Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sluit mij aan bij @R1127. Met als toevoeging dat de leeftijd van Maria een stuk omhoog mag. Ze is 40 geworden een tijdje terug. Namens haar bedankt voor het compliment dat ze zoveel jonger wordt geschat:) Kan wel goed dat ze bij veel wandelaars een lagere leeftijd opgeeft. Deed ze bij mij eerst ook. In ieder geval ziet ze er goed uit voor haar leeftijd, nog los van dat het ook een hele lieve dame is.
 
Is Maria de dame met hele kleine tieten (zeg maar alleen tepels). En ze staat ook vaak te roken voor het raam (of Vapen).
ja, dat is die. ze rookt te veel ja. haar kamer regelmatig blauw van de rook. dat wel echt een minpunt...

meestal staat ze wel te werven, en niet de hele tijd maar op haar telefoon. dat wel netjes, ze zoekt contact met de buitenwereld. haar smartphone is secundair aanwezig, of de batterij is leeg, dat kan ook;-)
 
ja, dat is die. ze rookt te veel ja. haar kamer regelmatig blauw van de rook. dat wel echt een minpunt...

meestal staat ze wel te werven, en niet de hele tijd maar op haar telefoon. dat wel netjes, ze zoekt contact met de buitenwereld. haar smartphone is secundair aanwezig, of de batterij is leeg, dat kan ook;-)

Ah ok. Ben vorig jaar bij haar geweest. Aardige meid. Maar ik kon niet komen. Ze is er zo één die vanaf de eerste seconde al voor een oscar gaat. Dus overdreven hijgen en dirty talk. Ik trek dat niet. Ik heb een rustige opbouw nodig. Maar misschien moet ik haar weer een kans geven.
 
Ah ok. Ben vorig jaar bij haar geweest. Aardige meid. Maar ik kon niet komen. Ze is er zo één die vanaf de eerste seconde al voor een oscar gaat. Dus overdreven hijgen en dirty talk. Ik trek dat niet. Ik heb een rustige opbouw nodig. Maar misschien moet ik haar weer een kans geven.
Dat is jammer inderdaad, helemaal waar wat je zegt. Zeg daar eigenlijk nooit wat van, maar het kan beslist vervelend zijn. Is gewoon overdreven en onnodig. Het trekken is bij haar matig (bij veel anderen trouwens ook), pijpen is redelijk, maar met net iets te weinig druk. Neuken is prima, met een leuk uitzicht op haar smalle lichaampje tijdens doggy.
 
Heren wandelaars,

Ik ben al een tijdje niet in Alkmaar geweest maar wil snel weer langs wippen.
Lees dat er een Nederlandsche dame werkt (Roos. Achterdam 19,k3) maar in haar topic staat niet echt haar uiterlijk beschreven. Kan iemand haar looks beschrijven is ze stevig, slank, normaal en is ze blond of donker enz. alvast bedankt en kan iemand ook vertellen of er nog wat meer rijpere dames zitten?


Groet, TOM HOOKER
 
3 volgens mij, maar niet zoveel als ''the new office'' zoals ze het zelf noemen. ''not the office with security'' Altijd grappig om de benamingen te horen
"the new office", die lijken veel problemen te creëren, the office with the security, dat is een vaste waarde, voor de dames en voor de wandelaars. Ik was gisteren nog even in de straat, en heb mij weer prima vermaakt. The new office zag ik nergens, maar the old office, die hielden toezicht, en kun je ook altijd bij aankloppen. Ik was even bij Sarah op T7, wat weer erg prettig was. Kan haar aanbevelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan