Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
gezien onder meer:

Erika 17k4, Alina 17k3, Oana op een van de nieuwe kamers, Stefi g2k6, Sylvia g2k5, Giselle D2, Alina op 17k1. Andreea op g2k2, en Zara op 27k2.

De dame die hiervoor op 17k1 stond zag ik nu ook op een van de 3 nieuwe kamers, als ik goed keek tenminste.

Irina zag ik volgens mij niet meer:(

Ga straks een keuze maken wie het gaat worden.
 
gezien onder meer:

Erika 17k4, Alina 17k3, Oana op een van de nieuwe kamers, Stefi g2k6, Sylvia g2k5, Giselle D2, Alina op 17k1. Andreea op g2k2, en Zara op 27k2.

De dame die hiervoor op 17k1 stond zag ik nu ook op een van de 3 nieuwe kamers, als ik goed keek tenminste.

Irina zag ik volgens mij niet meer:(

Ga straks een keuze maken wie het gaat worden.
10 dames aanwezig?
 
Die Nicole op 23k3 zag er gister ook weer goed uit zeg!! Ze had een lekker pakje aan ,ze heeft mij al eens een keer afgewezen dus ik kom er niet meer!
Ook al kijkt ze zo van kom eens hier.
 
Vervelend dat je bent geweigerd door haar @Scooby-Doo .

Ze heeft mij nooit geweigerd de kleine Nicole. Ze is echt ontzettend mooi ja. Denk voor velen een van de mooiste dames van de dam rond die leeftijd.

In 2018 heeft Nicole een keer een kennis van mij geweigerd. Hij is al op leeftijd. Dit omdat hij zou hebben geschreven op Hookers.nl over haar (was overigens niet zo). Hou er wel rekening mee dat als je over haar schrijft hier (en ze vermoed dat), je niet meer binnenkomt bij haar.

Ben zelf ook wel eens geweigerd door een Bulgaarse dame, jaren terug. Vond dat een hele vervelende ervaring!
 
Laatst bewerkt:
gezien onder meer:

Erika 17k4, Alina 17k3, Oana op een van de nieuwe kamers, Stefi g2k6, Sylvia g2k5, Giselle D2, Alina op 17k1. Andreea op g2k2, en Zara op 27k2.

De dame die hiervoor op 17k1 stond zag ik nu ook op een van de 3 nieuwe kamers, als ik goed keek tenminste.

Irina zag ik volgens mij niet meer:(

Ga straks een keuze maken wie het gaat worden.
Er zijn wel veel alina's op gang 1 ook altijd toch 1.

Daar wie ik altijd nog is bezoeken
 
Wie weet wie de oudere gezette latina is die op 17k2 kf 15A15 staat? Ze heeft lang zwart haar.

Zij probeert mij altijd naar binnen te wenken, maar door twee redenen vermijd ik het.

1) de locatie is een beetje ruk, zo bijna op het plein, met al die gluurders (vind dat geen fijn idee) gezien haar leeftijd en mijn leeftijdsverschil, voel ik mij zo een oma neuker dan.

2) Kan niets vinden over haar diensten, maar ben toch wel erg nieuwsgierig.. alleen niet zo nieuwsgierig dat ik mijn geld zomaar wil weggooien.
 
Bedoel je Maribel op 11k1, die heeft lang zwart haar. Die is rond de 50. Is ongeveer even oud als Giselle waar je bent geweest. Zie het probleem dus niet echt wat betreft de leeftijd?! Over Maribel wordt nauwelijks geschreven, maar dat was destijds al zo, op Hookers.nl.

11k1 is niet bij het pleintje, maar in het midden van het begin van de straat. 15 en 17k2 zijn ook niet bij het pleintje. Kijk nog eens naar het plattegrondje van de Dam s.v.p.
 
Iemand Zara 27k2 alweer gesignaleerd😊
Zin in dikke billen😜?
Nog niet gezien.. maar ze is meestal maand op en maand af, dus dan zou eerdaags wel weer moeten beginnen.. of ze blijft nu ivm zomervakantie nog wat langer thuis..
Ik stuitte net op haar naam bij de zoekterm facesitting.
Heeft ze altijd dezelfde kamer en op welke dagen is ze er te vinden?
 
Volgens mij werkt ze vandaag gewoon. Als ze vrij neemt (in een periode dat ze werkt) is dat meestal begin van de week. Vrijdag, zaterdag en zondag zijn goede dagen, neemt ze geen vrij.

Ik zag haar gisteren nog zitten, grote kans dat ze er vandaag weer is. Ze werkt meestal van begin van de middag tot laat op de avond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan