Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is de hoofdoorzaak inderdaad waarom het steeds meer doodgeslagen is op de Dam. Buien en warmte dempt het alleen nog wat extra op bepaalde momenten.

Op 17k2 staat sinds korte tijd een dame die ik nog niet kende. Kreeg gisteren een mailtje van iemand dat die Nicole heette. Slank, wat langer (of kwam door haar hakken), blond haar, en best een fraai smoeltje. Onder de 30 nog, jaar of 26 / 27 schatte ik haar.
 
Ik kwam gisteravond bij Andrea (g2k2) vandaan (rond 2200) en op 27k2 stond een mooi slank dametje, schat rond de 30, met bruin/zwart krullend haar.
Iets in mij zegt dat zij eerder op Dam heeft gewerkt...

Test voor onze geheugens, maar weet iemand wie zij is?
 
Klopt, in 2021 heeft zij ook op de Dam gewerkt, en eerder ook al. Sinds vorige maand weer aanwezig. Ze werkt niet zoveel maanden per jaar.

Leuke en best knappe dame Irina, die bovendien goede zaken doet.
 
Voor 50 krijg je niet snel PZC met CIM elders. Denk een goede deal, buiten dat Elena ook best een knappe meid is.

Ik zou eigenlijk het pijpen van Alina willen en dan CIM erbij wat Elena doet. Alina pijpt lekkerder vind ik dan Elena. Beiden houden ze het wel lang vol. Vind Elena wel knapper dan Alina. Beiden zijn aardig. Elena is meer open-minded, Alina laat niet zo veel los.

Ze hebben elk mijn paal wel 40-45 minuten ter mond genomen, slechts met een klein beetje pauze tussendoor. Andreea g2k2 kan dat ook, alleen wel met condoom dan. Bij veel dames is dat toch met een minuut of 5 tot 10 wel bekeken.

Deze dames pijpen voor mij ook allemaal met voldoende druk. U weet inmiddels dat ik het verfoei als ik goed geld neerleg en de dame onvoldoende druk zet met pijpen.
Voor 50 krijg je niet snel PZC met CIM elders. Denk een goede deal, buiten dat Elena ook best een knappe meid is.

Ik zou eigenlijk het pijpen van Alina willen en dan CIM erbij wat Elena doet. Alina pijpt lekkerder vind ik dan Elena. Beiden houden ze het wel lang vol. Vind Elena wel knapper dan Alina. Beiden zijn aardig. Elena is meer open-minded, Alina laat niet zo veel los.

Ze hebben elk mijn paal wel 40-45 minuten ter mond genomen, slechts met een klein beetje pauze tussendoor. Andreea g2k2 kan dat ook, alleen wel met condoom dan. Bij veel dames is dat toch met een minuut of 5 tot 10 wel bekeken.

Deze dames pijpen voor mij ook allemaal met voldoende druk. U weet inmiddels dat ik het verfoei als ik goed geld neerleg en de dame onvoldoende druk zet met pijpen.
Vanmiddag eens een van de dames proberen. Of misschien allebei, hoewel….
 
Dat is de hoofdoorzaak inderdaad waarom het steeds meer doodgeslagen is op de Dam. Buien en warmte dempt het alleen nog wat extra op bepaalde momenten.

Op 17k2 staat sinds korte tijd een dame die ik nog niet kende. Kreeg gisteren een mailtje van iemand dat die Nicole heette. Slank, wat langer (of kwam door haar hakken), blond haar, en best een fraai smoeltje. Onder de 30 nog, jaar of 26 / 27 schatte ik haar.
Heeft zij ook niet op de wallen gewerkt? Vlakbij de old sailor?
 
Geen idee, maar de dame die ik de afgelopen dagen op 17k2 zag, was weer een andere dame dan die er 1 a 2 weken terug stond. De dame die er nu stond heeft volgens mij al eens op de Dam gewerkt in de laatste jaren, maar kort.
 
De standaard dames zitten er nu
Vanavond was Elena op nr11k2 er niet ik wou voor pzc gaan bij der maar een ander gepakt.
Op het binnen pleintje zitten nu wat nieuwe dames zag ik , heb ze nog niet geprobeerd!?
Gister avond liep ik nog door de straat het was echt druk toen , de dames die er zaten hebben goed verdiend volgens mij.
 
Het was inderdaad druk, en veel ramen telkens bezet!
Goede zaken vanavond voor de dames.
Zelf net weer even bij de blonde Zara (27k2) geweest👌🏻.
ja ik vind haar ook best wel lekker, hou van mollige dames..haar service is beter dan Sandra g2,k3 waar ik gisteren toch weer belande zoals iedere week😄maar bij Zara zijn alle standjes mogelijk incl beffen en Mischien wel meer
 
Laatst bewerkt:
ja ik vind haar ook best wel lekker, hou van mollige dames..haar service is beter dan Sandra g2,k2 waar ik gisteren toch weer belande zoals iedere week😄maar bij Zara zijn alle standjes mogelijk incl beffen en Mischien wel meer
Ja ik vind mollig persoonlijk ook erg lekker!
En dat is Zara behoorlijk😁👌🏻.
De interactie met Zara is altijd wel wat leuker, en ze is inderdaad heel gewillig als je haar iets vraagt.
Qua lichaam is Sandra inderdaad nog wat molliger, en eigenlijk lekkerder vind ik.
En zeker het afgelopen jaar is Sandra best wat aangekomen volgens mij?
 
Zara 27k2 laat meer toe, vind dat Sandra te weinig standjes heeft. Missio dat mocht niet, en zij bovenop ook niet (dat houdt ze kennelijk niet vol). Mocht alleen doggy. Sindsdien kom ik er niet zo vaak meer. Pijpen was ook matig bij Sandra, te kort. Kan Zara ook beter.

Dat aankomen zien we bij veel dames. De Mcdonalds is altijd dichtbij, zeker omdat je via het boodschappenmannetje gewoon kan laten bezorgen.. Sandra is verder aangekomen het laatste jaar. En Zara ook.
In ieder geval verdienen ze genoeg om honderden euro's aan maaltijden te bezorgen / in restaurants te eten in de binnenstad. Het schijnt ook dat dvp's veel langer doen met hun pannenset thuis.
 
Ik vond het zowel vrijdagavond als zaterdagavond druk. Veel dames deden inderdaad goede zaken. Dames als Zara 27k2 en Andreea g2k2 waren vrijwel non stop bezet over de avond.

Salaris was wel weer net gestort. Dat is altijd het betere weekend voor de dames.
 
Herbouwen zou leuk en handig zijn voor bezoekers van de Dam.

Als je puur kijkt naar hoe parkeergarages nu worden gebouwd (naar de maatstaven van deze tijd), daar is op de plek van de Karperton te weinig ruimte voor. Is eigenlijk maar heel smal dat stuk. In die tijd waren veel auto's ook nog een stuk korter en kleiner, en er waren veel minder auto's. Onder de grond een garage daar, dat zou dan het beste zijn.

Haalt denk wel wat gespuis weg van de Dijk als de Karperton zou verdwijnen, wellicht ook onze befaamde mond harmonica vriend. Voor de Dam is het in ieder geval niet goed, als er niets voor terugkomt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan