kroatië, die nu in Hasselt ontvangt? Persoonlijk vind ik haar zeer knap. Misschien te mooi om waar te zijn?

 
Terug
Bovenaan Onderaan