Algemeen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Miss Monroe is een aanrader. Is volgens mij wel heel veel ouder dan de 43 jaar dat ze in haar advertentie aangeeft maar dat stoort mij niet. Ze heeft wel nog een mooi strak lichaam, is heel mager. Massage gebeurt op een massage tafel in een kleine ruimte. Wel heel donker zodat je niet teveel kan zien. Pluspunten zijn dat ze de beloofde tijd zeker vol maakt, dat ze best wel veel teast, dat ze zeker kwaliteit geeft voor je geld. Heel goede service.
 
Miss Monroe is een aanrader. Is volgens mij wel heel veel ouder dan de 43 jaar dat ze in haar advertentie aangeeft maar dat stoort mij niet. Ze heeft wel nog een mooi strak lichaam, is heel mager. Massage gebeurt op een massage tafel in een kleine ruimte. Wel heel donker zodat je niet teveel kan zien. Pluspunten zijn dat ze de beloofde tijd zeker vol maakt, dat ze best wel veel teast, dat ze zeker kwaliteit geeft voor je geld. Heel goede service.
Buiten massage biedt zij ook "extra's" aan volgens haar advertentie, hoe zijn de ervaringen?
 
Penny was Inderdaad een topper. Jammer dat size is gestop. Bem ook nog op Zoek naar jets gelijkaardig,
 
Algemene vraag: welke massage in regio Brugge doet ook rimmen? Vorige keer goede tip gekregen voor een goede massage (geen sex) en dus vraag ik het hier nog maar eens (wie weet :) )

Jan
 
Luna is inderdaad een sympathieke vrouw. Volgens haar advertentie is ze 60, maar zo oud ziet ze er niet uit.
Was in oktober verleden jaar enkele uren vrij in Aalst en dacht zal me enkele uurtjes laten verwennen door Luna, voor mijn tijd te doden.
Vroeg haar me 3 uurtjes te verwennen en gaf haar 150 euro. Ze begon met een massage, die eigenlijk niet zo speciaal was, wat wrijven over armen en benen, zonder veel fantasie. Ik dacht dat gaat hier niet veel worden. Echter na een klein half uurtje stopte haar massage en begin ze met mijn penis te spelen. Dit heeft ze zo meer dan 2 uur gedaan . In feite was het 2 uur na elkaar teasen, waarbij ik meerdere keren op het randje stond om mijn kruit te verschieten, maar steeds kon ze te spanning weer een beetje lossen en weer opbouwen. Ik werd bijna gek van genot.
Ze masseerde niet naakt, maar had een doorzichtig niemendalletje aan, waarin je haar borsten kon vermoeden, eronder was ze ook volledig naakt.
Na meer dan twee en een half uur hield ze het zelf voor bekeken en trok het niemendalletje uit waarbij twee prachtige grote borsten te voorschijn kwamen , en een ferm behaarde poes, wat me behoorlijk geil maakte. Nu begon ze met mijn penis te spelen om het af te maken. Door de spanning die ze in al die tijd had opgebouwd; bereikte ik een fantastisch hoogtepunt en schoot mijn zaad wel een meter ver. Heb daarna wel even moeten bekomen.
Ik ben er ondertussen niet meer bij geweest, gezien inderdaad het probleem om in de nabijheid te parkeren/
Zelf had ik mijn wagen op de Houtmarkt gezet, maar van daar is het wel nog een eindje stappen.
Ben niet zo vertrouwd met het parkeren in Aalst, maar misschien zijn er wandelaars die weten waar in de nabijheid bovengronds
of ondergrondse parkings zijn, in de straten parkeren lijk me niet zo evident.
Graag zou ik haar nog meermaals bezoeken, indien ik de wagen meer in de nabijheid kon achter laten. Misschien een tip van een aalsterse wandelaar.
Onlangs bij Luna geweest, ik kan het boenstaande alleen maar bevestigen. De massage is gewoon, maar het erotische is top, deze vrouw weet me echt tot rust te brengen, met als gevolg een betere erectie en een beter orgasme, echt iets waar ik persoonlijk naar op zoek ben. Ik was daar op zondag en kon in de straat parkeren. Is wel geen propere buurt. Probeer anders eens parkeerplaats te zoeken in 1 meistraat, is vlakbij.
 
Heeft iemand weet van een plek waar je naar toe kan als koppel voor een (Tantra) massage? Liefst dan ook waar ze beide partijen "afwerken".
 
@ Jarno: ik weet niet of Shakira koppels 'afwerkt', maar op haar website staat al veel info en je kan het haar ook gewoon vragen natuurlijk, is een hele lieve dame.
 
@stephenking: een tijd geleden Thaise Nancy gecontacteerd, toen liet ze weten dat ze dichtbij Aalst centrum ontvangt, maar ze bezorgde haar adres niet. Dat. krijg je waarschijnlijk pas op het moment dat je effectief een afspraak met haar maakt. Ik bezoek enkel nog dames die discreet ontvangen en liefst met parkeerplaats in de onmiddellijke buurt ( bij voorkeur gratis zodat je geen sporen achterlaat), dus heb ik geen plannen meer om Nancy te bezoeken.
Ik ben er een paar weken geleden bijgewerkt.
Sympathiek en vriendelijke. Simpele massage. Heel mooie vrouw met prachtige ogen.
Ga binnenkort nog eens terug. Had niet veel tijd en moest rap gaan. Prijs viel goed mee.
 
@stephenking: een tijd geleden Thaise Nancy gecontacteerd, toen liet ze weten dat ze dichtbij Aalst centrum ontvangt, maar ze bezorgde haar adres niet. Dat. krijg je waarschijnlijk pas op het moment dat je effectief een afspraak met haar maakt. Ik bezoek enkel nog dames die discreet ontvangen en liefst met parkeerplaats in de onmiddellijke buurt ( bij voorkeur gratis zodat je geen sporen achterlaat), dus heb ik geen plannen meer om Nancy te bezoeken.
Ik ben er een paar weken geleden bij geweest.
Sympathiek en vriendelijk. Simpele massage. Heel mooie vrouw met prachtige ogen.
Ga binnenkort nog eens terug. Had niet veel tijd en moest rap gaan. Prijs viel goed mee.
 
Ik ben er een paar weken geleden bij geweest.
Sympathiek en vriendelijk. Simpele massage. Heel mooie vrouw met prachtige ogen.
Ga binnenkort nog eens terug. Had niet veel tijd en moest rap gaan. Prijs viel goed mee.
Prijs viel goed mee..? Wat betaalde je en wat kreeg je ervoor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan