Recensie Lucky, Kortrijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SnooZe

Vaste klant
120
28/09/22
72
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/petite-asian-girl-body-is-all-natural.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag deze dame bezocht; foto's zijn echt - ze is 34 jaar. Ze adverteert als petite asian maar daar is ze iets te zwaar voor vind ik. Ze is wel klein, body inderdaad all natural. Moest ze iets meer makeup aan doen dan zou ze wel een stuk knapper over komen, maar ze had niets op (all natural is dus niet gelogen).
Eerst douchen (op mijn vraag), de badkamer is klein maar wel OK. Ze geeft je een verse handdoek, ook bij de 2e douche nadien een verse handdoek gehad, top.
Blowjob was OK, rustig maar met gevoel, afwisseling en af en toe probeerde ze wat dieper te gaan - aangenaam. Jammer weinig oogcontact (heb dan maar zelf de ogen gesloten).
Leuke naturel borsten, en omdat ze wat molliger is gaan die ook leuk over en weer tijdens het stoten. Haar lichaam is heel zacht dat viel mij op, je kan haar in missio bijna opvouwen tot een bolletje, ze is heel lenig. Dus met opgetrokken knietjes en het juiste ritme dansen die borsten dan mooi over en weer, ik had niet de behoefte om te veranderen van standje, het voelde aan als een GFE op dat moment met een leuk uitzicht. Haar poesje is best strak, ik heb het eerder rustig aan moeten doen omdat ik anders te snel zou klaar komen, maar het was wel aangenaam. Ze is eerder passief, maar ok dat geeft mij beter controle hoe lang ik het ga uithouden. Ik zou wel geen 2e ronde kunnen doen met haar binnen 1 uur want daarvoor heb ik meer een actieve dame nodig die keihard mee stoot (waarschijnlijk is dit voor iedereen anders).
Na een tijdje voelde ik haar feller en feller aanspannen (waarschijnlijk was ze ook richting klaarkomen aan het gaan), en dan heb ik mijn schot moeten lossen.
Jammer dat ze niet tongzoent, maar ze is getrouwd en haar man zit een verdiep hoger in een ander app.. ik denk dat ze daarom wat geremd is in haar service.
Ik denk ook dat haar 'man' diegene is die de whatsapp regelt want ik had wat kleine zaken proberen afspreken op voorhand en die waren niet doorgekomen dus ik was niet in contact met de dame rechtstreeks (ok - dat is zelden zo).
Na klaarkomen had ik nog een half uurtje en daar heb ik om een massage gevraagd, van de harde soort (ik hou echt van die foamrol ervaring), ze deed dit goed met gevoel ook, maar heb al beter gehad. In haar advertentie staat er dat ze body to body doet met olie, nu ik ben zelf niet zo gek op olie en de massage was hoofdzakelijk op de benen wat ik gevraagd had. We hebben het ook omgekeerd gedaan (eerst intiem, dan massage) dus ik kan ook niet oordelen of er teasing enzovoort bij zit in een normaal patroon van opbouw tijdens massage om dan te eindigen met intiem. Een andere wandelaar kan daar best verslag over uit gaan brengen denk ik.

Ik had 20 bijbetaald voor de optie pzc. Dus 140 in totaal voor een uurtje. Ik heb al dikwijls meer betaald voor een slechtere service. Dus prijs/kwaliteit zit dit zeker goed vond ik.
Herhaligsgevaar, nee te ver rijden voor mij en het was absoluut niet slecht maar had niet dat wow gevoel. Moest ze tongzoenen en makeup aan hebben (en wat dichter bij wonen) zou ik wel regelmatig willen langsgaan, voor 80 euro een half uurtje is echt wel een goede deal dan

Ze woont al jaren in Duitsland maar verblijft in Belgie nog 2-3 maanden, nadien gaat ze naar Utrecht voor een paar maanden. ze zegt dat dat haar manier is om rond te reizen en geld te verdienen voor hun. Jullie wandelaars hebben dus nog even om ze te bezoeken en voor onze Nederlandse collega's is het nog even wachten :)
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan