Algemeen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
ROOS Nieuwpoort op Redlights...krijg die maar niet te pakken al heel veel geprobeerd. Iemand al geweest?
Er is ook deze in de buurt maar vrees voor marginaliteit op de één of andere manier...https://www.redlights.be/profiel/jennifer-930/
 
Heeft er iemand enige ervaring met deze dame? Adverteert nu toch al een tijdje regio Brugge maar nog niets over gezien/gelezen?


Jan
 
Heeft er iemand enige ervaring met deze dame? Adverteert nu toch al een tijdje regio Brugge maar nog niets over gezien/gelezen?


Jan
En ondertussen al eens langsgeweest?
 
Ik denk dat Anna2 nog bij Leela Thai in Sterrebeek gewerkt heeft. Niet lang. Iemand toen langs geweest?
 
De eerste Anne echt mijden wegens altijd dronken .
De tweede Anna heeft bijna overal gewerkt in Vlaanderen . Is overal snel weg wegens slechte service
 
Ik denk dat Anna2 nog bij Leela Thai in Sterrebeek gewerkt heeft. Niet lang. Iemand toen langs geweest?
Ik 2 keer, gebruikte veel olie en stuurde telkens aan op het nemen van een ander meisje voor seks. Ze is heel mooi en vriendelijk, maar heeft een schrille stem die niet bij haar past.
 
Iemand ervaring?
 
Toevallig iemand die ervaring heeft bij die jonge deerne?
Gepikte foto's van een model met 1mln volgers op Instagram.
 
  • Leuk
Waarderingen: MDis
Ik merk 2 anna's op in brugge. Ik denk 2 verschillende. Aan de adressen en nummers te zien.

Iemand ervaring met 1?
https://www.redlights.be/massage/sensuele-massages-in-brugge-4.html

https://www.redlights.be/massage/anna-sexy-young-thai.html
Allebei ooit bezocht. De eerste was 's morgens al aan de drank, de tweede had er duidelijk geen zin in. Ze vroeg 50 € extra voor PZC. Drie keer likken aan mijn eikel en vervolgens rukken maar... Beide dames zijn te mijden.
 
Gepikte foto's van een model met 1mln volgers op Instagram.
Ze staat hier beschreven:


Wegblijven!
 
iemand bij deze dame al geweest?
 
ja een gewone standaard erotische massage zoals we die gewoon zijn . Is nogal wisselend in haar prijzen en wat ze aanbiedt . Soms laat ze veel toe dan weer niets . Is een filipijnse dame wel een mooie verschijning
 
inderdaad eerder gewone massage maar ze is toch zelf wel erg geil, al twee keer nam ze, toen ze mijn penis verwende, mijn hand en legde die op haar kutje, en vroeg om haar te helpen "squirten", even later vloeide het letterlijk over mijn hand, en komt ze keer na keer klaar, wel speciale ervaring !
 
Toeval !, deze namiddag bij haar geweest. Super ervaring, heeft weinig te maken met klassieke Thaise Massage. Is een mooie vrouw die ontzettend goed pijpt en ook andere diensten aanbiedt gecombineerd met massage. Wel beetje babbelkous over hoe goed ze haar werk wel doet.
 
inderdaad eerder gewone massage maar ze is toch zelf wel erg geil, al twee keer nam ze, toen ze mijn penis verwende, mijn hand en legde die op haar kutje, en vroeg om haar te helpen "squirten", even later vloeide het letterlijk over mijn hand, en komt ze keer na keer klaar, wel speciale ervaring !
Inderdaad en dat kan ze meermaals tot alles kleddernat is🤭 bij een klik kan er heel veel trouwens.
 
Toeval !, deze namiddag bij haar geweest. Super ervaring, heeft weinig te maken met klassieke Thaise Massage. Is een mooie vrouw die ontzettend goed pijpt en ook andere diensten aanbiedt gecombineerd met massage. Wel beetje babbelkous over hoe goed ze haar werk wel doet.
Jammer dat ze een babbelkous is, voor mij hoe minder praten hoe liever. Ik ben zelf geen prater
 
Toeval !, deze namiddag bij haar geweest. Super ervaring, heeft weinig te maken met klassieke Thaise Massage. Is een mooie vrouw die ontzettend goed pijpt en ook andere diensten aanbiedt gecombineerd met massage. Wel beetje babbelkous over hoe goed ze haar werk wel doet.
Ikwil bij maya gaan prijzen aub hoe was service en heeft ze lekker lichaam alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan