Algemeen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het houdt inderdaad geen steek. Maar voor mij althans geen verdere uitleg nodig - boodschap blijft nog steeds; wegblijven
 
Wacht...je bent er dus meerdere keren bij geweest? Ze was toch nieuw en je postte gisteren dat je geweest was...en op 1 december vroeg je heeft al iemand geweest? ben niet mee ze nu...
Ik ben er vroeger idd meerdere keren bij geweest toen ze adverteerde onder een andere naam. Nu had ik het profiel niet herkend, en vroeg ik dus als iemand geweest was.
Bij het maken van een afspraak, herkende ik uiteindelijk haar stem.
Het gaat voor alle duidelijkheid over de vrouw die tot voor kort als Emma adverteerde.
 
Iemand nog recent bij GREATMASSAGES HARELBEKE geweest?
hoe zijn de ervaringen?
 
Iemand nog recent bij GREATMASSAGES HARELBEKE geweest?
hoe zijn de ervaringen?
Recent niet. Is geleden van voor corona, maar wel positieve herinneringen aan...
 
Iemand hier al eens geweest? blijkbaar nieuw huis in brugge
 
Weet er iemand nog een (Thaise) dame die echt lekkere handjobs met de juiste technieken kan geven 🤤?
 
Deze opmerking is al even dom als "het staat in de krant dus het zal wel waar zijn"

Ik ken meerdere dames die op RL adverteren en die geen seks aanbieden, en je moet er ook niet naar vragen want het gaat niet door.
Ik zeg ook geen sex, maar enkel massage zal je niet vinden op redlights :)
 
Waar in het Gentse kan je nog terecht voor een goeie Thai massage?
Het is al weer van voor corona geleden dat ik nog eens ging wandelen en met de Biew/Mon, etc, .. die dicht/weg zijn weet ik niet waarheen
 
Waar in het Gentse kan je nog terecht voor een goeie Thai massage?
Het is al weer van voor corona geleden dat ik nog eens ging wandelen en met de Biew/Mon, etc, .. die dicht/weg zijn weet ik niet waarheen
Biew zit in Maldegem nu; maar al even geen contact meer gehad dus ik weet niet of ze momenteel ontvangt.
 
Ik ben al lang op zoek naar een erotische massage waar zowel de massage zelf als het hp achteraf de moeite is.
Iemand een goed adresje in het waasland of oost vlaanderen dat de moeite waard is? Of een gewoon massagesalon of masseuse waar al eens wat meer kan? Mag ook pb.
 
Dag collega's

Heeft iemand al ervaring met Elena? Heel verleidelijke advertentie

 
Indertijd bij geweest in Lochristi. Is bij een keer gebleven. Ik vond het ook te duur voor wat het maar was.
 
Dag collega's

Heeft iemand al ervaring met Elena? Heel verleidelijke advertentie

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan