WHEM Alina, Genk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alina ontvangt op een appartement in genk centrum vond het maar vuil en rommelig de seks stelde ook niet veel voor en voor de liefhebber is anaal en bare ook mogelijk maar gezien de geringe hygiene zou ik hier zeker voor passen en voor mij zeker geen herhalingsvatbaar

Alina ontvangt op een appartement in genk centrum vond het maar vuil en rommelig de seks stelde ook niet veel voor en voor de liefhebber is anaal en bare ook mogelijk maar gezien de geringe hygiene zou ik hier zeker voor passen en voor mij zeker geen herhalingsvatbaar
ben 2x bij haar geweest,
anaal of bare nooit aangeboden gekregen?
niet dat ik daar in geïnteresseerd ben

Ben er ook een paar keer geweest en heb me goed kunnen uitleven, goede pijpbeurt zonder condoom waar ze jou sterretje met plezier likt/rimt, kutje lekker en de sex in alle standjes dik ok. Tongzoenen ook dik ok. Denk de rommel weg en je kan je, als ze een goede dag heeft, lekker leeg neuken. Ze is wel een verwarde type maar die neuken wel goed vind ik persoonlijk.

Ps: Heb haar ook bare kunnen nemen zonder kwaaltjes achteraf.
Anaal is geen optie.
Fotos komen overeen alleen dat ze een klein beetje is bijgekomen en mijn laatste ervaring was 2 weken geleden. Dus fotos waarheidsgetrouw.

Terug
Bovenaan Onderaan