Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze hebt ook een tijdje in Den Haag (doublet) gewerkt. @indomen jij bent te lang niet in Alkmaar geweest. Tijdje terug was ze al in Alkmaar werkzaam. Ze sta redelijk bekend als TMM. Ik heb haar nooit gezocht. Is ook niet mijn type. Sla haar maar over. En ga naar een bekende in Alkmaar
 
Ook bekend als Anny, deze Blondy:)

Hoewel ze tegenwoordig ook 'Danger blondy' gebruikt. Waar het gevaar dan in zit is mij niet bekend.
Ook in het bezit van een bordje voor haar raam inmiddels, zoals een aantal andere dames.

150 euro voor de kamerhuur, mocht dat waar worden, dan gaat het snel nog verder bergafwaarts. Hoor ook van dames dat het met name doordeweeks een drama is. Meerdere dagen op rij niets, of maar 20, 30 of 50 euro winst.
 
Anny heeft ook haar liefhebbers en vaste klanten, maar TMM heb ik al vaker gehoord over haar.
Ze is hoe dan ook wat ik zie niet vaak bezet.

Steffi die normaal op haar kamer staat, doet veel betere zaken iig.

Een van de grootverdiensters van de Dam is volgens mij Andreea g2k2. Een van de dames die het meest bezet is, en ook voor langere tijden.

Irina op 27k2 doet ook goede zaken (wel veel klantjes voor 15-20 minuten). Heb weleens van dames begrepen dat 27k2 ook gewoon een goede kamer is om op te zitten. Voor mij is het vooral een goede kamer om op te liggen ;)
 
Laatst bewerkt:
De matige klandizie is zeker te danken/ te merken aan de prijsverhoging van destijds. Persoonlijk vindt ik 50 te veel om wellicht een nieuwe dame te bezoeken en teleurgesteld na 15 min weg te gaan. Die 50 euro besteed ik dan liever aan iets anders dan 15 min prut werk.

Hierdoor bezoek ik alleen maar 2 vaste dames waarvan ik weet dat ik met een glimlach naar buiten stap. Deze verdienen dan ook goed aan me en weten dat ik vaste klant ben.

Een enkele keer bezoek ik nog een andere dame.
 
Dat zegt @Gd30 ja, maar hij zegt ook dat hij haar zelf nooit bezocht heeft...
Dat is persoonlijk niet mijn stijl.
Als je een dame er leuk uit vind zien, ofwel aangetrokken wordt door haar uiterlijk is dat al een groot gedeelte van een geslaagd bezoek.
De andere delen zullen de service van haar kant en je eigen ervaring met de dame zijn.
Nogmaals, service is gewoon goed.
Aardige, praatgrage dame, met een goed voluptuous lichaam.
Ik zou het gewoon zelf eens gaan ervaren.
 
Heb haar ook weleens bezocht. Prima dvp, niets mis mee. De service was goed, alleen behoort zij niet tot mijn vaste kring van dames. Soms lastig uit te leggen waarom je wel of niet een persoonlijke klik met iemand hebt. Aan haar tas lag het ook niet :p , ook die is prima, exclusief zelfs.

Ik denk wel ook dat als je nog niet zo lang op de Dam werkt, en nu nog een klantenbestand moet opbouwen, in deze economische tijd, dat dat niet meehelpt. Sommige dames die er al lang werken hebben veel meer vaste klanten (opgebouwd gedurende de jaren), dan kom je toch wat makkelijker op een goede winst aan het einde van de maand.
 
De matige klandizie is zeker te danken/ te merken aan de prijsverhoging van destijds. Persoonlijk vindt ik 50 te veel om wellicht een nieuwe dame te bezoeken en teleurgesteld na 15 min weg te gaan. Die 50 euro besteed ik dan liever aan iets anders dan 15 min prut werk.

Hierdoor bezoek ik alleen maar 2 vaste dames waarvan ik weet dat ik met een glimlach naar buiten stap. Deze verdienen dan ook goed aan me en weten dat ik vaste klant ben.

Een enkele keer bezoek ik nog een andere dame.
Sinds die prijsverhoging zijn meer wandelaars selectiever geworden, ik zelf ook wel.

Ik heb gelukkig genoeg te besteden, maar ik blijf meestal wat langer. Onder de 100 stap ik sowieso nooit in, omdat ik dan het gevoel heb dat ik mijn jas alweer bijna aan moet doen op het moment dat ik deze net heb opgehangen :cool: Hoe dan ook, je voelt je dan al snel bekocht als het 'het net niet is'. Dat is helaas te vaak zo, en dan voelt het (te) duur (soms bijna alsof je genaaid bent, maar dan op een verkeerde manier ;) ).

Persoonlijk vind ik 50E te kort om überhaupt een goede ervaring met een dvp te kunnen hebben. Komt misschien ook omdat ik geen 20 meer ben (toen ging mijn piel nog sneller omhoog..), en ook van een goed gesprek hou.

Helaas, meer dan helft van de dames kom ik maar 1 keer of zelden, als er gewoon niets beter is.
 
Heb haar ook weleens bezocht. Prima dvp, niets mis mee. De service was goed, alleen behoort zij niet tot mijn vaste kring van dames. Soms lastig uit te leggen waarom je wel of niet een persoonlijke klik met iemand hebt. Aan haar tas lag het ook niet :p , ook die is prima, exclusief zelfs.

Ik denk wel ook dat als je nog niet zo lang op de Dam werkt, en nu nog een klantenbestand moet opbouwen, in deze economische tijd, dat dat niet meehelpt. Sommige dames die er al lang werken hebben veel meer vaste klanten (opgebouwd gedurende de jaren), dan kom je toch wat makkelijker op een goede winst aan het einde van de maand.
Ik zou wel liever in Alkmaar werken dan in Den Haag, als ik een dame was. Of het qua verdiensten uitmaakt weet ik niet.

Alkmaar is best gemoedelijk, hoor van veel dames terug dat zij het ook een prettige stad vinden qua sfeer en niet te groot en niet te klein. Relatief weinig problemen ook in de straat.
 
En ze verwacht dat het over 2 weken 150 euro word. Echt ongelooflijk dan is het klaar denk ik met de achterdam. Ik zag werkelijk mischien 10 wandelaars
Als de dames dan ook nog eens de prijzen gaan verhogen dan is het denk ik wel zo goed als klaar. Inflatie is hevig, voor de dvp's maar ook voor de clientèle.
Ik ben nu maar aan het afkicken. Nu kan ik het weliswaar nog makkelijk betalen, maar er komen andere tijden. En, ik geef het niet graag toe,, de jaren gaan ook meespelen. Mijn laatste bezoek dateert van twee maanden geleden, maar eens kijken hoelang ik dit zelfopgelegde celibaat kan volhouden.
 
Elena 11k2 is ook weer op haar stek…
Elena meteen bezocht. Alles nog hetzelfde, ze is voor mij naast Alina de enige reden om de Dam te bezoeken. Ze is wel terughoudend in aan haar borsten te komen, TZ net aan.
Vind ik wel jammer, maar haar PZC kwaliteiten en CIM tegen een milde 50 € genoeg reden om haar te blijven bezoeken.
 
Voor 50 krijg je niet snel PZC met CIM elders. Denk een goede deal, buiten dat Elena ook best een knappe meid is.

Ik zou eigenlijk het pijpen van Alina willen en dan CIM erbij wat Elena doet. Alina pijpt lekkerder vind ik dan Elena. Beiden houden ze het wel lang vol. Vind Elena wel knapper dan Alina. Beiden zijn aardig. Elena is meer open-minded, Alina laat niet zo veel los.

Ze hebben elk mijn paal wel 40-45 minuten ter mond genomen, slechts met een klein beetje pauze tussendoor. Andreea g2k2 kan dat ook, alleen wel met condoom dan. Bij veel dames is dat toch met een minuut of 5 tot 10 wel bekeken.

Deze dames pijpen voor mij ook allemaal met voldoende druk. U weet inmiddels dat ik het verfoei als ik goed geld neerleg en de dame onvoldoende druk zet met pijpen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan