Algemeen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat me opvalt in de regio Oost- en West-Vlaanderen is dat er niet echt toppers zijn waar (minstens) pijpen mogelijk is en dat aan een schappelijke prijs (dus niet +50€ of meer).

Kijk je in het topic van Antwerpen en Brussel dan zie je deze wel.
aanraders in antwerp of brussel ?
 
Wat me opvalt in de regio Oost- en West-Vlaanderen is dat er niet echt toppers zijn waar (minstens) pijpen mogelijk is en dat aan een schappelijke prijs (dus niet +50€ of meer).

Kijk je in het topic van Antwerpen en Brussel dan zie je deze wel.
Lijkt me logisch daar er in de steden meer concurrentie is? Ook: als je de echt goeie degelijke massages zoekt dan zijn het eerder uitzonderingen die pijpen. Plus het feit dat de gemiddelde dame daar -als ze eerlijk is- ook niet zo tuk op is bij jan en alleman aan zijn pik te gaan zuigen ;-) Maar ze zijn er wel hoor, alleen is het meestal geen standaard service maar enkel met de "goeie" en/of "propere" klantjes. Als ik daar nood aan heb dan ga ik voor een kort bezoekje aan een prostituee maar als de massage top is en de teasing dan heb ik doorgaand genoeg aan een handjob of tittyjob.
 
Zaterdag even telefonisch geïnformeerd, het werd bevestigd dat dit de Dear van vroeger is. JAWEL, ZE IS TERUG
 
Op hookers wel en ik dacht hier ook, maar vind er ook niks meer van terug.
In deze thread staat er wel nog iets over.

De meeste recensies, inclusief eigen ervaring kan je in 1 zin samenvatten....

Zwakke service en meestal zat.
 
Op hookers wel en ik dacht hier ook, maar vind er ook niks meer van terug.
In deze thread staat er wel nog iets over.

De meeste recensies, inclusief eigen ervaring kan je in 1 zin samenvatten....

Zwakke service en meestal zat.

Perfecte samenvatting!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan