Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als het dezelfde Liona is die ook op Kinky staat dan is het een aanrader.
Ja, dat is haar.
Haar pakket is zeer beperkt.
Alles met condoom, zoent niet, geen beffen en vingeren. Dan is ze niet zo heel interresant meer voor het bedrag dat ze vraagt.
Tenzij je liefhebber bent van ballbusting, golden shower, prostaatmassage, voet fetisj, massage, kost nog eens exra.
 
Laatst bewerkt:
Is Alina die voorheen op 16k1 werkte ook weer terug, voor de lockdown heeft ze nog even op k17 gewerkt.
Alina is weer terug kreeg gisteren een berichtje van haar, zit op een van de 17 kamers, daar zijn de bedden best wel krap kwa lengte heb ik ontdekt.
Service is nog steeds prima als vanouds.
 
Terugkomend op de Alina's. Er zijn er inderdaad (minstens) 2.


Alina 1 (stond op Hookers destijds als Alina/Ariona): Roemeense dame begin 30

Deze stond in 2018 op 16k1 en is een slanke kleine dame, licht van gewicht (nog geen 50kr), en siliconen borsten. Heeft naar eigen zeggen aan de universiteit gestudeerd. Die heeft 1 of meerdere kinderen (in 2018 al), en liet mij ook eens een foto van haar man zien. Was ze gewoon eerlijk over. Deze dame is in 2019 naar 2pg1k4 verhuisd en zit daar nog steeds.

Alina 2: Ook een Roemeense dame, iets boven de 30, tegen de midden 30. Deze dame stond in 2018 lang op 12k2, naast Sandra. Eind 2018 heeft ze even op 27k2 gestaan en rond juni 2019 nam ze 16k1 over van de andere Alina (was toen een tijdje haar vaste kamer). Hier heb ik deze Alina vaker bezocht voor PZC zonder CIM. Eind 2021 stond deze dame op een van de 17 kamers. Is een soms een giechel, en wat voller dan de andere Alina. Daarnaast heeft ze een wat bleke huid, en overigens geen siliconen borsten.

Allebei zijn het leuke en aardige dames. Maar uiteraard zullen er nog wel meer Alina's zijn geweest en nog komen. Is toch een populaire naam daar :) :)
 
Op de interactive map staat ze op Z3, daar heeft lang gezetten voor ze naar 12 ging.

 
Op de interactive map staat ze op Z3, daar heeft lang gezetten voor ze naar 12 ging.

Klopt, daar heb ik haar voor het eerst bezocht, via A12 naar A16k1.
 
Terugkomend op de Alina's. Er zijn er inderdaad (minstens) 2.


Alina 1 (stond op Hookers destijds als Alina/Ariona): Roemeense dame begin 30

Deze stond in 2018 op 16k1 en is een slanke kleine dame, licht van gewicht (nog geen 50kr), en siliconen borsten. Heeft naar eigen zeggen aan de universiteit gestudeerd. Die heeft 1 of meerdere kinderen (in 2018 al), en liet mij ook eens een foto van haar man zien. Was ze gewoon eerlijk over. Deze dame is in 2019 naar 2pg1k4 verhuisd en zit daar nog steeds.

Alina 2: Ook een Roemeense dame, iets boven de 30, tegen de midden 30. Deze dame stond in 2018 lang op 12k2, naast Sandra. Eind 2018 heeft ze even op 27k2 gestaan en rond juni 2019 nam ze 16k1 over van de andere Alina (was toen een tijdje haar vaste kamer). Hier heb ik deze Alina vaker bezocht voor PZC zonder CIM. Eind 2021 stond deze dame op een van de 17 kamers. Is een soms een giechel, en wat voller dan de andere Alina. Daarnaast heeft ze een wat bleke huid, en overigens geen siliconen borsten.

Allebei zijn het leuke en aardige dames. Maar uiteraard zullen er nog wel meer Alina's zijn geweest en nog komen. Is toch een populaire naam daar :) :)
Alina 2 bedoel ik dus. 😀
 
Alex blond normaal postuur tattoo's mooie niet heel grote echte borsten( in mijn ogen)
Altijd aardig goede service bij mij
Alles met condoom en een half uur is ook echt een half uur..
 
Vond het een matige bezetting gisterenavond. Ik was er eind van de middag en rond 20.30hr. Zag in de middag wel dat Monica terug was op D1, maar die was al naar huis om 20.30hr dat ik een dame wilde bezoeken.

Heb uiteindelijk Alina 2 bezocht, op 17, 17k3 naar ik meen. Had 125 betaalt voor PZC en handjob. Geloof het of niet, maar dat was voor 45 minuten zei ze aan het begin. Toen ik slechts 30 minuten had volgemaakt en weer de kleren wilde aantrekken kreeg ik nog 25 euro terug. Vond echt heel netjes van haar, en maak ik maar zelden mee. Meestal houden ze dat dan en denken ze het staat je vrij om eerder te gaan of nog wat langer te blijven. Vind het een prettige dame in de omgang. Misschien fysiek niet de aantrekkelijkste op de Dam, maar zal haar weer wat vaker bezoeken.

Ik zag ook dat Sofia op 27k1 weer terug was en op 2pg2k4 zat Kristiana weer, de zus van Catalina. Carla zag ik ook, en Kikki op T5. En Steffi op 2pg2k6 had een hele fraaie outfit aan. Ga ik ook bezoeken binnenkort.
 
Alina2 is wel reeel voor 100 heb je 40 min de tijd. Ik vermaak me altijd prima met haar. Lang pijpen (pzc) nooit gezeur over extra's of ik ben moe ze houd het lang vol. Meestal ben ik diegene die het opgeeft.

Is dat Sofia de dame die eerst op 27k2 stond?
 
Precies wat je zegt over Alina 2, helemaal waar.

27k1, kamer iets meer naar de achterkant. Weet niet of ze eerst op 27k2 stond, die kamer is direct aan de straat (oude kamer van Daniela). Ze doet ook sm voor de liefhebbers. Flinke tatoo's wel. Stond een tijdje terug ook op Kinky, privé ontvangst, en een vriendinnetje van Irina.
 
Vandaag rond 15:00 Tot 18:00 gebleven. 2 dames bezocht: vaste dame Kristiana op 2pg2k4 altijd super vriendelijk en top service. En toen op zoek naar iets nieuws. Waren redelijk wat dames aanwezig dus had wat opties. Veel dames zijn nu ook enkele dagen geleden pas begonnen nu het open tot 22:00 kan dus dat is goed nieuws.

Liona (14 k2)was me gelijk opgevallen, omdat ze Nederlands is en ik daar soms wel zin in heb. Leuk gezicht om naar te kijken. (optie 1)
Op 19 K2 zat ook een mooie dame (misschien dat mensen hier haar naam weten) die me was opgevallen alleen die was snel bezet. (optie 2)
En de laatste optie zat op 12 K2. Deze dame viel me ook gelijk op door haar prachtige lichaam/zandloper figuur, mooie volle ronde billen en lang blond haar.

Uiteindelijk voor laatste gekozen. Haar naam is Sara en komt uit Tsjechië/Praag. Super vriendelijke dame die de tijd voor je neemt. Helaas weet ze niet of ze lang in Achterdam blijft zei ze. Hoop van wel natuurlijk, want het is een grote aanwinst voor Achterdam als je het aan mij vraagt.
 
Alina2 is wel reeel voor 100 heb je 40 min de tijd. Ik vermaak me altijd prima met haar. Lang pijpen (pzc) nooit gezeur over extra's of ik ben moe ze houd het lang vol. Meestal ben ik diegene die het opgeeft.

Is dat Sofia de dame die eerst op 27k2 stond?
hoi Driveby, doet Alina 2 ook PZC en CIM ?
Op welke kamer zit ze ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan