Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vond Raphaela wel meevallen, die ene keer dat ik er was. Aardig en vriendelijk, beetje ordi, gemiddelde service, leuk kopje, ik meen beffen inbegrepen (niet meer 100% zeker), lekker lijf, poesje niet opvallend wijd of nauw, lekker genoeg om prettig in klaar te komen. Misschien heb ik geluk gehad.
Los van raphaela:
Wat de dames tegenover elkaar vertellen zou ik me niet teveel van aantrekken.

Tenzij je een dikke huid hebt en kunt denken: dat zeg je alleen maar om stoer te doen tegen je collega's, ondertussen heb je je wel voor een overzichtelijk bedrag laten nemen door me. En heb ik je toch maar mooi geneukt zonder dat ik een eeuwige relatie met je hoef te onderhouden.

Vergelijkbaar stoere praat, ghost… Makkelijk praten. Ik beken dat ik ooit ben begonnen roemeens te leren puur om te horen of waar 'mijn' lievelingsdame en haar vriendin en buurvrouw zolang over spraken (ongeveer elk bezoek de eerste 10 minuten), of dit ook over mij ging. Mijn roemeens werd bij lange na niet goed genoeg om hun echt te kunnen verstaan. Maar later begreep ik dat het vrijwel alleen over haar vriendje gegaan is. Positief en negatief. Want zelfs met mij besprak ze ook ongeveer alle ups en downs, ruzietjes en lieve dingetjes die hij deed. Saillant detail: die vriendin zei ze de vriendschap op omdat die vriendin een keer gezegd had dat ze hem met een ander betrapt had. Pure jaloezie, volgens mijn dame. Een jaar later kwam ze een paar maanden voor haar trouwen, al officieel verloofd, erachter dat hij haar al die tijd samen met zijn ex belazerd had. Ze begreep toen dat die vriendin haar oprecht gewaarschuwd had.
Wat betreft dat laatste. Zoiets heb ik ook meegemaakt. Mijn ex lag te wippen met de man van een dame (een goede vriendin van haar). Dame werd boos dat ik het er met haar over had. Zou alleen maar jaloezie zijn dat ik daar gewag van maakte. 4 jaar later kwam het alsnog uit en klapte het huwelijk van die dame... Dit soort klokkenluiders heeft meestal gelijk, maar leg dat maar eens uit aan iemand die het niet wil zien.

In Roemenië hebben ze ook dialect, dus al zouden we redelijk Roemeens kunnen verstaan, kunnen we misschien toch niet al die dames even goed verstaan. Ik ben niet zo gauw geraakt, al zouden ze het wel in negatieve zin over mij hebben, dan zij dat maar zo.
 
Nee die niet, die is al een tijd vertrokken, en komt vermoedelijk ook niet meer terug.

Deze Sascha is de vriendin van Carmen, ze stond eerder dit jaar ook op 11k2 (kamer van Elena), en een jaar terug een tijdje op 16k2. Deze Sas(c)ha is iets voller, blond haar. Eind 20 schat ik haar.
 
Een beetje gemiddeld, niet bijzonder knap ofzo.

(Donker)blond haar, richting de 30 schat ik, en ietsje voller dan slank.

Extra's weet ik niet, wordt ook maar weinig over haar geschreven, en zelf nog niet geweest bij haar.
 
Ik zag gisterenavond de dame met het blonde haar en de halve liter cola fles weer op haar eerdere stek 3/5k1 staan, waar ze van de zomer en voor de zomer ook stond. Dit is een vriendin van Monica (D1), zelfde leeftijd ook.

Dame ziet er redelijk goed uit, schat haar midden 30. Ietsje voller dan slank.

De dame die daarvoor op deze kamer stond (en eerder in gang 1) niet meer gezien; de 'uitbundige' dame, die zelfs met haar tieten uit haar bh liep te zwaaien om klantjes te lokken.
 
Gisteren zag ik Carmen staan op 15, weer terug dus.

Naast haar op de kamer van Elena (11k2) stond de knappe Anna met de grote borsten (niet te verwarren met de jongere Anna van 17k2), die ook weer terug was.
 
Ja klopt, die moeten compenseren wat er weg is gegaan op Z (zijn nu 3 appartementen geworden) en nu dichtgaat op 28.

De bedoeling is dat de Dam qua dvp's nog tot dat stuk is straks (van het begin van de Dam tot en met 29 / ter hoogte van gang 3).

Je kunt echter nu al op je klompen aanvoelen dat de nieuwe bewoners van de panden ter hoogte van nr 22-26 overlast gaan ervaren van de straat. Ik vind het een weinig positieve ontwikkeling dat er extra woningen bijkomen, op de begane grond op de Dam. Maar ja, voor die projectontwikkelaars is het goed geld verdienen.
 
Lijkt me een prijs en ligging die hoogstens door dvp's opgehoest kan worden, misschien 2 of 3 samen, als ze nergens anders terecht kunnen. Ben je gelijk van het probleem af van de "winkels" vlakbij (zeg maar op "loopafstand" 😉). Wil de gemeente vast niet, maar benieuwd of het daar niet op uit loopt…
 
Verschillende dames in de straat die een (nieuwe) woning zoeken. Maar die willen iets rond de 1.000 per maand. Dat is in deze tijd nogal lastig, of je hebt er gewoon niets voor qua woning. Op zich zouden velen dit moeten kunnen betalen, als ze het delen met 2 of 3 dames idd. De Louis Vuitton tassen (prijs tussen 1.000 en 2.500 euro p.s.) worden immers door diverse dames ook nog gemakkelijk aangekocht...

Punt is dat veel pandeigenaren geen dvp's willen, dus rouleren dames toch een beetje over steeds dezelfde woningen in en rond de binnenstad.

Ik weet wie die panden bouwen op 22-26, die verhuren al aan dvp's, dus zou mij niet verbazen als dat ook de opzet is dat daar nieuwe panden worden gebouwd. Weinig m2, met hoge prijs, dvp's erin die moeite hebben om aan een woning te komen... Kassa... Het enige is dat ik nog moet zien of veel dvp's daar willen wonen op de Dam, ik begreep vaker van dames van niet.
 
Laatst bewerkt:
De keren dat ik eind van de middag over de Dam ga (tussen 16 en 17hr) zie ik haar altijd dan al. Dus dan zeker, misschien eerder.

Veel dames beginnen sowieso tussen 13 en 14hr (sommigen nog eerder). Ze moeten toch de 130 euro huur terugverdienen / op een goede dagwinst uitkomen.
 
Dat is Christina (vriendin van Carmen), met de discolampen. Jaar of 37/38, prachtig slank, met siliconen borsten.

Vingeren mogelijk, maar pzc niet. Service is wel prima verder, maar een beetje standaard. Op Hookers had ze destijds redelijke recensies. Inmiddels alweer een kleine 4 jaar op de Dam, na 7 jaar pauze te hebben gehad.
 
Ja, dat klopt. En ze is idd best bijdehand. Naar mij toe was ze in 2019 ook soms wat provocerend zelfs.
Nogal heftig taalgebruik ook.

Ze is geloof ik in 2011/2012 gestopt en begin 2019 weer begonnen (7 jaar pauze genomen).
Ze heeft ook op het Zandpad gewerkt destijds. Eigenlijk wilde ze niet weer opnieuw het werk ingaan. Maar de muntjes raakten op... enfin, je weet hoe dat gaat.. dan is de verleiding toch weer groot. Zo te zien pakt ze vele klantjes in de avonden, maar wel veel korte klantjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan