Algemeen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kent iemand deze rijpere masseuse? Nieuw of oude wijn in nieuwe zakken?😁
 
Ik zag deze week een advertentie van Layla, een nieuwe masseuse in Aalst die ook tantra massages aanbiedt: https://www.redlights.be/massage/massage-tantra-493330523.html

WhatsApp gestuurd, ze stuurde bericht terug dat haar tarief 200€/ uur is. In haar advertentie en in haar WhatsApp bericht maakt ze heel erg duidelijk dat ze enkel massage doet, niks meer. Dus 200€ voor enkel massage? Heb haar geantwoord dat ik nooit 200€ betaal voor een uur massage, ik kreeg meteen bericht terug: "150€?". Mooie korting, maar ik ga ook geen 150€ betalen enkel voor een uur massage.
 
Volgens mij is dit dezelfde als op 2de hands , Voorheen als Estelle, nu als Anne. Idd veel te duur. Ik vermoed dat ze onder 1 dak ontvangt met Maureen en Laure te Ninove (ook 2de hands). Deze zijn ook van hetzelfde kaliber: peperduur, wel supeknap, en het hangt al af van hun humeur als je al dan niet wordt klaar getrokken 🤔. Oost-europese oplichting als je het mij vraagt
 
De beste massage die ik ooit kreeg kwam van een Filipijnse dame. Analyn was haar naam. Ze was bloedmooi. Heel mooi gezicht, mooi lichaam maar wel kleine borsten. Ze ontving in een gezellig blokhutje in Gits. Haar tantra massage was top! Mijn orgasme was nergens heviger dan bij haar. Na 3 minuten lag ik nog te schokken.Wel geen extra's bij deze dame. Jammer dat ze gestopt is. Was de 100€ meer dan waard!
Klopt 100%, liet toch nog redelijk wat toe, borstjes aanraken, vinger en, zoenen en een fantastische massage en penis verwenning.
 
Iemand die meer weet over deze?


Ik meen mij de foto's te herinneren, maar weet begot niet meer hoe of waar... :unsure:
 
Iemand ervaring. Buiten veel taalfouten ook goede massage ??? Ervaring iemand.

 
Wegblijven - voorheen onder andere naam en ervaring van anderen: zodra geld binnen is moet de klant zo snel als mogelijk buitengewerkt worden
 
Petra - Ninove.


Hallo. Iemand reeds ervaring met deze iets oudere dame?
 
Petra - Ninove.


Hallo. Iemand reeds ervaring met deze iets oudere dame?
Ik niet, maar ze heeft wel al een topic:

 
  • Leuk
Waarderingen: Oost
Petra - Ninove.


Hallo. Iemand reeds ervaring met deze iets oudere dame?
Heb Petra ongeveer een jaar geleden een bezoek gebracht, ze ontvangt in Denderwindeke.
Eerlijk gezegd herkende ik haar niet van de foto in haar advertentie, had toen dreadlocks, beetje raar.
Maar ik mocht zeker niet klagen van haar service, herinner dat ze lekkere blowjob gaf en is een zeer vriendelijke dame, maar omdat ze een stuk ouder was (of lijkt) dan op haar foto's heb ik haar niet meer opnieuw bezocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oost
Luna Thai in Aalst, ga er al jaren een paar keer per jaar naar toe. Als je ze vriendelijk behandelt en clean gewassen bent (vindt ze zeer belangrijk) krijg je er steeds een aangename erotische massage, met het nodige geplaag en lekkere handjob. Is niet zo'n prater en dat vind ik prima. Als je ze goed trakteert (=vooraf extra euros) gaat ze al eens verder dan louter massage... Ziet er voor haar 60j best goed uit, prachtige borsten, niks van rimpels, zeer verzorgd. Ik blijf teruggaan.
 
Ik zag deze week een advertentie van Layla, een nieuwe masseuse in Aalst die ook tantra massages aanbiedt: https://www.redlights.be/massage/massage-tantra-493330523.html

WhatsApp gestuurd, ze stuurde bericht terug dat haar tarief 200€/ uur is. In haar advertentie en in haar WhatsApp bericht maakt ze heel erg duidelijk dat ze enkel massage doet, niks meer. Dus 200€ voor enkel massage? Heb haar geantwoord dat ik nooit 200€ betaal voor een uur massage, ik kreeg meteen bericht terug: "150€?". Mooie korting, maar ik ga ook geen 150€ betalen enkel voor een uur massage.
Iemand die ervaring heeft hier? Ik kom enkel Maureen tegen als advertentie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan