Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dankjewel - zal dan eerder Zlatina worden :) Weet niet of je ooit Gia hebt meegemaakt toen ze nog op de dam werkte maar dat was de perfecte pijpbeurt. Snap dat zij waarschijnlijk buitencategorie is maar iets een beetje in de buurt zou al fantastisch zijn. Elena vond ik eerst ook goed maar beetje te wild en afwerkerig geworden verder niet echt goede pzc ervaringen op de dam (Anna Maria een xtje maar niet echt bijzonder)
Het kan persoonlijk zijn, meer ik ga liever naar Andreea g2k2 voor PMC dan naar Elena voor PZC. Ook Alina 17k3 vind ik beter PZC dan Elena, hoewel Alina dan weer geen CIM doet.

Heb bij Elena misschien wel 1500 euro uitgegeven het laatste jaar, maar haal gewoon te weinig de finish bij haar. Ik bemerk wel dat het naar algemene maatstaven goed is, maar voor mij dan weer net niet.

Gia was idd een topper, er stonden weleens rijtjes mannen voor haar kamer te wachten.
 
Goede tijden vergaan, ik mis sommige dames van vroeger ook wel. Van een deel weet ik dat ze ook echt gestopt zijn en nooit meer terugkomen, of naar een ander land zijn gegaan om daar te werken, waar de verdiensten kennelijk beter zijn.
 
Vanmiddag uurtje gewandeld Zlatina helaas niet aangetroffen.
Bezetting was wel redelijk en voor mij redelijk wat nieuwe aanwas
Door omstandigheden wat eerder moeten gaan vandaag en helaas geen Zlatina :( Op 2pg3k2 stond Blondy die ook op kinky staat dus vermoed dat Zlatina er helemaal nog niet is dan? Alternatieven als Ady of Sylvia helaas ook niet aanwezig dus helaas met volle ballen weer weg moeten gaan.... :(
 
Heb ik ook nog nooit gevraagd.
Toen ik vroeg voor extra's na de eerste lockdown zat er geen pzc in het pakket.
Vraag het ook niet om het allemaal te verloten voor mijn eigen.
 
Dan zal dat vermoedelijk nu nog niet het geval zijn.

Verkloten zal je het niet zo snel denk ik als je daar om vraagt. Mits je het beleefd vraagt, of gewoon algemeen vragen naar wat erin het pakket zit, verhaaltje over de straat en andere dames (en hun extra's). Heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat een dame daar boos om werd.

In zijn algemeenheid moet je wel heel leip gaan doen wil een dame je niet meer terug willen zien na een bezoekje. Mij nog nooit overkomen, en stel toch best gerichte vragen her en der, soms ook heel persoonlijk. De dames zijn gewend aan hele verschillende mannen, en zitten er ook zakelijk in. Voor hen zijn wij in de eerste plaats business en een vertrekpunt naar een financieel beter leven.
 
50 euro is voor een dame uit Roemenië nog altijd lekker geld. In bepaalde gedeeltes van Roemenië, waar een deel van de dames in de straat vandaan komt, daar ligt een normaal salaris misschien op 400 netto per maand. Dat kun je op een vrijdag of zaterdag ook verdienen op de Dam.

Dus ja, zelfs al ligt een klant jou niet helemaal, maar hij legt wel 100 euro neer (oftewel een weeksalaris) voor een half uurtje. Kan snappen dat je dan wel even op je tanden bijt en denkt die is over een half uur toch weer weg.
 
Ja zo denken er gerust wel veel hoor.
Die je een goed voorspel komen de meeste al snel klaar met 1 of 2 standjes!
In elke werk of baan heb je dingen die je minder leuk of vervelend vindt zo ook in de prostitutie
 
Hallo mede wandelaars. Ik ben vandaag eens van plan om voor het eerst naar Alkmaar te gaan. Normaal groot fan van Den Haag. Gaat Alkmaar mij tegen vallen of is het de moeite ? Ik houd van of dikke dames of latinas. Ook oudere latinas. Oostblok dames doen mij niet zoveel. Bedankt
 
Hallo mede wandelaars. Ik ben vandaag eens van plan om voor het eerst naar Alkmaar te gaan. Normaal groot fan van Den Haag. Gaat Alkmaar mij tegen vallen of is het de moeite ? Ik houd van of dikke dames of latinas. Ook oudere latinas. Oostblok dames doen mij niet zoveel. Bedankt
Voor latina's moet je of aan het begin van de straat rechts 2e kamer of in de 2e passage gang 3 zijn. Vergeleken bij wat ik lees over Den Haag zal je keuze vwb je voorkeuren beperkt zijn
 
Hallo mede wandelaars. Ik ben vandaag eens van plan om voor het eerst naar Alkmaar te gaan. Normaal groot fan van Den Haag. Gaat Alkmaar mij tegen vallen of is het de moeite ? Ik houd van of dikke dames of latinas. Ook oudere latinas. Oostblok dames doen

Inderdaad 2pg3, achteraan zitten enkele vrij dikke, wat oudere latina's.
Verder zijn er redelijk wat mollige dames te vinden ook.
Wel is het woensdag, wat qua bezetting meestal niet de drukste dag is.
 
Maribel heb je ook nog, straatkant, links vanaf de Spar gezien, kamer 11k1

En Jennifer, 13k2 geloof ik. Ook links vanaf de Spar gezien, eerste ingangetje na Maribel.

Beiden zijn oudere Latina dames. Bij elkaar hebben ze vermoedelijk wel 100 kaarsjes uitgeblazen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan