Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand ervaring met 5k1, jong meisje met altijd een grote glimlach.
of 16 k3? een oudere dame (35?) met felle groene ogen. (niet 16 k1, die is veel ouder)
bedankt!
 
Dat is Martina (Tsjechië), die is rond de 50, en zit er inderdaad al sinds jaar en dag. Neemt ook maar weinig vrij.
Ben nog nooit binnen geweest bij haar. Op Hookers had ze weinig recensies de laatste jaren.

De blonde dame op 5k1 is volgens mij wel midden 30 hoor.
 
De laatste paar weken al weer twee dames gehoord die het serieus dreigen op te geven in Alkmaar. De ene werkt aan een verplaatsing naar Amsterdam of zelfs het buitenland, de andere denkt er hard over aanstonds definitief te stoppen als het niet heel snel beter wordt -wat ze kan vergeten in juli en augustus. Ze wil het toch al geplande stopmoment over een jaar dan maar helemaal naar voren halen.
Nu hoor ik dat soort dingen al zolang ik wandel, zeker in de zomermaanden, en januari is doorgaans ook zo'n crisismaand. Soms komt het er inderdaad van, vaker komt er toch weer respijt, blijkt Amsterdam toch ook niet alles, of is de stap om te stoppen toch erg groot. Of alle drie laatste opties tegelijk.

Maar ik hoor dit meestal niet zo van dames die alles mee lijken te hebben qua uiterlijk en/of omgang met de klant -dienstverlening zo je wil.
Het gaat echt niet goed met de ramen, De Coronacrisis heeft er stevig ingehakt en zit nog vers in het geheugen -dan wel in een leegte op de bankrekening- en het beloofde -of althans verhoopte- herstel daarna is er nooit gekomen, op een korte stormloop door sexueel uitgehongerde klanten na.
Sterker nog, de dames praten elkaar aan dat het lock-downen weer begint in september.
Zou toch jammer zijn als de ramen straks bij gebrek aan dames -door een gebrek aan klanten- sneuvelen en we allemaal aan priveontvangsten vastzitten. Want clubs en dergelijke zullen het gat ook niet opvullen.
Heren doe eens wat meer moeite om de straatjes levendig en bevolkt met mooie en leuke dames te houden...
Exact dit. Mijn favoriet is Haarlem. En dan met name het poortje. Klein, knus en gezellig. Maar ja, als we elkaar elke keer aanpraten dat er weer niemand zit, en we het vertikken om even langs te lopen, dan ZIT er straks inderdaad geen dame achter het raam. Het één versterkt het ander
 
Exact dit. Mijn favoriet is Haarlem. En dan met name het poortje. Klein, knus en gezellig. Maar ja, als we elkaar elke keer aanpraten dat er weer niemand zit, en we het vertikken om even langs te lopen, dan ZIT er straks inderdaad geen dame achter het raam. Het één versterkt het ander
inderdaad, dat he. het matige aanbod zorgt ervoor dat er minder wandelaars komen, en doordat er minder wandelaars komen is het ook steeds minder de moeite voor de dames om nog achter de ramen te zitten, wat weer leidt tot minder wandelaars. Enz.
 
Ze zit er al een tijdje (vanaf eind april / begin mei volgens mij; maar corrigeer mij als ik ernaast zit), is net een week terug van vakantie.
Maar ik ben er nog niet geweest, en lees verder nog weinig over haar. Ik had haar eerst aangezien voor Patricia, of ze moet net zo heten:)


Misschien dat ik iets heb gemist, dat kan natuurlijk.
 
je hebt gelijk, die bedoel ik, iemand ervaring met haar?
Dat is Martina (Tsjechië), die is rond de 50, en zit er inderdaad al sinds jaar en dag. Neemt ook maar weinig vrij.
Ben nog nooit binnen geweest bij haar. Op Hookers had ze weinig recensies de laatste jaren.
Martina vind ik nog steeds een mooie rijpe vrouw met mooie vrouwelijke rondingen en al wat keren bezocht. Als je binnen komt gaat ze wel eerst klagen dat het steeds rustiger word en dat ze vroeger heel veel geld verdiende maar daar moet je even doorheen. Ze heeft ook op het zandpad gewerkt in Utrecht en zoals ze zegt goed verdiend. Wanneer pielemans word gewassen en je op het bed gaat liggen is er geen haast en ga je lekker kletsen en in de tussen tijd maakt ze hem lekker op oorlogssterkte wanneer ze een blowjob geeft dan komt ze tussen je benen zitten. Neuken is ook lekker, je mag lekker je gang gaan. Wat wel zo is dat ik haar vaker heb bezocht is dat ze wel haar dag moet hebben. Ik heb op Hookers een recensie van haar geplaatst dat ze me pijpte en met 1 arm onder haar hoofd dit afmaakte ofwel ze niet haar dag had. Als cijfer zou ik haar een 7 geven. Als ik bij haar binnen ben dan moet ik echt aan een cougar denken.
 
Ze zit al 20 jaar of langer in het vak. Dames als zij moeten er zeker zijn, voor de liefhebbers, en om een gemend aanbod te hebben. Ze spreekt ook Nederlands, en onderhoudt nauwe banden met het boodschappen mannetje Erkan (hij gaat vaak buurten op haar kamer).

Volgens mij werkt Martina zo'n 350 dagen per jaar; ik geef het je te doen.. Ik zeg het weleens vaker, het leven van veel dvp's gaat niet over rozen.
Haar verdiensten zijn niet meer wat het geweest is, maar daar hebben er meer last van. In het 35E tijdperk lokte zij ook wel klanten binnen voor 25E, wat eigenlijk al genoeg zegt. Volgens mij had ze vroeger op Hookers.nl een recensie voor bare, maar dat kan ook een opschepper zijn geweest. Niet dat ik dit zelf zou afnemen, maar als dat zo had geweest had het daar wel drukker geweest denk ik dan maar.
 
Ze zit al 20 jaar of langer in het vak. Dames als zij moeten er zeker zijn, voor de liefhebbers, en om een gemend aanbod te hebben. Ze spreekt ook Nederlands, en onderhoudt nauwe banden met het boodschappen mannetje Erkan (hij gaat vaak buurten op haar kamer).

Volgens mij werkt Martina zo'n 350 dagen per jaar; ik geef het je te doen.. Ik zeg het weleens vaker, het leven van veel dvp's gaat niet over rozen.
Haar verdiensten zijn niet meer wat het geweest is, maar daar hebben er meer last van. In het 35E tijdperk lokte zij ook wel klanten binnen voor 25E, wat eigenlijk al genoeg zegt. Volgens mij had ze vroeger op Hookers.nl een recensie voor bare, maar dat kan ook een opschepper zijn geweest. Niet dat ik dit zelf zou afnemen, maar als dat zo had geweest had het daar wel drukker geweest denk ik dan maar.
Ja zij Martina werkt veel langer dan 20 jaar als vrouw van lichte zeden. Heb er ergens half jaren 90 gedaan zat ze achteraan in het straatje. Haar zus werkte er ook kwam ik later achter. Daar kwam ik vaker bij. Zat toendertijd op 16 kamer 1 Blond en iets minder groot
 
Laatst bewerkt:
Zo zo, wat een delicate informatie uit de jaren 90:) Leuk om te weten!

Veel respect voor deze dame, wat ik al zei, haar verdiensten laten te wensen over, zeker in deze tijd.

Ze heeft wel een truc, die anderen denk ik ook wel kennen. Dan zit ze gehurkt / bij de grond haar make up te doen achter een spiegeltje.

Ik zie ook andere dames die een soortgelijke truc toepassen, gaan laag zitten en op hun ipad kijken. Vervolgens komen ze weer omhoog. Kennelijk werkt dat, want zie het al zeker een jaar gebeuren. Het wekt in ieder geval de aandacht van voorbijgangers. Je moet wat he in tijden van matige verdiensten.
 
Dit soort dingen ook gezien bij Andreea, haar buurvrouw, en bij Catalina.
Een ander simpele truc die dames weleens toepassen; ik heb geen wisselgeld. Dit om je toch een rond bedrag te laten betalen, heb ik ook wel van anderen vernomen.

Straks maar weer even naar de Dam, was net even bij de Spar om witte wijn te halen. Meestal zitten er al wat wijntjes in als ik daar aankom. Met sommige dames drink ik ook weleens een wijntje op de kamer. Ik ben geloof ik niet de enige, want kom weleens bij Andreea en dan staat er nog champagne in de koelkast van een eerder bezoek van iemand.
 
Laatst bewerkt:
Als ik het gevoel heb geflest te worden ben ik er snel klaar mee. Omgekeerd, dames die goed van aard zijn krijgen het van mij dubbel terug. Wordt beloond met meer bezoekjes, soms ook langer.

Een slimme dame weet dat, maar een dame die kortzichtig is die snapt dat niet. Die verliest meer dan dat ze denkt te winnen met zulke grappen. Korte termijn winstbejag. Vaker gehad ook.

Ik was een tijdje terug bij die negerin op g3k8. Ik had daar 100 betaald voor pijpen. Aangezien ik veel had gedronken kwam ik niet klaar. Toen de tijd om was zei ze of ik niet extra wilde betalen. Ik zei nee. Toen wilde ik gaan zitten en dwong ze me om weer te gaan liggen en langer te blijven (ook door mij weer omlaag te drukken met haar handen), oftewel om meer te betalen. Die dame heeft mij daarna ook niet meer gezien...
 
Dat hangt in zekere zin af van je wensen, eisen en verwachtingen, maar al wil je een dame treffen die de tijd voor je neemt zou ik Andreea aanbevelen, op 2pg2k2 zit die.
 
Terug
Bovenaan Onderaan