Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Paar jaar terug weleens bij Janna geweest. Een rijpere oudere dame die het heerlijk deed. Helaas al een tijd niet meer gezien. Ze zat geloof ik 28K2 als ik het goed heb
 
Volgens mij heeft ze geen tattoos. Dit is haar topic
 
@indomen. In Alkmaar beetje de standaard dames. Ik denk dat je daar best de weg kent. Volgens mij ben je best bekend daar zo. Ik kom daar af en toe. Maar ik wil volgende keer als ik daar ben Alex op g1p2k4 uitproberen. En mocht je Natalia zien. Dan is zij zeker de moeite waard. Je betaalt denk ik ongeacht meer op de Dam dan in Den Haag. Zij hebt een standaard pakket. (Pzc en beffen kan ook bij haar. Maar dat doe ze niet bij iedereen)
 
Ok @Gd30 ik ken alkmaar zeker goed. Alleen voor corona kwam ik er elke week tot 2 keer in de week vind het nou niet meer zo leuk. Ik kom er nu 1 keer per maand of zelfs langer.maar thanks voor de tip over natalia is gaan kijken 😄👍ik ga morgen erheen
 
@indomen. Heel misschien werk ze samen met een vriendin. Ook een mooie meid. Blond. Meestal opgestoken haar met een lekkere lichaam. Laatste tijd in Geleenstraat best wel goede bezetting trouwens mocht je alsnog in Den Haag willen komen voor de verandering.
 
@Gd30 ja kom heel af en toe is in den haag toen 2 keer naar joanna geweest in de doublet was top en nog 2 andere die toen in alkmaar ook werkte. Geleen kom ik echt weinig maar ga wel binnekort langs voor sonja las dat dat een topper is van geleen
 
Heren ben op de achterdam geweest wel redelijk bezet. Ik heb sylvia gezien ging voor zlatina maar niet gezien terwijl ze normaal gesproken er zou moeten zijn. Heb wel 45 min rondjes gelopen. Ik ben met een volle zak naar haarlem gereden en heb een colombiaanse met een dikke reet stevig doorgeneukt. Recensie is te zien zo bij haarlem
 
Terug
Bovenaan Onderaan