Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Piet, woon jij daar?
Hoorde een tijd geleden een dame klagen dat er hele dagen een man rondliep die hier vervolgens allemaal verhalen over de dames rondbazuinde. En dat die lang niet allemaal waar waren. En dat ze vonden dat hij vrij hinderlijk aanwezig was. Zo'n man die de hele dag rondloopt en bijna nooit ergens naar binnen gaat... En maar babbeltjes maken. Waren er een hoop niet zo blij mee...Snap ik ook wel. Zou ook vervelend vinden als iemand de hele tijd om me heen drentelt als ik aan het werk ben.
Maar goed, je info wordt wel op prijs gesteld. Al vraag ik me serieus af waarom je daar hele dagen rondwandelt. Sorry...
 
Piet, woon jij daar?
Hoorde een tijd geleden een dame klagen dat er hele dagen een man rondliep die hier vervolgens allemaal verhalen over de dames rondbazuinde. En dat die lang niet allemaal waar waren. En dat ze vonden dat hij vrij hinderlijk aanwezig was. Zo'n man die de hele dag rondloopt en bijna nooit ergens naar binnen gaat... En maar babbeltjes maken. Waren er een hoop niet zo blij mee...Snap ik ook wel. Zou ook vervelend vinden als iemand de hele tijd om me heen drentelt als ik aan het werk ben.
Maar goed, je info wordt wel op prijs gesteld. Al vraag ik me serieus af waarom je daar hele dagen rondwandelt. Sorry...
Is het Piet die aan het rond bazuinen is, zeg jij ?
 
Ik woon inderdaad in de binnenstad, maar daar wonen 8.000 mensen. Voor de rest klopt er niets van.
Ik loop daar niet de hele dag rond. Ik ga wel bijna dagelijks naar de Spar, en loop dan door de straat en weer terug, zoals vele honderden andere mensen ook doen (zonder de dames verder te hinderen). 1 a 2 keer per week ga ik naar de Dam om een dame te bezoeken, en loop ik nooit zo lang rond (niet meer dan 5 a 10 minuten, jaren terug wel langer), omdat ik meestal al snel zie bij wie ik naar binnen wil.

"Zo'n man die de hele dag rondloopt en bijna nooit ergens naar binnen gaat... En maar babbeltjes maken."

Waarschijnlijk behoor ik tot de wandelaars die het meest stukslaan per maand. Dit ligt gemiddeld misschien wel op 800 euro per maand. De dames die ik bezoek zoals Andreea g2k2, Alina 17k3, Sara T7, en Maria 12k1 zijn erg bij met mij. Behoor tot hun beste klanten :)

Waarschijnlijk bedoel jij die mannetjes die aan het begin van de straat rondhangen, die meestal zaten waar nu die plantenbakken staan. Die hebben de verhuurders daar neer laten zetten, omdat zij die gasten spuugzat zijn gezien ze daar de hele dag rondhangen.

Harold, ben jij diegene die zijn conclusies al trekt voor hij weet hoe de vork in de steel zit? Daar lijkt het op.. De klok horen luiden, nu nog de klepel vinden.

Een mooie dag verder!
 
Laatst bewerkt:
Trouwens, er lopen zo nu en dan ook enkele vriendjes van dames rond in de straat. Dat mag dus niet van de verhuurders, maar vindt wel plaats.

Kun je je kamer aan verliezen als dame, of een straatverbod voor het vriendje.
 
Man, man, man. Ik woon inderdaad in de binnenstad, maar daar wonen 8.000 mensen. Voor de rest klopt er niets van.
Ik loop daar niet de hele dag rond. Ik ga wel bijna dagelijks naar de Spar, en loop dan door de straat en weer terug, zoals vele honderden andere mensen ook doen (zonder de dames verder te hinderen). 1 a 2 keer per week ga ik naar de Dam om een dame te bezoeken, en loop ik nooit zo lang rond (niet meer dan 5 a 10 minuten, jaren terug wel langer), omdat ik meestal al snel zie bij wie ik naar binnen wil.

"Zo'n man die de hele dag rondloopt en bijna nooit ergens naar binnen gaat... En maar babbeltjes maken."

Waarschijnlijk behoor ik tot de wandelaars die het meest stukslaan per maand. Dit ligt gemiddeld misschien wel op 800 euro per maand. De dames die ik bezoek zoals Andreea g2k2, Alina 17k3, Sara T7, en Maria 12k1 zijn erg bij met mij. Behoor tot hun beste klanten :)

Waarschijnlijk bedoel jij die mannetjes die aan het begin van de straat rondhangen, die meestal zaten waar nu die plantenbakken staan. Die hebben de verhuurders daar neer laten zetten, omdat zij die gasten spuugzat zijn gezien ze daar de hele dag rondhangen.

"Maar goed, je info wordt wel op prijs gesteld. Al vraag ik me serieus af waarom je daar hele dagen rondwandelt. Sorry..."

Harold, ben jij diegene die zijn conclusies al trekt voor hij weet hoe de vork in de steel zit? Daar lijkt het op.. De klok horen luiden, nog nog de klepel vinden.

Een mooie dag verder!
Hallo Piet!
Niet zo boos doen. Ik vind en zeg niets. En ik geef geen oordeel. Ik geef alleen door wat ik hoorde en vraag je iets, omdat ik het me serieus afvroeg. Meer niet. Ik wist niet dat je je gelijk zo aangevallen zou voelen... Tikte zelfs nog sorry als laatste woord.
 
Piet, woon jij daar?
Hoorde een tijd geleden een dame klagen dat er hele dagen een man rondliep die hier vervolgens allemaal verhalen over de dames rondbazuinde. En dat die lang niet allemaal waar waren. En dat ze vonden dat hij vrij hinderlijk aanwezig was. Zo'n man die de hele dag rondloopt en bijna nooit ergens naar binnen gaat... En maar babbeltjes maken. Waren er een hoop niet zo blij mee...Snap ik ook wel. Zou ook vervelend vinden als iemand de hele tijd om me heen drentelt als ik aan het werk ben.
Maar goed, je info wordt wel op prijs gesteld. Al vraag ik me serieus af waarom je daar hele dagen rondwandelt. Sorry...
volgens mij zit daar toch een eigen oordeel in verpakt. Maar ik vind het prima, ik ben niet degene die jij of een van de dames bedoelt.

Denk overigens wel dat er niet één zo'n man is, maar toch zeker een stuk of wat. Ik zie die daar ook altijd dweilen.
 
Heb haar de laatste keren niet meer gezien. Maar in tegenstelling tot wat sommigen hier denken. Ik loop niet iedere dag als dvp-bezoeker door de straat en in de passage.

Ik ga 5 tot 7 keer per week door de straat, om boodschappen te doen, of om elders heen te gaan, dan kom ik gewoonweg langs de dames die aan de straatkant staan. 1 a 2 keer per week ga ik wandelen om een dvp te bezoeken, dus zie ik ook slechts 1 of 2 keer per week wat er in de passage gebeurt.

Afgelopen vrijdag zag ik Anna Zandpad helaas niet, maar wie weet zit ze er gewoon. Ik wil haar ook weer bezoeken. Zij is de oudste dame die ik regelmatig bezoek.
 
volgens mij zit daar toch een eigen oordeel in verpakt. Maar ik vind het prima, ik ben niet degene die jij of een van de dames bedoelt.

Denk overigens wel dat er niet één zo'n man is, maar toch zeker een stuk of wat. Ik zie die daar ook altijd dweilen.
Heb een keer een allochtoon aggresief heel erg grote kwabbels zien spugen tegen het raam waar een jongedame zat. Was heel erg om te zien !
 
Daar ken ik er ook een van, misschien wel dezelfde. Een gozer van een jaar of 25, heel agressief, altijd ruzie schoppen met dames en voorbijgangers. Ik heb hem in 2019 voor het laatst gezien, hij gooide ook weleens flesjes bier stuk e.d. Ik dacht toen al eens, dat die nog geen straatverbod heeft... In de zomer van 2019 stond ik een keer met een vent te kletsen voor de kamer van Andreea g2k2. Kwam hij ook erbij staan, meteen opgefokt doen. Heb hem maar genegeerd, anders had de vlam in de pan geslagen. Maar heb hem nu al een hele tijd niet gezien gelukkig. Weet iemand wie ik bedoel? Had op Hookers.nl contact met Stuntpiloot, die kende hem wel.
 
Laatst bewerkt:
Zo'n gast moet je knock-out slaan midden in de straat! Die verdienen dat dat zijn ook van die lui die dan na sluitingstijd de dames lastig vallen!
Op vrijdagavonden zie ik ook weleens een vent met witgrijs haar, rond of iets over de 50 met een ketting. Die staat ook alleen maar te lullen met dames, zie hem nooit naar binnengaan. Blijft ook heel lang hangen. Begreep van sommige dames dat ze hem irritant vinden, waar iets voor te zeggen valt. Hij is meestal met een andere man.

Wss heeft ie weinig of geen geld om te neuken. Persoonlijk zie ik niet in waarom je daar uren gaat hangen, en dan vervolgens niets afneemt.
 
@Alkmaar072 ik zie jou alleen maar vragen stellen? Ga je ook nog echt heen en een wip maken? En dan een recensie plaatsen ? Alleen maar vragen stellen dan voeg je niks toe aan dit forum.
Vroeg ik mij nu ook net af ;) Er is op zich genoeg keuze qua soorten, maten en leeftijden. Dus dat moet toch lukken zou je zeggen.

Er zijn Roemeense, Bulgaarse en Latina dames, en nog wel meer nationaliteiten. Blonde, donkerblonde, bruine en zwartharige dames. Dames van in de 20, in de 30, in de 40, en in de 50. Dik, superdik, mollig, normaal, slank, en superslank. Minder knap, normaal knap en knap. Carla zag ik niet in de voorbije dagen, maar de aanbevolen Erika van 19k2 is er gewoon. Dito voor Patricia. @Alkmaar072 waar wacht je nog op, leuke meiden voor het oprapen ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat is wel echt een klasse dame hoor voor een eerste keer. Ben benieuwd!
Had haar vermoedelijk ook wel gekozen als ik in jouw schoenen stond en van jouw leeftijd was.
Wel echt gaan he, anders halen we je op, en duwen we je naar binnen haar de kamer in ;)

Ze heeft veel korte klanten, dus kleine kans maar dat je lang moet wachten als haar gordijntjes dicht zijn.

Zelfs als je beginnersvrees hebt, kun je altijd nog de dvp het werk laten doen, of beginnen met een handjob. De eerste keer is voor mij al wat jaren terug weer, voelde mij beetje ongemakkelijk toen, maar alles went:)

Van het weekend begint de kermis, dus zal wel wat drukker zijn dan normaal in de stad, en ook in de straat dan vaak.
 
Laatst bewerkt:
@theo .. ja, die werkt er nog wel, heb haar meerdere keren gezien de laatste paar maanden. Volgens mij werkt ze alleen wel veel minder, en ze gaat standaard vroeg naar huis. Ik zie haar eigenlijk nooit meer na 20.30 hr. Ze begint al rond de lunch.

Ik kwam vroeger veel bij haar, maar voor mij heeft ze wat afgedaan met al haar geklaag. Geen zin om daar 200 per uur voor te lappen. Ze doet het werk met te veel tegenzin of met nauwelijks zin, hoe je het zien wilt :) Op Hookers had iemand destijds geschreven, "ze ondergaat het neuken als het ware" herinner ik mij nog. En zo is het ook. Je hoort soms weleens dat een dame ongeschikt is voor het vak. Dat vind ik bij haar eigenlijk van toepassing. Overigens heeft zij ook de brains voor ander werk, maar een voltooide WO opleiding is in Bulgarije geen garantie op een baan. Daar telt meer of je vrienden bent met mensen die je aan een goede baan kunnen helpen, of dat je een hoop geld betaalt om ergens binnen te komen.

Ook nauwelijks extra's, hoewel ik op een gegeven moment wel listerine onder haar wasbak zag staan. Dat hebben de dames die zonder pijpen doorgaans in huis, maar ze gaf mij zelf eind 2019 eens aan dat dat voor haar tanden was..
 
Laatst bewerkt:
heren zoals jullie kunnen lezen ben zie mijn recencies ben ik op de dam geweest. Naast zlatina zijn er weinig dames momenteel he die extras aanbieden. Zoals pzc en tz ?
 
Dat klopt inderdaad ja. Beiden Alina's bieden wel pzc aan, g1k4 en 17k3. Die zijn er volgens mij nu.
Tongzoenen zal lastig zijn denk ik ja. Elena deed dit wel geloof ik, 11k2, en Daniela 27k2 ook, maar die is al een tijdje niet meer gezien.
 
Ja elena vind ik niks meer tijd niet gezien en vind haar er slecht uitzien. Alinas ken ik denk van gezicht naam niet. Wel beetje knap ? Vind dat pijpen met condoom toch geen kloot aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan