Voormalig lid 7763
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 40
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik schat dat Alicia (denk dat ze zo heet) eind 40 is, ik hou van zowel jong als oud maar de wat meer ervaren vrouwen zijn wel bijna altijd beter, vind ik. Duidelijk Zuidamerikaans, ze zegt dat ze uit de Dominicaanse Republiek komt. Kousen, hoge laarzen met hoge hakken, verder ook sexy. Ik zie haar vaker zitten, altijd op de dag, nooit 's avonds.
Ze was aardig maar niet erg spraakzaam (wat wel prettig is), een beetje rechtop rechtaan, pijpen (mc) neuken, ze zoent wel, tongzoenen heb ik niet geprobeerd zo'n eerste keer (ik kijk meestal even de kat uit de boom), ze is erg fris, ze heeft verder geen attributen op haar ruime kamer, ik was er niet op uit maar denk ook niet dat ze in is voor veel speciaals. Misschien hebben anderen er meer ervaring mee.
Al met al een aangenaam kwartiertje (ruim), waar niet op de klok werd gekeken.
Ze was aardig maar niet erg spraakzaam (wat wel prettig is), een beetje rechtop rechtaan, pijpen (mc) neuken, ze zoent wel, tongzoenen heb ik niet geprobeerd zo'n eerste keer (ik kijk meestal even de kat uit de boom), ze is erg fris, ze heeft verder geen attributen op haar ruime kamer, ik was er niet op uit maar denk ook niet dat ze in is voor veel speciaals. Misschien hebben anderen er meer ervaring mee.
Al met al een aangenaam kwartiertje (ruim), waar niet op de klok werd gekeken.
Laatst bewerkt: