Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
was vandaag rond het middaguur even in de straat.. ik had niet veel drukte verwacht maar er waren behoorlijk wat kamers in de verbouwing.. ook de straat opengebroken.. was niet echt gezellig zo...
wie is de dame helemaal aan het einde links van 3pg1T5 tatoos en siliconen tieten cup C a D..

was vandaag rond het middaguur even in de straat.. ik had niet veel drukte verwacht maar er waren behoorlijk wat kamers in de verbouwing.. ook de straat opengebroken.. was niet echt gezellig zo...
wie is de dame helemaal aan het einde links van 3pg1T5 tatoos en siliconen tieten cup C a D..
Oh ja, volgens mij bedoel je Isabella ofzo. Zo heet ze. Die tieten zijn wel kleiner hoor volgend mij. Push up doet veel. Dat is volgens mij altijd een van de eerste dames die aanwezig is. Zei tegen mij dat ze Italiaanse is. Toen ik vroeg waarvandaan, toen zei ze 'Roma'. Toen ik vroeg welke wijk/buurt, zei ze, Maar ik ben opgegroeid in Roemenie. Hahaha

[... gewist door mod - te persoonlijke informatie - drugsgebruik ...]

Die staat toevallig ook op Kinky. Die aan de overkant komt ook uit "Italië" denk dat Italië het soort mekka van Roemenië is.
[... gewist door mod - te persoonlijke informatie - drugsgebruik ...]
Apart dat mijn reactie verwijderd word terwijl er een heel topic is waar verkoop en gebruik word verheerlijkt en gestimuleerd 🤷‍♂️

afijn.

Laatst bewerkt:
Ik heb vanavond nog even een rondje gemaakt op de Achterdam en dan vooral om die besproken Tamara eens te zien. DIe zag er best leuk uit maar helaas ging ze al om 20 uur weg ongeveer. Is een brunette met lang enigzins gekruld haar.

Op A1, k3? Ik twijfel even of ik daar de Nederlandse Brenda zag, meest rechtse raam van de 3. Op K1 brandde ook licht maar gordijn ging niet open helaas.

Oana is ook even verhuist, uit mijn hoofd naar p3, k3, k6. Dat vond ik verrassend.

Uiteindelijk onverrichter zake weer naar huis gegaan want wilde wat nieuws proberen maar was gewoon niet echt in de juiste stemming.

Geen woord over de achterdam, om dit daar legaal en gereguleerd uit te breiden om illegale thuis prostitutie tegen te gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan