I know but there are more than a million romanians living in Italy, many moved very young or even born thereJust like her neighbor Simona.
I always say that I was born in Denmark and drive an Audi.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenI know but there are more than a million romanians living in Italy, many moved very young or even born thereJust like her neighbor Simona.
I always say that I was born in Denmark and drive an Audi.
Het gaat langzaam op zijn einde lopen. Over een paar jaar zullen alle bordelen verdwijnen. Mensen hebben steeds minder geld en de kwaliteit van leven gaat achteruit.Ik was eens laat op de avond op de Achterdam en dat viel tegen helaas. Heel veel donkere ramen en mijn gehoopte dames waren ook niet aanwezig. Wel wat andere dames die ik eerder tot tevredenheid heb bezocht maar de sfeer maakte mij niet blij dus snel naar huis gegaan. Hoop dat het morgen beter is.
En met de sfeer bedoel ik in dit geval vooral de afwezigheid van dames, qua heren was het ook zeer rustig.
Prostitutie en alles wat daarmee samenhangt is al zo oud als de mensheid en zal ook altijd blijven bestaan. Misschien niet in de vorm zoals we nu kennen, maar dat zien we dan wel weer.Het gaat langzaam op zijn einde lopen. Over een paar jaar zullen alle bordelen verdwijnen. Mensen hebben steeds minder geld en de kwaliteit van leven gaat achteruit.
Nou nou, niet zo somber! Als meer mensen minder geld hebben, dan zijn er dus ook veel mooie meiden die dan dus ook te weinig geld hebben, die gaan dan achter de ramen werken om toch nog wat te verdienen. Het aanbod stijgt, de prijzen dalen, de vraag was er al (van ons, de wandelaars) en gaat misschien zelfs stijgen. Dan komen er dus nog meer mooie dames in het vak achter nog meer ramen. Dan heeft straks ieder stadje weer een raambuurt en gaat de kwaliteit van leven enorm vooruit! Ik denk dat er voor ons wandelaars heel goede tijden gaan komen en verheug me er nu al opHet gaat langzaam op zijn einde lopen. Over een paar jaar zullen alle bordelen verdwijnen. Mensen hebben steeds minder geld en de kwaliteit van leven gaat achteruit.
Ik weet dat, maar misschien zal het in andere landen beter werken. In Nederland zal de meerderheid van de vrouwen niet op een andere manier willen werken uit angst voor controles thuis.Prostitutie en alles wat daarmee samenhangt is al zo oud als de mensheid en zal ook altijd blijven bestaan. Misschien niet in de vorm zoals we nu kennen, maar dat zien we dan wel weer.
Ze vertelde me dat ze een weekje naar huis ging toen ik haar bezocht afgelopen dinsdag, maar weet niet welke dag ze weg gaat.Weet iemand of Zlatina deze dagen aan het werk is? Wil haar graag bezoeken maar wil ook niet voor niets naar Alkmaar rijden als ze er niet is. Alvast bedankt!