Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou deze week als beginner een leuke Trans bezoeken. Mijn ogen waren gevallen op Anita Prado welke tot op heden in Kortrijk ontvangt, echter zet ze haar baan verder richting Frankrijk. Anderen op de lijst zijn Angel en Mela
Van Angel heb ik hier al vernomen dat ze nogal een dik apparaat heeft en dit zal minder geschikt zijn om er mij mee te penetreren. Een Trans met een dun apparaat lijkt me het beste om te beginnen. Aanbevelingen zijn welkom.
Stefi in Kortrijk is een leuke bottom, de moeite waard imo.
 
Stefi in Kortrijk is een leuke bottom, de moeite waard imo.

Hierbij de link naar de thread
 
Het was/is volgens de foto's dezelfde, maar tegenwoordig 2 tel.nrs., 2 locaties. 2 leeftijden, 2 verschillende mogelijkheden in ads etc.
Volgens mij waren de oude recensie niet allemaal positief, dus daarom 2e profiel?
 
Ik ben gisteravond in t Schipperkwartier beland bij een Venezuelaanse shemale in die steeg tussen de straten in, ze heeft een bordje in het raam met SHEMALE erop.

Het was wel een redelijke ervaring. Ze is mooi, mooie grote tieten alleen dr kont viel een beetje tegen. Wel heeft ze een redelijk dikke lul van 17-18cm (als ie eindelijk hard is). We hebben elkaar gepijpt, dat begon aan beide kanten met condoom maar ineens ging die tijdens het pijpen af, beetje vreemd want zo geil was de sfeer eigenlijk niet echt. Overigens is haar pijptalent niet heel bijzonder helaas. Haar neuken was wel geil met die spiegel voor haar bed. Kon je tijdens doggy dr koppie goed zien en dr lulletje die je zo goed heen en weer zag gaan.

Al met al heb ik wel een redelijke date gehad voor een zacht prijsje. Geen gehaast of COME BABY - gedoe
 
Hallo mede-wandelaars,

Waar kan ik terecht voor de mooiste en vrouwelijkere shemales?
En dan bedoel ik echt een mooie vrouw met een pik. Niet een waarbij je van een afstand al ziet dat het een opgemaakte man is met borsten..
Echt een geval niet van echt te onderscheiden totdat ze haar broekje uit doet..

Voor een lekkere deepthroat, prostaat massage en om eens lekker anaal genomen te worden.
Actief en passief dus...

Nederland of België, maakt niet uit.
Alvast bedankt voor jullie suggesties!
 
Hallo mede-wandelaars,

Waar kan ik terecht voor de mooiste en vrouwelijkere shemales?
En dan bedoel ik echt een mooie vrouw met een pik. Niet een waarbij je van een afstand al ziet dat het een opgemaakte man is met borsten..
Echt een geval niet van echt te onderscheiden totdat ze haar broekje uit doet..

Voor een lekkere deepthroat, prostaat massage en om eens lekker anaal genomen te worden.
Actief en passief dus...

Nederland of België, maakt niet uit.
Alvast bedankt voor jullie suggesties!
Katia in Gent misschien
 
Wie heeft er ervaring met deze knappe shemale Roudaina ?
Heb ik al regelmatig zien passeren , maar nog geen enkele recensie

 
Hallo mede-wandelaars,

Waar kan ik terecht voor de mooiste en vrouwelijkere shemales?
En dan bedoel ik echt een mooie vrouw met een pik. Niet een waarbij je van een afstand al ziet dat het een opgemaakte man is met borsten..
Echt een geval niet van echt te onderscheiden totdat ze haar broekje uit doet..

Voor een lekkere deepthroat, prostaat massage en om eens lekker anaal genomen te worden.
Actief en passief dus...

Nederland of België, maakt niet uit.
Alvast bedankt voor jullie suggesties!
Bovendien steeds top service!
 
Wow. Als die foto's echt en recent zijn… Mega babe 🥵😋
Niet alle foto's zijn actueel maar ze ziet er wel inderdaad zo uit. Bij de Franstalige medewandelaars van youppie kan je er uitgebreide verslagen van lezen. Ik ben er zelf al meerdere keren geweest toen ze nog bij Chloé ontving en daarna op een andere locatie in Koekelberg. Steeds zeer geile momenten. Nu ontvangt ze blijkbaar in Strombeek-Bever maar daar ben ik nog niet geweest maar ook dat gaat niet lang meer duren😋
 
Bepaalde fotos zijn meer dan tien jaar oud .Was een star enkele jaren geleden https://youppie.net/showthread.php?25791-Bruxelles-MICHELLE-FERRARY
Aaaah… Michelle Ferrary! Ja! Die naam zegt me inderdaad nog iets. Vaak aan gedacht om eens langs te gaan… nooit gedurfd/ van gekomen.

Edit: Michelle heeft ook een instagram account, dus als je een recente foto wil zien kan je daar terecht. Ze is nog steeds knap, maar niet meer die 20-something sex bomb van op redlights.
 
Laatst bewerkt:
Toevallig iemand om ervaringen met haar te delen? Maakt ze waar wat ze aanbiedt in haar menu? Of is het weer één van de velen?
Spreekt enkel maar Spaans. Dan pas ik. Spijtig
 
haar nu pas gespot op redlights ... benieuwd naar ervaringen...nog niemand geweest?
Ik ben al verscheidene keren geweest. Echt voor mij de beste die er is (ik ben enkel active). Heerlijke lieve meid, jammer van de siliconen kont die je duidelijk voelt en haar anus zelf is precies karton, nog nooit zoiets gezien of gevoeld. Zal eelt zijn van het neuken wrs. Intens Tongzoenen, cim, nzc… allemaal geen probleem. Echte topper naar mijn mening.
Ze is heel vrouwelijk, nergens ongewenste beharing ofzo , dus als je een gfe zoekt zeker het bezoeken waard.

Tevens een zeer propere airbnb die ze huurt boven een café. Romantische setting met kaarsjes etc en geen vuil kot zoals bij sommigen anderen
 
Ik ben al verscheidene keren geweest. Echt voor mij de beste die er is (ik ben enkel active). Heerlijke lieve meid, jammer van de siliconen kont die je duidelijk voelt en haar anus zelf is precies karton, nog nooit zoiets gezien of gevoeld. Zal eelt zijn van het neuken wrs. Intens Tongzoenen, cim, nzc… allemaal geen probleem. Echte topper naar mijn mening.
Ze is heel vrouwelijk, nergens ongewenste beharing ofzo , dus als je een gfe zoekt zeker het bezoeken waard.

Tevens een zeer propere airbnb die ze huurt boven een café. Romantische setting met kaarsjes etc en geen vuil kot zoals bij sommigen anderen
thx voor het delen van je ervaring...nzc is not my thing...dus ik skip.
 
Terug
Bovenaan Onderaan