Algemeen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien een random vraag, maar als je voor een uur gaat. Mag je dan meerdere orgasmes krijgen? Of wrijven ze 45min aan je rug en mag je hat laatste kwartier omdraaien?
 
Iemand al bij één van deze Aziatische dames geweest? Ik ben vooral geïnteresseerd of de leeftijd en de foto's ongeveer kloppen. En natuurlijk de ervaring zelf

 
@skyscraper: Serieus? Er gaan geen alarmbellen af?
Als je aziatisch wil dan moet je bij de salons gaan die een eigen website hebben.
(het valt op dat deze advertenties namen gebruiken van gekende vrouwen in het salon milieu)
 
Ja die websites zijn relevant. Het zijn gevestigde waarden, die met een adres adverteren. De reviews van deze salons geven je ten minste een idee. Uiteraard heeft iedereen een andere ervaring.

De ene 'Jaem' bestaat al niet meer. Hoe zou dat nu weer komen?
En binnen een paar weken bestaan ze allemaal niet meer.
Beeldschone afgebeelde foto's en super prijsjes - if it sounds too good to be true then it IS too good to be true.
 
Iemand al bij één van deze Aziatische dames geweest? Ik ben vooral geïnteresseerd of de leeftijd en de foto's ongeveer kloppen. En natuurlijk de ervaring zelf


Ik ben vroeger een paar keer bij Ploy geweest voor een massage met happy end. Ze ontving toen nog in de regio Zottegem, is nu verhuisd naar Kortrijk zie ik.
Zeer vriendelijke dame, en ze is effectief de dame van de foto's. Massage was zeker ok maar niet speciaal: zeer beperkte teasing, idem voor het body to body gedeelte. Heb haar nooit gevraagd of er ' meer' dan massage mogelijk was.
 
@skyscraper: Serieus? Er gaan geen alarmbellen af?
Als je aziatisch wil dan moet je bij de salons gaan die een eigen website hebben.
(het valt op dat deze advertenties namen gebruiken van gekende vrouwen in het salon milieu)

Dat zijn thaise nicknames, die komen veel vaker voor dan je denkt. Als ge 100 thaisen kent, noemen er 15 ploy
 
Iemand al In Atelier des Reves geweest in Menen? Naar het schijnt zeer goede tantra met zachte handen… shoot please
 
Ik zoek een dame die een echt b2b massage kan geven enaztwaar mogelijk
Ook iets meer mogelijk is
Regio Aalst Dendermonde Lebbeke
Wetteren lokeren

Iemand?
 
Iemand ervaring met Maya uit Brugge?

Ja en nee.
Om 8:30 's ochtends leg ik een date vast voor dezelfde dag om 14 u.
Ik vertrek om 12:15 in Limburg om zeker op tijd te zijn. Toen ik in de omgeving van Moerbeke op de E34 ben stuurt ze me doodleuk dit : "Sorry ik kan niet om 14,00 ik ben nog bezet tot 16,00 maya"
Leuk hoor.
Ik probeer nog : "??? Ik ben al 50 km onderweg!"
Antwoord : "Dat gaat niet sorry"
Wel, ik ook sorry. En nooit meer.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mina-thai-massage-merelbeke.html
Totale kosten (in euro)
100
Iemand al bij één van deze Aziatische dames geweest? Ik ben vooral geïnteresseerd of de leeftijd en de foto's ongeveer kloppen. En natuurlijk de ervaring zelf



Jup, al dikwijls bij mina geweest. Mooie dame en zeer degelijke masse. 100€ voor een uurtje.
Prostaat massage zit in de prijs indien gewenst.
Borsten mogen aangeraakt worden en met clitje kan mag je beetje spelen maar is er geen voorstander van.
Extra's zijn niet bespreekbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand ervaring met Ivanka uit Merendree/Nevele?

Overweeg al lang eens naar een 'echte' Tantrika te gaan. Ttz dat de massage een echte Tantra massage is (en dus geen gewrijf) maar aan de andere kant als het enkel daar bij blijft vind ik 130/170 euro voor 30/60min zoals bij deze Ivanka vrij duur.
Zeker ook omdat de doorsnee prijs voor seksuele diensten bij een prostituee meestal 100/150 euro is. En als Ivanka even knap zou zijn als op haar foto's maar er niets extra's (manueel hoogtepunt, blowjob, beffen, ...) mogelijk is, dan zal ik op mijn honger blijven. Ofwel snap ik het concept van tantra massage helemaal niet?
 
Nieuwe dame bij Spink, Mint (http://spinkthaimassage.be/), foto's zien er jong en fraai uit, maar die kunnen ook oud zijn natuurlijk... Maakt me wel curieus, maar als iemand haar bezoekt, laat zeker iets weten!
 
Jup, al dikwijls bij mina geweest. Mooie dame en zeer degelijke masse. 100€ voor een uurtje.
Prostaat massage zit in de prijs indien gewenst.
Borsten mogen aangeraakt worden en met clitje kan mag je beetje spelen maar is er geen voorstander van.
Extra's zijn niet bespreekbaar.
Helemaal mee eens, met al meerdere bezoekjes ervaring: Super lieve en spontane dame, ze gaat helemaal zen in de massage en je voelt dat, ze is heel knap en is een voorrecht om ze een uurtje naast en over jou te zien en voelen, maar er zijn duidelijke afspraken over grenzen.
 
Iemand ervaring met Ivanka uit Merendree/Nevele?

Overweeg al lang eens naar een 'echte' Tantrika te gaan. Ttz dat de massage een echte Tantra massage is (en dus geen gewrijf) maar aan de andere kant als het enkel daar bij blijft vind ik 130/170 euro voor 30/60min zoals bij deze Ivanka vrij duur.
Zeker ook omdat de doorsnee prijs voor seksuele diensten bij een prostituee meestal 100/150 euro is. En als Ivanka even knap zou zijn als op haar foto's maar er niets extra's (manueel hoogtepunt, blowjob, beffen, ...) mogelijk is, dan zal ik op mijn honger blijven. Ofwel snap ik het concept van tantra massage helemaal niet?

Deze dame zat vroeger in Zelzate en ik ben daar wel eens geweest. Mooie madame en vriendelijk ook (alles in engels) maar veel te duur voor wat je krijg. Ze masseert niet sensueel en handmatig HP is wel goed maar dat kun je elders voor de helft van het geld doen. Is knap meisje maar doet niets extra. In zelzate had ze een vriendin af en toe die bij haar was die wel all in ging maar die was nog duurder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan