Recensie Alice (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 38/5 (dag/nacht) 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PietjeGenietje

Stamgast
Forumpionier
417
09/07/21
270
28
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele dagen geleden SKW gezocht, 't was tijdens de wissel 's avonds en vond niet onmiddellijk mijn keuze. Op de uitweg Alice gespot die vrijwel onopvallend in een hoekje zat op haar kruk. Met een grote glimlach deed ze me naar binnen gaan en met haar ongedwongen charme en vlotheid had ze geen moeite om me te overtuigen voor een sessie.
Heel lieve dame, gans de tijd enthousiast. Lief knuffelen, lekker ge-pmc'd, switch naar 69 en dan lekker van bil gegaan. Zo een cutie.
Jammer dat GFE met tz niet mogelijk was, dat zou wel echt de max geweest zijn.
 
alice werkt op nr schipperstraat 38 k5 .
2 jaar geleden werkte ze een tijdje in de schipperstraat op 35 k3 en daarna op ss 34 k1.
ze is nu ongeveer 2 maanden terug en is een zeer enthousiaste dame.
theo
 
Alice is gisteren teruggevlogen naar Belgie en heeft haar kamer al startklaar gemaakt.

Vandaag rond de 12 uur begint dit vrolijke relaxte meisje vol goede moed! Werkt meestal van 12 tot 12 (LEES: 24)
 
heb haar vandaag bezocht , en is de eerste die niet naar de klok kijkt. vrij vlot en speels. knuffelt graag, spijtig geen tz. 69 zonder problemen , zelfs vingeren. Ze leek me eerder een B cup dan A
 
Na een eerder op de dag misgelopen afspraak zat ik tegen de avond te denken wat ik met mijn broek vol goesting moest doen.
Alice, die ik eerder deze week had leren kennen (zonder enige sexuele activiteit), kon mij daar volgens mij wel bij helpen.
Haar nummer had ik toen al gekregen, dus effe gechecked of ze aan het werk was. Om kwart na 11pm stond ik voor haar raampje.

Enkele seconden later mocht ik haar prachtige kont naar haar kamer volgen.
Ze omhelsde me onmiddelijk en kreeg alvast een gemeende welkomskus.... de muziek ging aan en dan de Alice special.

Alice is speciaal, ze bruist, ze danst, ze lacht, ze gichelt, ze kronkelt. Een vat bruisende energie die heel aanstekelijk werkt.
En allemaal in een supermooi slank lichaam.
Zij heeft prachtige borsten. Niet groot, maar wel mooi gevorm met hele mooie tepels die snel hard werden. Haar zandloper figuurtje gaat gepaard met een mooie
prachtige kont die perfect bij haar lichaam past.

Ze wond me enorm op. Het liefst van al had ik haar in die eerste minuut al staande genomen...but hygiene above all.
Eerst ging zij zichzelf grondig wassen en dan moest ik niet onderdoen.

Terug op het bed vertelde ze dat 69 haar favorite positie is.
Condoom erover en een lekker pijpbeurt was gestart. Ik begroef mijn gezicht tussen haar benen en haar fris gewassen kutje smaakte heerlijk.
Ze heeft grote lippen die ik helemaal in mijn mond kon nemen terwijl mijn tong haar gaatje masseerde.
Pijpen doet ze echt wel goed, maar de condoom speelt me altijd parten. Na een tijdje voelde ik dat het op die mannier niet ging lukken dus vroeg haar om van positie te veranderen.

Vroeg haar om op haar buik te gaan liggen. Wat glijmiddel op haar bilnaad en begon dan met met de kleine broer haar bilnaad te masseren.
Echt supergeil, voelde dat ik het niet lang ging uithouden. Had ik 10 sec doorgegaan was ik daar al klaargekomen.
Dus al vrij snel ben ik er naast gaan liggen en vroeg haar om de job af te maken met haar kutje(zonder penetratie,is pussyrub de term?).
Na wat geklooi met condoom, glijmiddel positiewijzigen enz was er al wat "cumming" energie verdwenen en kon ze toch wel wat "rubben" zonder dat ik onmuddelijk klaarkwam.
Ondanks dat het lekker was voelde ik dat het zo niet ging lukken.

Mijn kleine broer liet zijn kopje weer zakken en ik begon al wat paniek voelen opkomen.

Maar dan, bij het verleggen van de positie kwam ze toevallig met haar voetje tegen mijne beste kameraad. Bang, onmiddelijk sprint deze brave soldaat in attentie en Alice had het gezien.
Onmiddelijk nam ze mijn kleine broer tussen haar beide voetjes en ik kreeg daar een footjob van jewelste. Man man man, kan je met geen enkele aftrekbeurt vergelijken. Al heel snel stond ik op springen, gaf dat aa en ze vroeg om ze me pijpend (mc) mocht afwerken.
tuurlijk, 20 sec later zat alles in het zakje. Heerlijk.

De tijd heeft ze vervolgens volgemaakt met een goede oil massage. Om tijd de rug schoongemaakt, gewassen, rustig aangekleed en afscheid genomen.

Alice is echt een speciale, kan niet goed genoeg uitleggen waarom. Zij die er al geweest zijn zullen me wel begrijpen. Ik keer zeker terug.

Totale duur 1uur en heb 150 betaald.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
afgelopen week nog eens skw bezocht redelijk veel dames zijn terug enkel weinig potentiele klanten,
naar een paar rondjes Alice terug op post gezien,zit meestal een beetje verscholen achter haar, Alice blijft een opgewekte mooie dame waar
niks aan verbouwt is,gewoon naturel ,weer een fantastische tijd met haar gehad ,een lekkere lange pijp beurt gehad zonder,daarbij in 69 haar sapjes kunnen
proeven ,vervolgt door doggy en afreden met haar boven op mij ,was weer super (y) ,totaal geen tijds druk
 
Aan de beschrijvingen te lezen, is het inderdaad Deze waar ik langsgeweest ben vermoed ik.
Versrui ontving ze op dit moment (Afgelopen woensdag)

Ik beland altijd in deze buurt na een avondje stappen, en wandel daar vlot 4u rond.
Na dame of 2 te bezoeken, een poging gedaan bij een 3e, maar het vet was van de soep, en er kwam bij mij weinig actie in.

Mijn vriend die nog ergens binnen gesukkeld was, daar stond ik op te wachten, en dacht ik wandel nog eventjes rond.

Het is toen dat ik Alice gespot heb.

Niet normaal voor een raam dame dat deze zo actief je tracht te verwennen zeg! Binnengekomen meteen kussen in de nek, de borstkast, en knuffelen. Ze helpt je zelfs langzaam uitkleden...
Beste lijf ever, man ik ben er nog van onder de indruk.

Wat een topgrietje!

Ook nummertje ontvangen, dus ik tracht wel nog eens langs te gaan op ander moment ook...

Verslavend
 
Toch heb ik het sterke vermoeden, dat de vorige recensie NIET over Alice (SS38/5) gaat.
Alice werkt altijd in de dag (evt. soms tot 24uur), zit verstopt in het hoekje en altijd SS 38/5.
 
Wat ik zeer vreemd vind is dat deze meid de laatste weken steeds in de zetel zit, op 10m van het raam, alsof ze onzichtbaar wil zijn. Als iemand wil binnengaan stuurt ze die ook meestal wandelen. Heel bizar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisterenavond langs Ailce op dit adres gepasseerd. Ze viel direct op door haar vriendelijke lach en voelde dat dit wel eens een spontaan & lief meisje kon zijn. Toen ik besloot om naar haar raam te gaan was er een andere sloeber me voor. Verdikke, wachten in de regen maar het waren maar 20min. Ik als een bliksem naar het raam, gevraagd om binnen te mogen en drect naar boven. Daar kwam ik al snel tot de vaststelling dat ze daadwerkelijk spontaan en lief was. Al knuffelend en strelend afgesproken voor 30min in mijn favoriete positie 69. Was dat toevallig ook haar favo 😏 high five deed ze, lol. Het was het enige standje van de avond zo lekker haar kutje smaakte en haar blowjob voelde, met de ballekes spelende, lange, diepe halen in verschillende versnellingen, wanneer de explosie volgde dan ook niet direct stoppen nog een beetje doordoen, gewoon zalig.
Den deze met ne lege zak en ne grote smile naar huis.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Een zeer kleine meisje met veel energie en meteen ook een babbelkous. Het wordt nooit storend en ze neemt voor alles ook haar tijd en kijkt niet echt op de klok.
Zeer lang pijpen in 69 en goed doorstoten in verschillende posities, geen probleem. Ze kan elke positie goed aan.
Toch wel een aanrader.
 
Gisterenavond langs Ailce op dit adres gepasseerd. Ze viel direct op door haar vriendelijke lach en voelde dat dit wel eens een spontaan & lief meisje kon zijn. Toen ik besloot om naar haar raam te gaan was er een andere sloeber me voor. Verdikke, wachten in de regen maar het waren maar 20min. Ik als een bliksem naar het raam, gevraagd om binnen te mogen en drect naar boven. Daar kwam ik al snel tot de vaststelling dat ze daadwerkelijk spontaan en lief was. Al knuffelend en strelend afgesproken voor 30min in mijn favoriete positie 69. Was dat toevallig ook haar favo 😏 high five deed ze, lol. Het was het enige standje van de avond zo lekker haar kutje smaakte en haar blowjob voelde, met de ballekes spelende, lange, diepe halen in verschillende versnellingen, wanneer de explosie volgde dan ook niet direct stoppen nog een beetje doordoen, gewoon zalig.
Den deze met ne lege zak en ne grote smile naar huis.
vanwaar 100 euro?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij deze binnengestapt.

Een vrolijke energieke dame.
Spreekt goed engels met een leuk accent.

Zelf is ze best actief en ze kijkt je aan met pretoogjes.
Beetje grappige dirty talk ook.

Ga haar zeker nog eens bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan