Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
goh wat een achteruitgang op de dam.
tot 3 jaar geleden had ik het altijd naar mijn zin en lekker druk.

overdag wist ik al dat het een dode boel is geworden, maar ook een zaterdag om 20.00 uur is er nog weinig aan.

weinig dames en die er wel zijn, zijn of oud(e garde) of gewoon niet interessant.
ik kon vanavond echt geen 1 knappe dame vinden.

het publiek is ook veranderd.
veel Oost europees volk incl. Roemenen en de rest zijn Arabieren.
Allemaal in groepjes vorm.


erg jammer!
was het donker of had je je bril niet op?
Wat ik meemaak zitten er leuke dames, niet allemaal jong maar wel leuk.
meerdere dames zijn interessant, zijn ook gewoon leuk.
Dit klinkt te negatief voor mij, maar ieder zijn ding.
Ga lekker naar Den Haag of Amsterdam, prima voor ons.
 
Het blijft altijd persoonlijk, maar dames als Nicole (23k3), Carla (g3k1), Irina (16k1) en Carmen (15), dat zijn toch wel bovengemiddelde dames. Als dit niet knap genoeg is (en ze zijn ook nog redelijk jong, tussen de 30 en 35jr), is mijn vraag of je het bijvoorbeeld in Amsterdam wel gaat vinden.

Denk dat er weinig wandelaars zijn die een dame als Carla in het echt kunnen krijgen. Oke, kan je smaak niet zijn maar toch, naar algemene maatstaven in zo'n dame denk ik toch echt bovenkant materiaal.
was het donker of had je je bril niet op?
Wat ik meemaak zitten er leuke dames, niet allemaal jong maar wel leuk.
meerdere dames zijn interessant, zijn ook gewoon leuk.
Dit klinkt te negatief voor mij, maar ieder zijn ding.
Ga lekker naar Den Haag of Amsterdam, prima voor ons.
Voor ons is het prima, voor mij zit er genoeg, voor jou ook begrijp ik, goed om te horen! Denk voor nog wel meer wandelaars hier. Puur op aantal bekeken is het aanbod wel minder dan vroeger, maar nog steeds heb je dames van verschillend pluimage, in allerlei soorten en maten.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk ieder zijn smaak. maar betreft het volk wat er rond loopt geef ik je volkomen mijn gelijk. ik heb het ook wel vaker gezegd in dit topic dat de beveiliging hier wel wat meer tegen mag optreden, het raamplakken met soms wel 10 man (terwijl ze gewoon open is) is 1 uitermatend storend en 2 trekt het geen klandizie mensen denken ''ik loop door'' en ik hoop dat alkmaar ook het ''Roggel/sis verbod'' inzet en handhaaft daar.
 
Vanmiddag/avond even een rondje gewandeld over de dam. op wat schorriemorrie na was het erg rustig. Enkele dames waren al vroeg vertrokken of hielden de deur dicht tot er echt iemand binnen kwam vanwege de kou.

Ik heb maar een schietgebedje gedaan hopelijk werkt dit.

Onze geiligevader. Help ons met het geslachtsverkeer. Wij trouwe bezoekers van de dames van de lichte zee, het straatje mag niet verloederen maar moet verbroederen. Meer dames en heren in de straat Dan verdwijnt het meeste kwaad, en kunnen wij heren weer naar binnen. Amen!
 
Even een vraagje voor de Alkmaar veteranen want kom er niet uit: jaren geleden stond er een Griekse dame met een geweldige kont op 12k1. Ze is ook al een tijdje gestopt volgens mij maar hoe heette zij? Kom er maar niet op
 
Andra is helaas jaren geleden gestopt...
stond inderdaad op 12k1. (regelmatig in dat tochtkamertje geweest)

Was een van de liefste dames die ik ooit heb mogen bezoeken.

(trip to memory lane)
 
De blonde op P6 heeft er ook eerder gestaan. Wat een meid om te zien! Stond eerst op 11K2 en eerder op 2pG1K2 als ik me herinner, Stond altijd met een vriendin die een tijd op 18K1 stond, (als Carla-Venice er niet was) en op 12K1 of 2.
 
De blonde op P6 heeft er ook eerder gestaan. Wat een meid om te zien! Stond eerst op 11K2 en eerder op 2pG1K2 als ik me herinner, Stond altijd met een vriendin die een tijd op 18K1 stond, (als Carla-Venice er niet was) en op 12K1 of 2.
Klopt, zij is een hele mooie meid!
Is inderdaad een vriendin van Alexa (die begin dit jaar stopte helaas😥).
 
Terug
Bovenaan Onderaan