Recensie Alina, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zet zeker je ervaringen hier neer aub. ik overweeg al heel lang eens een trio met niet specifiek iemand 2 maar iets houdt me altijd tegen. ik kom ook nooit recensies tegen van trio's.
Heb ervaring met trio, zowel gratis (1×) als betaalde seks (3×). Het idee is imo cooler dan de uitvoering.
Daarnaast: die Alina is een sympathieke, geile donder. Mooi poppemieke. Die Maya zag ik daar één keer lopen bij date met Alina, gaf mij een wat hautaine indruk.
 
Gisteren nog eens langs geweest. Ze heeft een beugeltje nu. Wou tz bijbetalen maar ze vroeg of ik dat echt wel wou omdat ze toch een beugel in had en ik misschien dit niet leuk zou vinden. Was geen probleem voor mij. Moet zeggen dat ze wel lekker kan zoenen. Misschien deed ze nu extra haar best omdat ik het geen probleem vond. Is echt wel lieve meid als je haar met respect behandelt. Ook redelijk verlegen op een of andere manier.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
K ben net terug. Héél leuke tijd gehad met allebei girls. 😁😜
Eerst uurtje bij Mary, dan uurtje met Alina.
Tijdens switchen met allebei op bed gezoend en gevrijvd. 😍
Enorm geil allebei!
Het was mijn 2 bezoek bij Mary, eerste maar hoop ik niet de laatste ook bij Alina. 😁
 
Een tijdje geleden deze dame bezocht. Ze ontvangt in een zeer net appartement dichtbij het centraal station.
Er is de mogelijkheid tot douchen voor en na.
Ze is vrij schuchter en praat bijna enkel Russisch wat de communicatie wel moeilijker maakt.
Het is een zeer mooie dame, de foto's zijn echt en recent.
De sex zelf was maar gemiddeld. Ze wou niet dat ik haar likte en tongzoenen kon ook niet.
Ondanks dit, twijfel ik toch om haar nog eens te bezoeken omdat haar uiterlijk me bevalt en ze misschien de tweede keer vwat losser komt.
Ze leek mij nog niet zo lang in het vak te zitten
Zijn alle foto's van Alina alleen of staat andere meisje ook op advertentie
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Afgelopen donderdag op bezoek bij deze Russische schone. Afspreken ging vlot. Voor mij was het toch een tegenvaller, koel, weinig empatisch en met een ding bezig : de klant zo snel mogelijk buiten werken. Ik was beetje zenuwachtig en mijn kleine vriend werd dus niet meteen hard, begon ze daar continue over te jammeren terwijl ik haar geruststelde dat dat wel kwam als ze effe tegen me aan kwam schuren. Dus trok ik hel zelf stijf. Welke positie ik wou vroeg ze, reverse cowgirl vroeg ik , dat doe ik niet antwoordde ze. Ik vroeg voor nog even te pijpen voor ze op me kwam bereiden. You had your blowjob zei ze. Bon dan maar hem erin gestoken. Ik kwam meteen klaar en ze kwam er meteen terug af. We waren precies 15 minuten bezig. Ze ging effe kamer uit en ging toen op meter afstand van me liggen. Ik vroeg om te kussen, ook die had ik genoeg gehad.

Dan begon ik maar een babbeltje , ze stopt eind deze maand zei ze, nu ik had gevoel dat ze al meteen wou stoppen. Bon mij ziet ze in ieder geval niet meer terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan