Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad.

Zijn vaak de wat oudere dames die vroeg beginnen, in de hoop dan een klantje te pakken die op dat tijdstip nog weinig keuze heeft. Zo zag ik de dame op nr 28 vaker al om 10.00-11.00 uur actief in haar kamer. Die maakt ook lange dagen, want tegen middernacht zie ik haar dan vaak nog.
 
Inderdaad.

Zijn vaak de wat oudere dames die vroeg beginnen, in de hoop dan een klantje te pakken die op dat tijdstip nog weinig keuze heeft. Zo zag ik de dame op nr 28 vaker al om 10.00-11.00 uur actief in haar kamer. Die maakt ook lange dagen, want tegen middernacht zie ik haar dan vaak nog.
Piet kan je deze dame een beetje beschrijven en weet je haar tijden?
 
Volle dame, met donkerblond/donker haar, jaar of 45-50. Geen idee welke nationaliteit, maar denk wel van elders. Ze zit op de rechterkamer als je voor 28 staat (zag vandaag namelijk dat de linker ook bezet was). Ze begint volgens mij standaard al in de ochtend en werkt dan doorgaans tot tegen middernacht. Lange dagen, en weinig vrij. Geef het je te doen.
 
Vanmiddag teleurstellende ervaring in Alkmaar. Vooral de stevige (zuidamerikaanse) dames aanwezig. Van de dames op A17 zijn de recensies niet best, maar die van 17k4 was er niet. Alina van 2pg1 was er wel maar daar heb ik geen goed gevoel bij. Helaas Erika (19k2), Sarah, Barbara (p3) en Andreaa afwezig. Voor het overige geen dames die me trokken. Ben wel benieuwd of iemand ervaring heeft met de dame op A12k2 en Natascha op 5k2. Wellicht dat dinsdagmiddag de meeste dames vrij nemen? Volgende keer beter als een van de 4 genoemde dames wel aanwezig is.
 
Heeft iemand ervaring met die dame van 2pg1t6? Kort, blond, beetje mollig, zit altijd met der benen op vensterbank.
Dit is Adi dacht ik. Al een paar jaar aanwezig. Ik was er wel eens toen ze er net zat. Is beetje afwerksex en als je klaarkomt is ze al bezig je er uit te halen. Op zich is ze wel leuk om eens te proberen omdat ze er leuk uit ziet. Dacht dat er op hookers ook niet heel positief over gepraat werd, maar ook niet heel afkeurend.

Ze zit vaak beetje ongeïnteresseerd met haar telefoon te spelen en doet niet haar best klanten te trekken.

Als je er toch binnen gaat hoor ik wel graag hoe het was. :)
 
Op welke adresjes is er pijpen zonder condoom mogelijk. In ieder geval hier;

Elena (11k2), Zlatina (g3k2), Alina (17k3), Alina met de sili's (g2k4), Anna Zandpad (g3k4), Kiki (T8), Giselle Maria (D2)

Mag worden aangevuld, waarvoor dank.
 
Laatst bewerkt:
De meeste wisten wel van hookers af ik kreeg dat wel eens tezien van 1 , wat mannen dan over der schrijven vond ze soms vreemd omdat de helft niet klopte!
Ik praat daar ook nooit over met de dames hou mij daarvoor altijd voor de domme.
 
Ow ok ik wil vanavond of morgen nog effe naar de dam gaan staat er nog wat nieuws ? Ik ben toe aan een nieuwe dame of kiki. Geen intresse in andere whaha. En ja ook geen zlatina effe te veel geweest denk
 
Wie bezoekt er weleens de 2 vrouwen achterin gang 3?
Ze zijn in de 50, moddervet, en onaantrekkelijk.

Ik ben er nog nooit binnengestapt. Ze zitten er bijna altijd, en die naast de hoek (de minst knappe als ik dat dan zo mag zeggen) die klopt altijd naar mij als ik voorbij loop. Die denkt na al die jaren nog steeds dat ik daar binnenstap.

Vind het zowel triest als aandoenlijk. Vraag me af of die dames de kamers niet voor een lagere prijs mogen huren. Zulke vrouwen kunnen toch nooit 200 per dag maken (zodat ze met de kamer eraf nog wat over houden), dus op winst uitkomen over de maand genomen, om in ieder geval net aan te kunnen rondkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan