Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helaas was de dame op A3/5-2 (iemands die weet wie dit is? Ervaring?) in gesprek met de dame op A3/5-1 en toen ze haar kamer in ging heb ik haar niet meer gezien. Er waren verschillende kapers op de kust, maar de gordijnen bleven gesloten.

Ze heet Natascha en ik had haar die middag bezocht toen ze met die andere dame stond te praten. Voor een redelijke lange tijd haha. Vragen in pb kan altijd.
 
ik vraag me wel eens af en dat bedoel ik absoluut niet negatief hoor ik liep vanmorgen rond 10.30 vanaf het carpeton door de achterdam want ik had een massage afspraak in de stad en dan zie ik daar een paar oudere mannen rondhangen (ik ben zelf ook een 60er dus daar is niets mis mee )en toen ik rond 12.30 terug kwam hangen ze daar nog steeds rond terwijl er nog geen dame aan het werk is
wat is er leuk aan om daar rond te hangen terwijl er echt niks te doen is ?
ik hoop niet dat ik nu iemand beledig want dat is niet de bedoeling
 
nou, dat is niet slechts op één dag, maar al haast de hele week. op de plek waar het hangen plaatshad zijn bloembakken neergezet op instigatie van de verhuurders. Komt hen een kilometer de keel uit, en diverse dames ook. Verplaatst zich echter gewoon, want die mannen willen blijven hangen...

Ik snap dat ook niet, en er werd laatst zelfs de suggestie gewerkt dat ik er daar eentje van was. Die leeftijd heb ik nog lang niet gelukkig:) In mijn ogen kunnen die mannen beter in het café gaan zitten op de hoek, of iets verder. Maar probleem is dat het niet verboden is om te hangen, of het moet echt overlast veroorzaken.

Vind die bedelaars op de Dijk en bij de Karperton eigenlijk erger. Dat gaat ook maar door. "Hé vriend, heb je centje..."

Die urinezuilen zijn overigens ook vaak smerig, mogen best eens schoon worden gemaakt over de dag genomen.
 
nou, dat is niet slechts op één dag, maar al haast de hele week. op de plek waar het hangen plaatshad zijn bloembakken neergezet op instigatie van de verhuurders. Komt hen een kilometer de keel uit, en diverse dames ook. Verplaatst zich echter gewoon, want die mannen willen blijven hangen...

Ik snap dat ook niet, en er werd laatst zelfs de suggestie gewerkt dat ik er daar eentje van was. Die leeftijd heb ik nog lang niet gelukkig:) In mijn ogen kunnen die mannen beter in het café gaan zitten op de hoek, of iets verder. Maar probleem is dat het niet verboden is om te hangen, of het moet echt overlast veroorzaken.

Vind die bedelaars op de Dijk en bij de Karperton eigenlijk erger. Dat gaat ook maar door. "He vriend, heb centje..."
je ziet het idd bij de ingang vanaf het carpeton maar ook bij de ingang van g2 en g3 het lijkt mij vrij irritant voor de dames en de wandelaars
 
De hele week?? Als ik sinds tijden kom dan zie ik vaak dezelfde heren weer lopen, afgezien van de boodschappen jongen, mij stoort het niet zo maar wat heb je dan voor leven? In Den Haag is het nog erger (doubletstraat) daar lopen vaak dezelfde gasten, 1 daarvan is motorisch gestoord als je daar voorbij wilt lopen dan loopt ie altijd in de weg en nog zo`n èèn die met een luie tong praat en stinken dat ie doet en in zijn lange haren kan je een frietje bakken zo vet is dat.
 
Later op de vrijdagavond en zaterdagavond lijkt het soms weleens op een coffeeshop, zo sterk is de weedlucht dan op de Dam / in de passage.
Vind dat allemaal prima hoewel ik zelf niet blow.

Enkele dames die op de kamer blowen, verhuurders tolereren dat volgens mij. Bij coke gebruik e.d. ligt dat anders, dat zien de verhuurders liever niet. Enkele dames vertrokken om die reden, met wat ik begreep.

Ik drink zelf weleens een wijntje of champagne op de kamer met bepaalde dames. Heel soms - maar dat komt echt weinig voor - krijg ik weleens een drankje aangeboden van een dame die nog een fles in de koeler heeft staan.
 
Nou, de laatste keer dat ik op de Dam was het treurnis ten top. In Den haag is het niet beter. Heb zelf het idee door dat alles duurder word de heren minder of niet naar de dames gaan en dat heeft weer tot gevolg dat de dames geen kamer huren omdat ze toch niet de huur eruit halen. oorzaak is gevolg. Wil wel weer een keertje kijken maar dan op een doordeweekse avond wanneer er geen uitgaanspubliek is.
 
Kiki op kamer g3k9 zag haar net nog.. Einde van gang 2 dus.

En ja er ging net iemand naar binnen uiteraard.

Ik zag verder dat de vriendin van Carmen die 1 a 2 maanden terug op 11k2 stond ook Weer terug is. Nu op 27k1..
 
Ik ben bij Carla / Venice geweest. Was heerlijk helemaal uit elkaar getrokken 😜.
Ik zou Kiki ook nog wel is willen proberen. Die zit helemaal in het einde van de gang dus? Heeft iemand ervaring met Luci Lux (seks) ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan