Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
bedoel je voeten kussen e.d., dat kan bij veel dames wel. heb er genoeg over gehoord in de loop der jaren. neem het zelf niet af, en wordt hier ook maar weinig beschreven. Echt een niche zeg maar.

Het mag weer van je vrouw? ;-)

Zomaar wat goede adresjes:

Rachel 29k3
Andreea g2k2 (mc)
kleine Erika 17k4
Alina g1k4
Alina 17k4
Giselle D1
Irina 16k1 (mc)
Laura 19/2
Maria 12/1
Antonia/ Albena 1 op pleintje
 
Volgens mij wel, zou slechte zaak zijn als ze dat niet hebben meegenomen.

Nu de kamers op 12 en 14 nog... is ieder jaar een drama daar in de zomer met die hitte.

Zag Erika ook staan op 16k1, ze zag er weer heerlijk uit inderdaad :) Die kamer is wel van Irina geloof ik, dus moet nog zien of Erika daar blijft staan. Haar vriendin moest weg van 17k3, want Alina was weer terug.
 
dat is goed om te horen inderdaad, maar de kamers op 12 en 14 zijn het belangrijkste dat die snel een airco krijgen. Die zijn een stuk warmer in de zomer (want deel van de dag vol in de zon met de voorkant) dan die op 17.

Maar wat mij betreft krijgen alle kamers een upgrade (ten gunste van zowel de dames als de wandelaars), en begreep eerder ook al dat dat de bedoeling is. Dat mag ook wel, want de kamers zijn sterk verouderd naar de maatstaven van deze tijd. De Achterdam moet niet onderdoen voor andere raambuurten qua kamers.
 
Laatst bewerkt:
Dat is op zich heel goed, ben daar ook voor. Maar vind dat de beveiliging hier op sommige punten in doorschiet.

Stond laatst - Alleen - bij een dame voor de deur te wachten achterin de passage, werd ik door de beveiliging verzocht om door te lopen ("blijven lopen chef" zei hij). Gevolg was dat ik ging lopen en dat de dame daarna eindelijk vrij was (45 minuten later zoiets), stapte een ander al binnen. Ben zonder daad en zonder geld te brengen, weer naar huis gegaan.

Niet goed voor de omzet van de dames denk ik dan maar, en ook niet voor de Dam als geheel. Vind dat er onderscheid moet worden gemaakt tussen mensen die met 2 of meer hangen in de passage, of anderszins de boel verstoren, of die alleen staan te wachten, en daadwerkelijk omzet brengen bij de dames. Vind daar een groot verschil in zitten. Ik hinder niemand, ben ik ook het type niet voor, en andere dames hadden er ook geen last van. Uit de situatie kan e.e.a. wel worden afgeleid mijns inziens of iemand de boel verstoort of niet.

Dan heb je nog hele groepen gasten, die weliswaar niet in de passage samenscholen, maar in de straat. Daar wordt weinig mee gedaan. Dat is iets wat nu net wél veel hinder geeft. Vooral de vrijdag- en zaterdagavond bedoel ik dan. Het is soms zo hinderlijk dat je je er ongemakkelijk bij voelt, en dat is denk ik slecht voor de beleving van de wandelaars en de Dam als geheel.
 
Laatst bewerkt:
Dat is op zich heel goed, ben daar ook voor. Maar vind dat de beveiliging hier op sommige punten in doorschiet.

Stond laatst - Alleen - bij een dame voor de deur te wachten achterin de passage, werd ik door de beveiliging verzocht om door te lopen ("blijven lopen chef" zei hij). Gevolg was dat ik ging lopen en dat de dame daarna eindelijk vrij was (45 minuten later zoiets), stapte een ander al binnen. Ben zonder daad en zonder geld te brengen, weer naar huis gegaan.

Niet goed voor de omzet van de dames denk ik dan maar, en ook niet voor de Dam als geheel. Vind dat er onderscheid moet worden gemaakt tussen mensen die met 2 of meer hangen in de passage, of anderszins de boel verstoren, of die alleen staan te wachten, en daadwerkelijk omzet brengen bij de dames. Vind daar een groot verschil in zitten. Ik hinder niemand, ben ik ook het type niet voor, en andere dames hadden er ook geen last van. Uit de situatie kan e.e.a. wel worden afgeleid mijns inziens of iemand de boel verstoort of niet.

Dan heb je nog hele groepen gasten, die weliswaar niet in de passage samenscholen, maar in de straat. Daar wordt weinig mee gedaan. Dat is iets wat nu net wél veel hinder geeft. Vooral de vrijdag- en zaterdagavond bedoel ik dan. Het is soms zo hinderlijk dat je je er ongemakkelijk bij voelt, en dat is denk ik slecht voor de beleving van de wandelaars en de Dam als geheel.
Dit herken ik, zelf staan ze in de straat voor de ramen te roken om de echte wandelaars weg te sturen en weekenden kom ik al niet meer. Veel te veel gezeik
 
Dit herken ik, zelf staan ze in de straat voor de ramen te roken om de echte wandelaars weg te sturen en weekenden kom ik al niet meer. Veel te veel gezeik
Ik hoop dat ze mij een keer uitdagen aan de deur. ik beoefen al 20 jaar vechtsport ik zal dit dan ook zeker toepassen. die stelletje nietsnutten die daar de boel alleen aan het verzieken zijn.
 
gaat de doodsteek worden voor een aantal dames die nu al slecht draaien als de kamerhuur naar 175 zou gaan.

was gisteren even bij kleine Erika. Was weer een goede beurt, die blijft wel zitten als de kamerhuur omhoog gaat. Ze draait goed.
 
Laatst bewerkt:
stroom is goedkoper dan Gas, kachel er uit en Airco heeft verwarmings stand, dus als de verhuurders slim zijn over op electra, plus alle kamers hebben volgens mij al LED verlichtingen
Inderdaad. En die nieuwe kamers 29k1 t/m 29k3 hebben dit inderaad, en vooraan waar de dames zitten ook een infrarood paneel in het plafond verwerkt, wat voor de dames ook erg comfortabel warm aanvoelt.
Cv hangt daar niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan