Algemeen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie dag,

Omdat er nog niks over Spinky is geschreven dacht ik even wat achter te laten.
Vorige week moest ik in de buurt zijn, dus gelijk even een afspraak bij Spink. Het is alweer even geleden dat ik hier ben geweest, maar het is nog altijd het zelfde; Heel netjes en goedverzorgd!
Zoals gezegd had ik afgesproken bij Spinky. Spinky is een aardige wat oudere vrouw. Ze geeft een heerlijke massage, ga je voor een tease en wat extra's denk ik dat je bij haar aan het verkeerde adres bent. Maar zoals gezegd zoek je een goeie massage met een happy ending zit je goed bij haar!
Eerst schrok ik wel toen ze binnen kwam want ze lijkt helemaal niet op haar foto's die online staan. Ze heeft nu kort geknipt blond haar. Ze zag het gelijk aan men gezicht, en in goed engels legde ze uit dat haar haar heel slecht was en dat het tijd was voor iets anders.
Al met al een leuk uurtje met haar doorgebracht!
 
Goeie dag,

Omdat er nog niks over Spinky is geschreven dacht ik even wat achter te laten.
Vorige week moest ik in de buurt zijn, dus gelijk even een afspraak bij Spink. Het is alweer even geleden dat ik hier ben geweest, maar het is nog altijd het zelfde; Heel netjes en goedverzorgd!
Zoals gezegd had ik afgesproken bij Spinky. Spinky is een aardige wat oudere vrouw. Ze geeft een heerlijke massage, ga je voor een tease en wat extra's denk ik dat je bij haar aan het verkeerde adres bent. Maar zoals gezegd zoek je een goeie massage met een happy ending zit je goed bij haar!
Eerst schrok ik wel toen ze binnen kwam want ze lijkt helemaal niet op haar foto's die online staan. Ze heeft nu kort geknipt blond haar. Ze zag het gelijk aan men gezicht, en in goed engels legde ze uit dat haar haar heel slecht was en dat het tijd was voor iets anders.
Al met al een leuk uurtje met haar doorgebracht!
Bij Spink en veel andere Thaise salons kan je niet meer afgaan op de gepubliceerde foto's. Soms zijn ze fake of van heel lang geleden of dusdanig bewerkt dat er niet veel uit op te maken valt. Een jammerlijke evolutie en consumentenbedrog dus.
 
Iemand ervaring met Pat?
Adverteert al een tijdje en advertentie triggert me wel.
Als er niemand is, zal ik de kans moeten wagen 🙈


Heeft die niet bij Phetnaree in Zaventem gewerkt? Of bij Sansuk in Overijse? Wie helpt?
Ik dacht niet zo een goede ervaringen.
 
Heeft die niet bij Phetnaree in Zaventem gewerkt? Of bij Sansuk in Overijse? Wie helpt?
Ik dacht niet zo een goede ervaringen.
OH.. hmm.. ok, dan wacht ik nog even af op de hulp..
Ze lijkt me wel mooi figuurtje te hebben en zag de orale afwerking staan, wat niet bepaald standaard is in de massageprijs van 100€.. maar foto's kunnen bedriegen natuurlijk (of gewoon 20 jaar oud zijn 🙈 )
Alvast bedankt!
 
Iemand ervaring met Pat?
Adverteert al een tijdje en advertentie triggert me wel.
Als er niemand is, zal ik de kans moeten wagen 🙈


Ik heb al een ervaring of 2 achter de rug met Pat.
Geeft een hele goede massage en laat heel veel toe, maar dan ook echt heel veel.
Laatste keer massage, oraal en intiem voor 100 euro 😉
 
Heeft er iemand ervaring met de tantra sessie bij deze dame ?
www.transbalance.be
Ze biedt tantra massage aan mannen ook aan, maar meer gefocust op mensen die al workshop/opleiding gekregen hebben en niet enkel een massage...

Dus tis meer focus op de massage en niet op de happy end Enzo. Ik ken ze natuurlijk op een andere manier, maar nooit klagen gehad van haar massages :) :)
 



iets zegt me dat ze niet enkel massage doet. iemand al ervaring hiermee ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan