Johan Bloem
Wandelaar
- 44
- 18/03/22
- 4.862
Ik zie het zeker zitten!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk moet toegeven dat ik denk dat Bertje9 gelijk heeft.
Het profiel van Rivas zal waarschijnlijk niet de persoon zijn die je in het echt ontmoet, maar eerder deze: https://www.redlights.be/profiel/jenifer-ts-hot/
Die gebruikt in haar eigen profiel ook nep foto's, naast echte foto's. Een mix dus.
De WhatsApp profielfoto van Rivas komt overeen met die van Jenifer.
Dus als je de reviews en het uiterlijk van Jenifer wel ziet zitten, ga ervoor![]()
Net als Redlights en Kinky, dienden TVP's hun advertenties/lokaties zelf te actualiseren. En wat betreft de reviews, daarin was shemalewiki ronduit KUT. Ik heb daar twee keer een review achterlaten en die zijn beide botweg weggemodereerd.Shemalewiki werd nooit aktueel gehouden voor locatie, alleen deels voor review
Dank hiervoor. Recensies op ander forum dus onbetrouwbaarEr is blijkbaar al een thread van hem/ haar over de fake foto´s, die lul lijkt ook niet echt te zijn... De vloek van Oost-vlaanderen![]()
Recensie - Gennifer, ts Camilla , Brugge
Oke waar te beginnen. Dit is een groepje volwassen zuid amerikaanse mannen die zich voordoen als jonge trans meisjes met grote pikken. Eens binnengekomen staat er daar een trol van een man met een pruik. Ik zie al direct ook dat ze kleine penissen hebben. Superbewerkte fotos. Ik ben ervaren...www.girlsreview.nl
Gelukkig dat ik eerst deze forum iets vraag voordat ik afspreek, ik heb zelf al zoiets meegemaakt vroeger..
Profiel Rivas is niet van Jennifer, foto op WhatsApp is ook niet Jennifer maar van vriendin van Jennifer.Ik moet toegeven dat ik denk dat Bertje9 gelijk heeft.
Het profiel van Rivas zal waarschijnlijk niet de persoon zijn die je in het echt ontmoet, maar eerder deze: https://www.redlights.be/profiel/jenifer-ts-hot/
Die gebruikt in haar eigen profiel ook nep foto's, naast echte foto's. Een mix dus.
De WhatsApp profielfoto van Rivas komt overeen met die van Jenifer.
Dus als je de reviews en het uiterlijk van Jenifer wel ziet zitten, ga ervoor![]()
Voor Carla Brasil zou´k het niet leggen, die ziet er mij wat te mannelijk uit. Maar voor Emanuela Moscardini, Luna Love, Victoria Carolino of Gabriela Belt zou ik zelf dubbel gevenLaat het nu net zijn dat ze alle filmpjes heeft verwijderd.
Goh, dan vind ik 150€ wel heel veel voor een vent met een pruik op.
Kan ik ecengoed op grindr een gratis hookup regelen met een ts.
Had onlang contact met the one and only Carla Brasil op X. En die vraagt 300€. Al standaard 150€ voor bij hare VIP te horen. Heb toch vriendelijk bedankt, ook al is het een droom met haar eens te stomen. Hoewel haar lul wat veel zou zijn voor mijn maagdenkontje.
Ik heb Carla denk 10 jar geleden ontmoet. 150445 min. 150euro voor 45 min.Voor Carla Brasil zou´k het niet leggen, die ziet er mij wat te mannelijk uit. Maar voor Emanuela Moscardini, Luna Love, Victoria Carolino of Gabriela Belt zou ik zelf dubbel geven![]()
Voor Carla Brasil zou´k het niet leggen, die ziet er mij wat te mannelijk uit. Maar voor Emanuela Moscardini, Luna Love, Victoria Carolino of Gabriela Belt zou ik zelf dubbel geven![]()