Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kennelijk wel ja, hahaha. Misschien weten wij iets niet wat ze hebben wat heel bijzonder is. Ik zou hun namen niet weten, zie ook nooit recensies over ze. Op hookers kan ik ze ook niet herinneren.
 
Grappig, die heb ik gisterenavond ook bezocht, Alina van 17k3. Zo rond 23.00hr tot 23.45hr als ik het goed heb.

Eerst PZC, daarna kort neuken, en daarna ca 15 minuten heerlijke slow handjob (wat zij goed kan) met een zalig einde. Ze zit duidelijk beter in haar energie, ze ging met PZC flink los op mijn piel. 120 euro had ik haar betaald. Ze begon pas om 17.00hr gister, maar had toch een goed avondje met ons erbij. :)
 
Vanmiddag lang getwijfeld tussen weggaan en lozen. Ik wilde eigenlijk iets au naturels in het frontgebeuren, maar kom daar nog maar eens om (suggesties aub). Het is overal plastieke bollen wat de klok slaat. De enige van wie ik 100% zeker was dat ze niet meer toont dan wat ze van huis heeft meegekregen, was er eentje die ik nog niet eerder had gezien, op D2. Beetje type girl next door, maar dan 15-20 jaar ouder, in een gehaakt setje denkelijk van de Vroom & Dreesman, of misschien wel Zeeman. Kan me op zich wel bekoren, maar ze leek er niet veel zin in te hebben. Op mijn vraag of het topje uitging, kreeg ik als antwoord dat ik nergens aan mocht zitten. Nou, dan kan ik de rest wel raden. Dus op zoek naar wat anders. Die zwartharige van 12K1 deed erg haar best mij naar binnen te lonken (wie is dat?), maar net toen ik dacht "waarom ook niet?", was een andere pikkebaas me voor. Ook erg me best gedaan om me binnen bij Carla/Venice voor te stellen (naar aanleiding van de berichtgeving hier), maar ik kon me niet over haar te kunstmatige voorkomen heen zetten. Ik heb dan toch ergens het gevoel dat de batterijen zo maar plots leeg kunnen zijn halverwege. Dus toch maar weer Alina 2pg1k4 voor een cowgirl sessie, maar dat was geen succes (ik ben maar zelden meiden tegengekomen die dat echt in de vingers hebben - wat leren ze tegenwoordig op school!?), dus de zaak maar naar bevrediging op zijn hondjes afgemaakt.
 
Dame op 12k1 is Maria, 38 jaar, zonder siliconen en botox opvulbende. Leuke zachtaardige, beetje verlegen dame. Alleen jammer dat ze zoveel rookt, kan je ook al zien in haar gezicht. Vind haar evengoed best knap, kun je nagaan als ze 20+ jaar niet had gerookt was ze nog knapper. Haar Engels is eigenlijk te matig, zeker voor iemand die al zo lang in het vak zit. Een fatsoenlijk gesprek voeren gaat amper. Het woord 'pain' wist ze bijvoorbeeld niet, moest afgelopen woensdag echt moeite doen om een dialoog knap te voeren.

Een andere leuke dame zonder siliconen is Nicole op 23k4. Ook zachtaardig:)

Carla is over de top met wat ze aan haar gezicht heeft laten doen. Hoorde laatste van een andere gast dat hij er niet meer kwam, hij zei vroeger was het een 9,5, en nu vind ik haar een beetje creepy aandoen in haar gezicht, niet meer normaal. Dat is niet best en vraag mij af of ze zich dat zelf realiseren, veel draaien helaas door in het opleuken. Het is een alleraardigste dame hoor, met een goede mentaliteit en een prachtig lichaam, daar niet van.

Er zat trouwens een andere dame op g2k2 vandaag, andreea was er niet.

Dametje op D2 kwam mij voor als jong, althans voor de Dam dan.
 
ok, ik schat haar eind 20 maar misschien zit ik er naast. ze is inderdaad stevig en redelijk klein.
Ze is inderdaad 26 meen ik.
Ik kom zo nu en dan wel eens bij haar.
Ze was begin dit jaar aanzienlijk steviger, maar is momenteel aan het afvallen.
Ze is leuk, klein, blond, doet gewoon haar ding, helemaal niet verkeerd hoor.
 
Geen idee hoe de dame die nu op 11k2 staat heet, maar in ieder geval actief op de Dam sinds eind 2021, mss al eerder. Moldavië valt te bezien, ze spreekt vloeiend Roemeens, ze stond gisteren begin van de middag te kleppen met Carmen en nog een andere Roemeense dame. Eerder werkte ze op diverse kamers, waaronder 16k2 en 15.

De dame die nu op 11k1 staat (dus de kamer ernaast) heb ik ook geen naam bij. Werkt ook al langer op de Dam, en zie ik weleens met een rugzakje op naar huis gaan 's avonds. Wel een knap gezicht. Schat haar eerste helft 30 (de leeftijd die ze dan meestal opgeven is tweede helft 20).
 
Laatst bewerkt:
Goed om te lezen wat er voor dames in Alkmaar zitten. Het is al een tijdje terug dat ik Alina heb bezocht op 17k4 en dat is me goed bevallen. Zal binnenkort maar weer naar Alkmaar gaan om te kijken of er een dame voor mij bij zit.
 
@Pietje1977: bedankt voor de tips & info een paar berichten terug. Misschien wist Maria niet wat 'pain' was zoals de Noormannen in Asterix niet wisten wat angst was? :cool: Kan toch geen ernstig gebrek zijn :) Spreek een woordje BG, dus ik kom er wel uit (of is ze ROE?).Is ze er alle dagen?

Wat het opspuiten van Carla betreft, misschien is de omzet het bewijs (en begrijp ik weinig van de voorkeuren van mede-wandelaars), of maken ze elkaar gek, of vindt ze het zelf wel mooi - ik heb lang geleden de hoop opgegeven daar ooit iets van te begrijpen.

Ga Nicole ook iets beter bekijken. Staat een beetje uit de loop en vanaf afstand leek het geen magneet (maar een mens kan zich deerlijk vergissen).
 
Maria 12k1 is Roemeens (zoals de modus in de straat) :) Ze is er volgens mij alle dagen, neemt alleen af en toe een dagje vrij.

In / eind augustus gaat ze weer op vakantie. En als ze daarna terugkomt in september dan blijft ze tot eind van het jaar, zo zei ze mij vorige week.
 
Ja, Carmen, van 15. Kiki hoort hier vermoedelijk ook niet in thuis, maar kan het volgens mij niet meer aanpassen. Sommige mensen spreken helaas niet de waarheid hier. Had meer terughoudend moeten zijn met het overnemen van info van anderen.

PZC door Elena (11k2), Zlatina (g3k2), Alina (17k3), Alina met de sili's (g2k4), Anna Zandpad (g3k4) en Giselle Maria (D2) dat is wel 100% zeker.
 
Klopt die doet dat niet, maar anderen beweerden van wel. Er is ook verwarring met een andere Carmen, Den Haag.

Herinner mij zelf wel dat de Carmen van k15 PZC recensies had in haar draadje op Hookers. Bij twijfel houden we het beter op niet.
 
Zag haar net nog naar de buurvrouw (kamer van Elena, maar andere meid staat nu daar) naar binnen gaan. Waarschijnlijk lunchen. Weet iemand of Anna zandpad nog werkt.. Heb haar kamer al 2x leeg gezien
 
Ja, die onderhouden nauwe contacten, en de dame van 11k1 - die er nu staat - zag ik ook bij de dame van 11k2 binnen voor een praatje.

Ik heb Anna Zandpad ook al een aantal keer gemist helaas. Als iemand wat weet, graag. Als ze er is bezoek ik haar wekelijks tot 2 wekelijks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan