Recensie Alina, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Florin

Newbie
18
12/03/22
25
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/2771257-alina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisterenmiddag proberen een date te maken voor een privé dame in de avond, diversen gecontacteerd waaronder
  • de mooie Ema uit Rotterdam, maar ze heeft maar ooit één bericht teruggestuurd met haar adres ☹
  • minder mooi maar wel een mooie lichaam en die wel reageert is Elena uit Rotterdam, vraagt €150 per uur incl pzc, heb haar even op de wachtlijst geplaatst maar haar home office is op hetzelfde adres als Ema.
  • slank strakke Alina uit Den Haag. uiteindelijk de auto gepakt om naar Den Haag te gaan, had een afspraak om 20 uur, locatie was richting Kijkduin in een studentenflat, maar kwam iets eerder aan om 19:45. Even geappt dat ik er al ben maar geen antwoord. Ik dacht als je om 20 uur niet reageert dan bel ik je en anders snel schakelen naar Elena. Om 19:58 appte ze me haar huisnummer en foto van ingang, maar omdat het zo donker was en je kon niet voor de deur parkeren was het even zoeken naar haar ingang en daarna nog een parkeerplek. Uiteindelijk om 20:10 auto geparkeerd, haar laten weten en richting studentenkamer gegaan.

Aangekomen om 20:15 zie ik mooi slank meisje die total niet verlegen was en stelde zich voor als Alina uit UKR, 22 jaar. Ik vroeg of alles goed ging in UKR en gelukkig was haar antwoord bevestigend. Ondanks dat ik gezegd had dat ik me had gedoucht thuis vroeg ze of kleine Florin even snel de douch in kon gaan. Aangezien kleine Florin dat niet zelf kon, ben ik maar even meegegaan en hem gaan spoelen 😊. Voor het douchen moest ik eerst aftikken zoals per app afgesproken € 150 voor 1 uur inclusief langdurig pzc. Muziekje werd door Alina aangezet en een condoompje werd gepakt, ik zei, we hadden toch pzc afgesproken? Oh ja, en kleine Florin zat opeens in haar mond. Ze pijpt niet heel diep maar het tempo was wel hoog welke ik haar vertelde dat het iets rustiger kon. Daarna trok ik haar omhoog om te zoenen, maar dat doet ze niet! Ik zei, ik had je nog gevraagd toch? Oh ja, dan doen we het wel maar dan half diep tongzoenen.

Na zoenen, likte en zoog ik aan haar kleine mooie borsten met piercing en dirigeerde haar om in 69 over te gaan. Ze heeft echt een mooi slank lichaam met een zachte huid en een fris klein kutje. Al gauw had ik door dat ze het lekker vond terwijl ze me ondertussen veilig op handsfree modus ging pijpen, haar ranke lichaam kronkelde over me heen en haar kleine kutje kwam steeds dieper in mijn mond totdat ze een orgasme kreeg. Daarna ben ik haar verder rustig gaan likken en circeltjes gaan draaien en ik voelde dat ze nog verder wou in 69 dus kwam ze voor een 2e keer klaar. Ze moest wat water drinken en ondertussen moest ze nog iets roken uit een fles met water, geen idee wat dat is, wat zelf rook ik niet, ze zei dat het marihuana was, even 2 haaltjes genomen en ze kwam me weer pijpen totdat ze zei dat we nog 1 minuut hebben! WTF, en daarna ging haar alarm op haar telefoon af om 21:00. Ik zei, uh volgens mij was ik om 20:15 pas binnen en liet haar mijn telefoon zien dat ik net geparkeerd had om 20:10 en haar nog appte. Ze pakte haar telefoon en zei dat we om 20 uur een afspraak hebben. Nadat ze de app had gezien zei ze, oh ja, en ze ging weer 5 min lekker verder veilig handsfree pijpen voordat we overgingen op het neukwerk. Standje mocht ze zelf uitkiezen en ze koos voor de lui stand, oftewel platliggend op haar buik, kontje omhoog en ik moest hem zelf erin stoppen. Dat was echt lekker gezien haar mooi kleine ronde kontje en daarna had kleine Florin het voor gezien en spoot het condoompje vol. Ik kon hem nog even snel wassen onder de douche en vertrok.

Over de tijd gesproken, nu ik terugdenk, denk ik dat ze het bericht om 20:10 niet had gestuurd. Ik vroeg nadrukkelijk nog, check je telefoon dat je me geappt hebt, maar ze negeerde me alsof ze me niet begreep. Ook na het overhandigen van haar bezoldiging had ze iemand geappt. En hoe kan zo'n meisje zo snel aan een studentenkamer komen? Soms wil ik het eigenlijk niet weten…..

Het is een mooie lieve meid en heerlijk lang kan pijpen en die zelf er ook van geniet, zeker toen ze in 69 op me lag had ik haar rug, nek en kont ook nog gemasseerd wat ze waardeerde. De fratsen die ze uithaalt past misschien wel bij haar leefdtijd, onervarenheid en bij een klant die ze voor de eerste keer ontmoet. Belanrijk voor mij is dat ze mooi en slank is, mooie kontje heft en heerlijk kan veilig (handsfree) kan pijpen. Ik ga zeker nog eens langs bij haar en hoop dat ze deze fratsen niet meer zal herhalen. Ze bleef ook vrolijk tot het einde en gaf me een zoen op mijn bek toen ik vertrok. Kwam op de gang nog 2 NL studentes tegen, pfffff, durfde niet te vragen hoeveel zij kosten per uur.......
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan