Algemeen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sensuele erotische massage - Kortrijk

https://www.redlights.be/massage/sensuele-erotische-massage-11.html
vage advertentie… zouden hier al recensies over bestaan?Bekijk bijlage 87066
Alhier dus:
 
Goeiedag,

Heb ook al een paar keer contact gezocht, maar nooit iets van haar gehoord. Mochten jullie erin slagen, geef even door hoe en wat? Bedankt!
Toevallig kreeg ik gister een sms'je dat ze op vakantie was geweest en weer terug in gent was.
Dus mocht je nog niks gehoord hebben, misschien nu even bellen/smse…
Ik ben van de week bij Biew geweest, dus zit weer even goed :)
Graag hoor ik wel jullie ervaring. Veel plezier!
 
Toevallig kreeg ik gister een sms'je dat ze op vakantie was geweest en weer terug in gent was.
Dus mocht je nog niks gehoord hebben, misschien nu even bellen/smse…
Ik ben van de week bij Biew geweest, dus zit weer even goed :)
Graag hoor ik wel jullie ervaring. Veel plezier!
Biew in Gent?
 
Biew in Gent?
Nee sorry, misschien was dit een beetje raar getypt.
Maar het ging erover dat mede wandelaars niks vernomen van Gibsy (uit Gent).
Nu kreeg ik van de week bericht van haar dat ze terug van vakantie was.
Waarop ik zei dat ik even goed was omdat ik toen net op weg terug naar huis was van Biew (uit Maldegem).

Hoop dat het zo wat duidelijker is. Mocht je bij Gibsy langs gaan hoor ik graag hoe het is bevallen.
Mvg,
 
Nee sorry, misschien was dit een beetje raar getypt.
Maar het ging erover dat mede wandelaars niks vernomen van Gibsy (uit Gent).
Nu kreeg ik van de week bericht van haar dat ze terug van vakantie was.
Waarop ik zei dat ik even goed was omdat ik toen net op weg terug naar huis was van Biew (uit Maldegem).

Hoop dat het zo wat duidelijker is. Mocht je bij Gibsy langs gaan hoor ik graag hoe het is bevallen.
Mvg,
Helemaal duidelijk nu 😉
Gibsy al bezocht ,zal bij die ene keer blijven wegens veel te duur voor amateuristische massage waar niks van extra's mogen. Vind daar ook niks knap aan maar das voor een ander mss wel zo. Zoals gezegd blijft het voor mij bij ene keer.
Mvg
 
Deze dame is hier al beschreven maar ik kan ze niet terug vinden waarschijnlijk andere naam. Iemand ervaring mee?
 
Deze dame is hier al beschreven maar ik kan ze niet terug vinden waarschijnlijk andere naam. Iemand ervaring mee?
Nochtans zo gevonden hoor via de zoekfunctie😜 hier in deze rubriek post #288 en daaropvolgende antwoorden
 
bij nader inzien denk ik dat er wel een link moet zijn met de schaapstal, dus dat mag dan weer tellen als alarmbel :)

En als we kijken naar de berichten in het topic van de schaapstal dan werden daar ook al twee profielen aangemaakt om de zaak op te hemelen en dan vervolgens twee dagen later was de laatste keer dat dat profiel online kwam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan