Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik moet toegeven dat ik denk dat Bertje9 gelijk heeft.

Het profiel van Rivas zal waarschijnlijk niet de persoon zijn die je in het echt ontmoet, maar eerder deze: https://www.redlights.be/profiel/jenifer-ts-hot/

Die gebruikt in haar eigen profiel ook nep foto's, naast echte foto's. Een mix dus.

De WhatsApp profielfoto van Rivas komt overeen met die van Jenifer.

Dus als je de reviews en het uiterlijk van Jenifer wel ziet zitten, ga ervoor 😁
Er is blijkbaar al een thread van hem/ haar over de fake foto´s, die lul lijkt ook niet echt te zijn... De vloek van Oost-vlaanderen 😂😂😂

Gelukkig dat ik eerst deze forum iets vraag voordat ik afspreek, ik heb zelf al zoiets meegemaakt vroeger..

Er is blijkbaar al een thread van hem/ haar over de fake foto´s, die lul lijkt ook niet echt te zijn... De vloek van Oost-vlaanderen 😂😂😂

Gelukkig dat ik eerst deze forum iets vraag voordat ik afspreek, ik heb zelf al zoiets meegemaakt vroeger..
Dank hiervoor. Recensies op ander forum dus onbetrouwbaar

Ik moet toegeven dat ik denk dat Bertje9 gelijk heeft.

Het profiel van Rivas zal waarschijnlijk niet de persoon zijn die je in het echt ontmoet, maar eerder deze: https://www.redlights.be/profiel/jenifer-ts-hot/

Die gebruikt in haar eigen profiel ook nep foto's, naast echte foto's. Een mix dus.

De WhatsApp profielfoto van Rivas komt overeen met die van Jenifer.

Dus als je de reviews en het uiterlijk van Jenifer wel ziet zitten, ga ervoor 😁
Profiel Rivas is niet van Jennifer, foto op WhatsApp is ook niet Jennifer maar van vriendin van Jennifer.
Jennifer gebruikt ook valse foto's maar er zijn ook echte te zien op haar profiel op RL.

Rivas is wss wel dezelfde als Stella en Kristal die je ook terug vindt op RL in Melle. Bij hen vind je wel enkele echte foto's.
Ooit trio gehad met Jenifer en Stella/Kristal/Rivas. Niet slecht maar dat was omdat Jennifer erbij was. Zij geeft wel een topservice en is ook pak mooier dan haar vriendin. Maar ze is wel een trav ipv trans...

Laat het nu net zijn dat ze alle filmpjes heeft verwijderd.

Goh, dan vind ik 150€ wel heel veel voor een vent met een pruik op.
Kan ik ecengoed op grindr een gratis hookup regelen met een ts.

Had onlang contact met the one and only Carla Brasil op X. En die vraagt 300€. Al standaard 150€ voor bij hare VIP te horen. Heb toch vriendelijk bedankt, ook al is het een droom met haar eens te stomen. Hoewel haar lul wat veel zou zijn voor mijn maagdenkontje.
Voor Carla Brasil zou´k het niet leggen, die ziet er mij wat te mannelijk uit. Maar voor Emanuela Moscardini, Luna Love, Victoria Carolino of Gabriela Belt zou ik zelf dubbel geven 😂

Voor Carla Brasil zou´k het niet leggen, die ziet er mij wat te mannelijk uit. Maar voor Emanuela Moscardini, Luna Love, Victoria Carolino of Gabriela Belt zou ik zelf dubbel geven 😂
Ik heb Carla denk 10 jar geleden ontmoet. 150445 min. 150euro voor 45 min.
Zo ook dan al duur.
Nog altijd een droom ervaring.
Ze heeft enorm controle.
Ze kan hem zacht maken een eenmaal binnen kan ze hem knal hard maken.
De grote zonder pijn.
Ongelofelijk.
Vond haar niet zo mannelijk. Maar jaen kan natuurlijk een beetje veranderen.

Heb nog de video (nee blijft privat)
Als ze uit terug komt zal ik waarschijnlijk de 300 betalen.

Terug
Bovenaan Onderaan