Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zie de logica daar niet zo van, de kamer van Irina (16k1) heeft ook een raam aan de zijkant, en weet ook wel van dames die er in het verleden zaten dat ze het irritant vonden.

pleinklevers die blijven toch wel en worden daarmee niet voorkomen, want die willen gewoon even stilstaan en/of naar de dames van het pleintje kijken.

ze kunnen het geld beter in airco's stoppen, wat betreft de kamers die dat nog niet hebben. en in andere dingen die wel nuttig zijn. hier een paar mille in stoppen.. het nut ervan ontgaat mij.
 
Gisteren langs geweest, was niks te vinden.
Lege kamers en geen aantrekkelijke dames aanwezig.

Ook beetje lastig om ver te reizen zonder dat je weet wat de bezetting is en welke dames aanwezig zijn.

Een tool/app waarmee je de bezetting kan volgen zou handig zijn.

Wie weet hoe de bezetting vandaag is?
 
het blijft altijd persoonlijk, voor mij zitten er zeker een aantal hele aantrekkelijke dames tussen, ook al is de bezetting wat minder nu het Juli is.

Andreea (g2k2) en Zara (27k2) zijn overigens ook weer terug als ik het goed zag.
 
Gisteren langs geweest, was niks te vinden.
Lege kamers en geen aantrekkelijke dames aanwezig.

Ook beetje lastig om ver te reizen zonder dat je weet wat de bezetting is en welke dames aanwezig zijn.

Een tool/app waarmee je de bezetting kan volgen zou handig zijn.

Wie weet hoe de bezetting vandaag is?
is niet verkeerd inderdaad, wordt al jaren naar gevraagd. Moet alleen wel onderhouden worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan