Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hey mede genieters !

Sinds kort heb ik een kink op trannsexuele dames.
Is er iemand je aanbeveelt in Limburg?

Je mag ook prive antwoorden als je wil, dank je !
Ik net even gekeken en zijn er momenteel geen enkele ts aanwezig waar ik hier al eens iets positief gelezen hebt. Als ik jouw was zou ik de volgende plaatsen eens typen in de zoekmoter Lanaken (zag er paar keer voorbij komen) en Hasselt
 
Misschien eens de vraag stellen in de juiste rubriek ;)

Ik ben op zoek naar een vrouwelijk uitziende shemale/transvrouw, die niet al te groot is in gestalte.
Dus graag met borsten en pik voor een beginner/eerste maal.
Liefst iemand met een harde clit en die eventueel spuit.
Aangezien ik echt beginner ben, graag iemand die alles mooi uitlegt.

Graag regio 60km rond Gent.
 
Misschien eens de vraag stellen in de juiste rubriek ;)

Ik ben op zoek naar een vrouwelijk uitziende shemale/transvrouw, die niet al te groot is in gestalte.
Dus graag met borsten en pik voor een beginner/eerste maal.
Liefst iemand met een harde clit en die eventueel spuit.
Aangezien ik echt beginner ben, graag iemand die alles mooi uitlegt.

Graag regio 60km rond Gent.
Echt niemand?
 
Misschien eens de vraag stellen in de juiste rubriek ;)

Ik ben op zoek naar een vrouwelijk uitziende shemale/transvrouw, die niet al te groot is in gestalte.
Dus graag met borsten en pik voor een beginner/eerste maal.
Liefst iemand met een harde clit en die eventueel spuit.
Aangezien ik echt beginner ben, graag iemand die alles mooi uitlegt.

Graag regio 60km rond Gent.
Katia
 
Ik was reeds bij Cibelly en Angel alberque.
Is de lul van giovanna Kandra van het zelfde formaat?
Kwestie van de nodige voorbereidingen te nemen:)
 
Ik was reeds bij Cibelly en Angel alberque.
Is de lul van giovanna Kandra van het zelfde formaat?
Kwestie van de nodige voorbereidingen te nemen:)
Giovanna/Naomi Kandra heeft een heel grote lul (voorbereidingen kunnen dus absoluut geen kwaad 😁), maar Cibelly zit toch nog een categorietje hoger.

Bij Angel Albuquerque ben ik nog niet geweest, is haar pik echt zo groot als die van Cibelly?
 
Giovanna/Naomi Kandra heeft een heel grote lul (voorbereidingen kunnen dus absoluut geen kwaad 😁), maar Cibelly zit toch nog een categorietje hoger.

Bij Angel Albuquerque ben ik nog niet geweest, is haar pik echt zo groot als die van Cibelly?

kwa omvang zal cibelly toch wel de grootste zijn, daarna dus Angel en ik ga binnenkort Giovanna proberen...
 
Is deze echt of fake? Adrielly Bronze.

Op redlights :

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/klein-dun-en-pervers.html

Zelfde zit in de shemale database, een reeds jaren beroemde Braziliaanse shemale :


Zit in Brugge - heeft iemand ervaring ermee? Voor mij een beetje te ver om ze eens met een bezoekje te vereren, als ze ooit naar Antwerpen komt wil ik het wel eens checken.

Dank voor eventuele reactie.
 
Is deze echt of fake? Adrielly Bronze.

Op redlights :

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/klein-dun-en-pervers.html

Zelfde zit in de shemale database, een reeds jaren beroemde Braziliaanse shemale :


Zit in Brugge - heeft iemand ervaring ermee? Voor mij een beetje te ver om ze eens met een bezoekje te vereren, als ze ooit naar Antwerpen komt wil ik het wel eens checken.

Dank voor eventuele reactie.
Kaneelkleur …. 🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan