Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Pietje1977 en is die dame wat heb niemand zien staan toen vorige week toen ik er was
Denk dat de meesten Kiki, Sylvia e.d. knapper vinden dan deze nieuwe dame.
Grote kans dat deze dame er straks ook weer zit op D2. Maar wel slank, op zich niet verkeerd:)

Weinig recensies overigens voor Kristina van 13k4. Dit is toch ook wel een knappe dame hoor, zeker gezien ze geen 30 meer is, maar al bijna 40. En haar haar leuk in pony, ook lekker slank:) Royale lach en praatgraag deze dame.
 
Wie weet wie die blonde milf is schuin tegen over 23k3 staat er ook al lang beetje stevige milf met altijd zwart aan. Ik heb haar vroeger vaak geneukt in utrecht zandpadtijd vaak snuiven en doorneuken. Nu doe ik dat niet meer en loop ik haar zo elke keer voorbij ook akward. Weet haar naam niet is er geen draadje van ?
 
Op 16k2 staat een volgens mij Roemeense dame met zwart haar, die er al een tijdje zit (naam onbekend). Op 16k1 zit Raphaella.

Op g2k1 zit Martina uit Tsjechië (schuin tegenover 23k3), een geblondeerde milf van 50 jaar, die op Zandpad Utrecht heeft gewerkt. Martina werkt ongeveer 350 van de 365 dagen per jaar. Heel aardige vrouw wel, spreekt ook wel wat Nederlands.
 
Laatst bewerkt:
Heren, ik kom net van de achterdam wat een trieste bedoeling geen carmen gezien geen alex gezien geen patricia gezien. Wel kiki/calina die heb ik ook gedaan. Ook dank aan wandelaar die haar nummer aan mij mocht geven en contact liep vlot ze staat nog steeds naast silvia. Elena ook nog gezien zag er trouwens goed uit. Heb nog staan babbelen met zlatina maar had al gezegd dat ik net had geneukt hahaha. en ze zei kom morgen anders terug ze gaat donderdag weg voor een paar weken.ook voor de rest geen nieuwe dames gezien.silvia gordijn was lang dicht. Dus als je het aan mij vraagt op 1 hand te tellen voor wie je heen kan gaan momenteel op de dam.morgen maar even naar haarlem voor diana. Ik miste bij kiki/calina toch wat vunzigheid en daar heb ik morgen wel zin in.
 
Ik trof zowel Carmen (15) als haar lekkere vriendin (en buurvrouw) Christina (13k4) niet aan de laatste dagen. Dit terwijl die nog niet zo lang terug van vakantie waren.

Zou goed kunnen dat ze het even in een ander stad proberen. Carmen heeft ook een chauffeur begreep ik weleens.

Op 15 stond in de voorbije dagen een andere bekende vriendin van Carmen. En op 13k4 een weer andere bekende van deze dames, die ik ook wel vaker heb gezien (o.a. op 11k1 een aantal maanden terug), maar heb geen naam bij die dame.
 
Terug
Bovenaan Onderaan