Recensie Alina, Amsterdam (vh Haarlem, Zoetermeer, Voorburg) 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harold999

Stamgast
Forumpionier
436
06/07/21
1.242
39
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/6828972-alina
Totale kosten (in euro)
200 (exlusief extra voor cim)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De advertentie van Alina was me gelijk opgevallen. Ontvangt op een bekend adres in Voorburg waar doorgaans prima dames ontvangen.
Ben de laatste tijd erg voorzichtig met maken van afspraken omdat ik gewoon geen zin meer heb in die enorme tegenvallers. Qua uiterlijk, leeftijd, gewicht etc etc.
Maar Alina reageerde snel en prettig op met app en had geen enkel probleem met een korte videocall. Toen ik zag dat het dezelfde dame was, heb ik gelijk afspraak gemaakt.
Als gezegd ging contact via app al prettig en duidelijk. Had mijn wensen kenbaar gemaakt en die waren geen probleem.
Bij het openen van de deur was ik aangenaam verrast. Ja, de foto's zijn ws van een paar jaar terug, maar niet veel. Ze is absoluut dezelfde dame. Slank en erg mooi. Geen bimbo, maar eerder met wat klasse. Haar kamer is gezellig gemaakt met allerlei lampjes en lichtjes. Dus geen donker hol, maar een sfeervolle ruimte.
Alles verliep eigenlijk heel natuurlijk. Voor ik er erg in had stonden we te zoenen en langzaam verlegden we ons werkterrein naar het bed. Ik had zelfs nog niet eens betaald.
Ik hou de details voor me, maar kan in ieder geval wel bevestigen dat het review op kinky (en nu ook hier in 'wie heeft ervaring met' geplaatst) absolute onzin is. Deze dame pijpt zonder - en goed - maar verder is alles gewoon met condoom. Likken vond ze fijn, maar ik had wel het idee dat ze een orgasme wilde voorkomen. Niet op vervelende manier overigens. Ik heb liever dat een dame zich laat gaan, maar het kan een keer gebeuren dat dat er om wat voor reden een keer niet inzit. En wie weet kwam ze wel, maar niet op een manier die ik als dusdanig herkende. Kan ook nog.
Ze was wat aangeslagen door die recensie, merkte ik toen we na afloop nog even zaten te praten. Ze spreekt goed Engels, wat ook wel prettig is.
Ze is erg schoon en lief. Deed echt haar best om het me naar de zin te maken. Misschien zou ze iets minder kunnen praten terwijl we bezig waren. Maar ze bedoelde het om me op te winden. Niet vunzig of luid of enorm nep, en ook geen overdreven gekreun of geschreeuw. Maar ik vond het net iets te... Kwestie van smaak. Verder niets dan goeds.
Alles wat we hadden afgesproken kwam aan bod en ze deed het ook vol overgave. Heb iets extra betaald voor klaarkomen in mond. Dat was het me waard. Ze ging namelijk nog even rustig door nadat ik was gekomen, wat ik dé meerwaarde vind van klaarkomen in mond.
Ik zal haar zeker nogmaals bezoeken. Kan me voorstellen dat het bij deze dame alleen beter wordt bij een tweede bezoek.
Wasgelegenheid is prima. Hygiëne perfect.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zoetermeer/6828972-alina#photos
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het profiel van Alina vond ik erg aanlokkelijk en m.n. ook betrouwbaar door de achtergronden op foto's, dat was voor mij reden genoeg om meteen te appen. En, het bovenstaande vanuit @Harold999 kan ik vrijwel geheel beamen! Praktisch: een rappe/vriendelijke/duidelijke app ontvangen, in de kenbaar gemaakte wensen kon Alina zich vinden, ontvangt nu te Zoetermeer, is geen klokkijkster, gaat heerlijk mee in de flow en ook haar hygiëne was top.

Afgelopen woensdag ontmoette ik dus de mooie & slanke 'girl next door' Alina met halflang rood haar, dat ook zonder overdreven opsmuk of een opgepimpt lichaam, m.i. is Alina een stijlvolle dame. Hoewel de foto's ietwat gedateerd zijn, komen deze alsnog goed overeen met de realiteit. Alina zei 29 jaar te zijn, tel er maar enige jaren bij op, maar dat deed niets af aan haar verschijning & gewilligheid. Je kunt in het Engels ook een goed & gezellig praatje met Alina maken.

Het uurtje was vanaf seconde één erg prettig en ongeremd. Ik was amper binnen en Alina begon vrijwel direct met zoenen en het teasen van mijn lid. Na wat smalltalk hingen we halfnaakt weer rap al tongend in elkaars armen en t.z.t. zei ik tegen Alina "Let's take a quick shower my love, would you join me…;)". Met een ondeugende blik knikte ze "ja" en het voorspel vervolgde zich tijdens een snelle douche.

Wederzijdse orale en handmatige stimulatie vervolgde zich op bed. Het verkennen van haar lichaam liet Alina ook vrijelijk toe en het innige tongen ging continu door. M.i. kon ze mijn lik- & vingerwerk ook zeker wel waarderen, gezien haar lichamelijke reacties. Met wat lichte sturing was PZC extreem fijn – lekker sloppy, afwisselend ruiger & en flink diep, veelal zonder hand – terwijl ze me af en toe lichtjes aftrok. Het zéér gewillig teasen van o.a. mijn ballen & perineum sloeg Alina ook niet over, ze wist de plekjes van mijn besneden lid goed te vinden, en het scheelde niet veel dat ik al op springen stond. Dat noem ik nou een zéér geile BJW van topklasse zoals ik deze graag ervaar, incl. veel afwisselend lik- en zuigwerk…👌🥳🤩

Alina ging daarna in cowgirl heerlijk te keer en ook dat gaf wel aan dat ze erg gewillig is. T.z.t. riep ze in lepeltje-lepeltje "Orgasm is coming, keep on going", terwijl ik al neukend haar clit stimuleerde. Of ze daadwerkelijk kwam, is vers twee, maar het ritmisch samentrekken/schokken van haar bekken gaf toch wel enig positief signaal af, dus even rustig aan doen… Ik vervolgde de sessie in doggy, kon lekker doorstoten tegen haar kontje en na flink wat minuten spoot ik al grommend het rubbertje in Alina's poesje vol. Na een fijne massage en enig gebabbel tussendoor was een kortstondige 2e ronde een feit in standje 69, heb ik Alina nog snel op z'n Russisch genomen en kwam ik nogmaals heerlijk klaar op haar voorgevel. Iets over tijd liep ik zéér voldaan de deur uit.

Conclusie: Alina is m.i. een open-minded dame, die je het naar je zin wilt maken, die je wensen volledig nakomt, veel initiatief neemt en het vak van PZC/DT zéér goed verstaat. Zoals @Harold999 beschrijft, heeft Alina er met de goede bedoelingen inderdaad een handje van om tijdens de seks flink wat te praten. Dat was zeker niet ordinair of overdreven, ik stoorde me er ook totaal niet aan en dat hitste me eigenlijk juist nog meer op. Alina heeft ook geen moeite met een ietwat bovengemiddelde afmeting, ook dat vond ik wel zo fijn. Herhalingsgevaar? Na dit uitstekende uurtje met Alina heb ik 0,0 twijfel en wie weet maak ik er dan meteen een triootje van…;)
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/6828972-alina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alina bezocht op het bekende adres in Voorburg want ik wilde ook wel een proefritje met "Ginger" maken. Appcontact verliep soepel en een afspraak was zo ingepland.

Eerste indruk bij binnenkomst: dezelfde dame als op de foto's, vrolijk, aardig maar met een vleugje acteerwerk en zakelijkheid. Gelijk naar de kamer lopen, beetje friemelen en meespelen met haar spelletje daarna gauw afrekenen en naar de douche.

Terug op de kamer begon ze speels met haar kont tegen me aan te rijden terwijl ik langzaam haar goedgevulde borsten vastpakte en haar hals en schouders likte. Ze kreunt op een gespeelde manier dus ik speelde nog steeds mee met haar. Daarna haar omgedraaid, beetje tongzoenen en haar hals likken terwijl ik haar kont stevig vasthield. Haar kleding uitgedaan waarna ze me knielend op bed en ik staand naast het bed ging pijpen. Pijpen was prima; diep maar niet sloppy en haar handje kwam er iedere keer tussen die ik subtiel weg probeerde te leggen. Vervolgens haar naar de vloer gedirigeerd zodat ze dieper kon pijpen. Ze was niet ervan gediend dat ik haar hoofd vasthield. Ik wilde de sfeer niet verpesten dus liet ik haar ding maar doen met weer haar handje ertussen. 😒 Daarna wilde ik haar likken dus ging ze gewillig met de benen gespreid aan het einde van het bed liggen en ik met de knietjes op de vloer. Hoop nepgekreun terwijl ze zichzelf zat te vingeren en ik haar beide gaten uitlikte. Vervolgens een condoom eromheen gedaan, hard pijpen en in doggy haar een harde beurt gegeven wat ze schijnbaar lekker vond. Daarna op bed gaan liggen, condoom eraf en haar verder laten zuigen. Wederom handje erbij… Ook de ballen werden gelikt en gezogen terwijl ze me aankeek. Ik vroeg of ze wat meer onderaan de ballen wilde likken waarna ze al snel zei dat rimmen extra kostte dus vriendelijk geweigerd. Daarna ging ze weer pijpen en op mijn verzoek probeerde ze wel wat erop te spugen maar sloppy met kwijlslierten is kennelijk niet aan haar besteed. Plots out of nowhere zei ze als ik niet binnen de tijd kom dat ze gewoon ermee kapt omdat ik in haar ogen aan het rekken was. 🤨 Na een vlugge blik naar de grote klok aan de wand had ik nog 5 minuten volgens haar. Ik dus focussen terwijl ze verder ging met pijpen en ik me flink onder druk gezet voelde. Vrij snel deed ze een condoom erom omdat ik niet in haar mond mocht komen want dat was ook extra alsof dat mijn intentie was. Mijn opmerking dat ik haar op tijd een seintje zal geven werd genegeerd dus het werd met condoom klaarpijpen. Na een hoop concentratie heb ik binnen de resterende tijd diep het condoom op de valreep volgespoten. Na het schoonmaken dacht ik gelijk op te moeten staan maar veranderde ze weer ineens poeslief en hebben we nog een tijdje nagepraat waarbij ze tot mijn verrassing gelukkig wat persoonlijker werd. Daarna snel douchen, aankleden, beetje napraten en snel weer vertrokken.

Samengevat: Alina is een mooie vriendelijke dame die haar werk naar behoren doet maar in mijn ogen te gespeeld waardoor ik geen echte klik voelde. Het ongevraagd extra diensten aanprijzen en klokkijken waren voor mij afknappers. Leuk om een keer geprobeerd te hebben maar Alina komt niet in mijn top 10 terecht die ik snel zal bezoeken zodra ze weer in het land terugkeert.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6828972-alina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hele mooie dame zoals op de foto's te zien is. Alina doet haar uiterste best om het je naar de zin te maken en heeft hygiëne hoog in het vaandel. Appartement is netjes. Zeker voor herhaling al gaat deze dame binnenkort voor een paar maanden naar huis...
 
Zo te zien is Alina deze zomer op vakantie geweest in Turkije. Ik zie een aantal nieuwe foto's, dat kalksteen met het water op de achtergrond spreekt boekdelen, die foto's zijn genomen bij de warmwaterbronnen te Pamukkale in Turkije (ben ikzelf zo'n 15 jaar geleden ook geweest).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6828972-alina
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame gisteren bezocht in Zoetermeer. Ze ziet eruit zoals op de foto. Erg fijn lichaam en doet haar best om je gelijk op je gemak te laten voelen ( zoenen en knuffelen).
Het appartement wordt gedeeld met andere mensen, ik heb er geen last van gehad. Even douchen en daarna in de slaapkamer zoenen, knuffelen en langzaam aan op het bed belanden.

Ze dirigeert maar staat ook open voor jouw wensen. Heerlijke sex partij gehad en daarna massage. Mijn jonge heer doet het meestal niet een tweede keer en dat gaf ik ook aan.

Maar zij wilde proberen en kwam een heel eind.

Leuke vrouw, mooi lichaam en doet goed haar best. Daarna nog even gepraat en gedoucht. Ik kom zeker terug naar Alina.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gister bij Alina geweest.

Whatsapp gesprek verliep opzich prima.
Ontving al vrij snel de locatie. En eenmaal op locatie een filmpje waar ik moest zijn.
Eenmaal binnen was het wel nog even onduidelijk, dus nog even gebeld of welke etage en of ze de beneden deur van de appartement kon openen. voor de komende gasten het is etage 5 en dan laat ze je via de brandtrap naar binnen.

Eenmaal binnen een lieve vriendelijke tenger met grote tieten en een lekker kontje.
Gelijk ontvangen met een zoen en de tijd gehad om op te frissen.
Na het opfrissen de kamer in en gelijk lekker gezoend met tong.
Daarna haalde ze wat olie en zakte ze langzaam naar beneden om me te zuigen.
Dit deed ze heel sensueel en even later moest ik op bed en ging ze verder.
Eenmaal op bed 69 gedaan.
Heerlijk gebeft had een lekker kutje en kwam ook klaar.
Daarna nog gekomen in der mond wat wel weer 50 extra was.
Toen dacht ze dt ik klaar was maar wilde nog in der poesje. Dat mocht ook weer voor 50 extra.
Heb der heerlijk lopen neuken met der lekkere tengere lichaam en der geile gekreun.
Daarna nog effe lopen zuigen aan die tieten van der .

En als laatst kreeg ik nog een massage

Was een goede ervaring
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb haar ook bezocht. Was een goede afspraak, leuke vrouw (mooi en intelligent) en doet erg haar best. Had naar mijn idee wel een klik met haar wat de sex ook met wat passie deed aanvoelen. Dus met alle plezier een uurtje gebleven en betaald :)
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een paar weken geleden bezocht in Eindhoven, vond het een teleurstellende ervaring. Ze deed de deur open, direct toegang tot een winkelstraat (niet bepaald discreet). Ik vond haar niet slank, eerder vel over been. Geen Classy uitstraling eerder beetje sletterig/junkie. Pijpen deze zeer overdreven en bezeten, het likken van mijn* daarentegen was goed. De ontvangstruimte was overigens een klein zolderkamertje met een matras en rook muf.
Al met al een slechte ervaring. 3/10.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6828972-alina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer op bezoek geweest bij deze sexy en geile dame. Als je verwend wil worden moet je bij haar zijn. Ze is zeer goed in wat ze doet en wat voor ervaring ze bied.

Daarbij heb ik een zwak voor redheads. Cum in face wil ze niet volledig. Ik heb voorgesteld om een nep bril te nemen. Kan ze ook gelijk voor die geile secretaresse look gaan.

Ze kijkt niet op de klok, waardoor ik iets langer dan 30 minuten bezig was

Aangezien dit een herhaling is kan ik stellen dat het gevaar groot.

Ze ontvangt nu in Amsterdam in een net appartment met goede privacy.
 
Terug
Bovenaan Onderaan