Algemeen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Niemand hier die langsgaat bij spink in Evergem? Elke keer ik bel zijn meeste dames bezet. En wil graag eens wat feedback over de nieuwe. Ik moet hier niet altijd als eerste alles gaan ontdekken e jongens 😅
 
Beste BBlover, bij de rubriek massages heb ik al recensies geschreven over Natty, Deinze, die werkt daar op zelfstandige basis zei ze me, maar is in dat salon. En ook over de rest heb ik al recensies geschreven. Zoeken in massages dus...
 
Beste collega Secret, bij Spink ging ik altijd bij Lita, een leuke volslanke dame. Daarover staan ook recensies in de rubriek massages. Met andere dames daar heb ik geen ervaring.
 
Beste BBlover, bij de rubriek massages heb ik al recensies geschreven over Natty, Deinze, die werkt daar op zelfstandige basis zei ze me, maar is in dat salon. En ook over de rest heb ik al recensies geschreven. Zoeken in massages dus...
Had het zien passeren, vroeg me af of er van de nieuwe dames info bestond want ze zien er ook goed uit.
Bedankt Rainlover.
 
Beste collega Secret, bij Spink ging ik altijd bij Lita, een leuke volslanke dame. Daarover staan ook recensies in de rubriek massages. Met andere dames daar heb ik geen ervaring.
Lita zelf ook al paar keer bij geweest, alsook recensie van geschreven. Maar is niet echt mijn type qua uiterlijk.
 
Quelqu'un a-t-il été à l'Atelier des Rêves à Menin ? Apparemment très bon tantra avec des mains douces… tirez s'il vous plait
Oui plusieurs fois mais pas récemment. Les départs ont été nombreux ces derniers mois. Je recommande Angela qui est très expérimentée. Faites-moi savoir si vous souhaitez plus de détails.
 
Heeft iemand haar al bezocht?
 
Heeft iemand haar al bezocht?
Ze vraagt 250€. Enkel massage. Je mag haar intiem niet aanraken.

Ik heb haar een tijdje geleden gecontacteerd, maar ben blij dat ik Famke ontmoet heb.
 

Iemand ervaring met dit salon??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan