Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanavond bij een dame geweest die had afspraak met haar vriendin dat als ze €500 omzet haalde ze dronken zou worden, heb even een fles Lambrusco voor haar gehaald met mijn bijdrage had ze haar doel bereikt

Vanavond bij een dame geweest die had afspraak met haar vriendin dat als ze €500 omzet haalde ze dronken zou worden, heb even een fles Lambrusco voor haar gehaald met mijn bijdrage had ze haar doel bereikt.
chapeau voor deze dame. De meeste halen dit soort omzet echt niet.
 
Ik dacht hier ook aan, maar die drinkt volgens mij alleen bier😅

Vanavond bij een dame geweest die had afspraak met haar vriendin dat als ze €500 omzet haalde ze dronken zou worden, heb even een fles Lambrusco voor haar gehaald met mijn bijdrage had ze haar doel bereikt.
Niks mis mee om het te vieren, zijn al slechte tijden voor hen. Deze Pastoor drinkt geen wijn maar krijgt altijd wijn, de dames zijn er altijd blij mee🫣
 
Enige ervaring met haar? Als ik binnen ga wil ik wel een recensie schrijven

zelf nog geen ervaring met haar, maar dit is haar draadje

------------------------

500 omzet, gefeliciteerd voor de dame, en leuk van de fles drank:)

maar dan is zij geen omzetkanon, zijn genoeg dames die dat op vrijdag en zaterdag wel halen. Giselle, Monica, kleine Erika, Andreea g2k2, Zara 27k2, Maria 12k1, Elena einde gang 2 die pakken die omzet meestal wel op de vrijdag en zaterdag.

groot verschil in wat er wordt verdiend, en dat ligt niet hoofdzakelijk / alleen maar aan de extra's, zoals sommigen hier weleens beweren.
 
Vind haar service prima, kom er zeer regelmatig. En ze is knap.
Misschien is je gereedschap te klein😉.
gereedschap is niet klein gewoon normaal. nou heb het alleen bij haar dus ja. en als jij vind dat ze kan pijpen ben je nog nooit goed gezogen. En als je zo vaak daar bent geweest. schrijf dan een keer is recensie jaren lid nul recensies.
 
Geen recensies, maar R1127 beschrijft genoeg in Alkmaar algemeen, en is ook behulpzaam in de draadjes van dames. Hij voegt hier genoeg toe, deed iedereen dat maar.

Het blijft toch persoonlijk wat je wel of niet goed vindt. Elena 11k2 werd destijds gezien als een van de beste pijpsters van de Dam. Maar vond het zelf niet zo geweldig. Liever met condoom door een van de andere dames waar ik kom, die het beter kunnen dan dat zij het zonder condoom kon. Voor een andere wandelaar kan het weer anders zijn.. De penis en de mond moeten ook goed bij elkaar passen zeg maar, naast de techniek en het uithoudingsvermogen van de dame.
 
Geen recensies, maar R1127 beschrijft genoeg in Alkmaar algemeen, en is ook behulpzaam in de draadjes van dames. Hij voegt hier genoeg toe, deed iedereen dat maar.

Het blijft toch persoonlijk wat je wel of niet goed vindt. Elena 11k2 werd destijds gezien als een van de beste pijpsters van de Dam. Maar vond het zelf niet zo geweldig. Liever met condoom door een van de andere dames waar ik kom, die het beter kunnen dan dat zij het zonder condoom kon. Voor een andere wandelaar kan het weer anders zijn.. De penis en de mond moeten ook goed bij elkaar passen zeg maar, naast de techniek en het uithoudingsvermogen van de dame.
ow ja je hebt gelijk R1127 zie ik is een bekende veel info deelt ook in alkmaar algemeen.
 
Alleen werkt die niet helemaal goed, NL naar ROE, dus kunnen er ook verkeerde interpretaties zijn van dames. Beetje jammer.

Best wel wat dames die meelezen, weet het van meerdere.

--------------------

Overigens, raam van kleine Erika is ingeslagen zag ik :cry:
 
Laatst bewerkt:
Bij Sara is het lastig inschatten of ze er wel of niet is. Meestal niet is mijn ervaring, en zo wel dan alleen in het weekend.

Verder heeft ze ook geen vaste kamer meer. Geen idee waar ze dan zat als ze er was, maar heb haar zelf niet gezien het weekend.
 
Op 2P/G1/T5 bevind zich een petit dametje. Op zich trekt mij dit aan,
maar ze zag er niet zo vrolijk uit.
Wie heeft echter ervaring met deze dame en is het wel waard ?
Reacties welkom 😀
 
Op 2P/G1/T5 bevind zich een petit dametje. Op zich trekt mij dit aan,
maar ze zag er niet zo vrolijk uit.
Wie heeft echter ervaring met deze dame en is het wel waard ?
Reacties welkom 😀
Denk dat die niet zo vrolijk is vanwege het tegen vallen omzet.Je zou toch zeggen dat de dames het drukker gaan krijgen meeste hebben weer salaris einde maand.
 
Dat was ook mijn indruk, Hedonista. Ben zelf ook nog niet geweest bij deze dame, maar heb haar wel gespot. Ze heeft het heel erg rustig. Slanke dame van denk max 25 jaar.

Alleen maar op haar telefoon, en soms bijna liggend in haar stoel.
Er is ook goed nieuws, sinds enige tijd heeft haar kamer een extra raam aan de zijkant:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan