Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Moet je denk ik eerst bevestigen of je 2pg1p3 bedoelt. Zelf weet ik dan overigens het antwoord op je vraag helaas niet.
Ha zo'n dame speciaal voor Clintontypes, waar je je kunt laten pijpen en toch naar eer en geweten kunt zweren dat je geen sex met haar gehad hebt. Die moeten toch wel héél duur zijn…
Ja die bedoel ik bij het openplein
 
Weet iemand wie dat is als je in het straatje komt dan gelijk rechts 2de kamer ze heeft altijd een zwarte blouse aan
Bedoel je toegang tot de straat vanaf Kaperton parkeerplaats? Zo ja...dan is de tweede van rechts D2...wat meestal Maria is....volwassen maar sexy dame (naar mijn mening) uit Zuid-Amerika (Peru)...ze heeft nu kort haar. Bedoel je haar?
 
Bedoel je toegang tot de straat vanaf Kaperton parkeerplaats? Zo ja...dan is de tweede van rechts D2...wat meestal Maria is....volwassen maar sexy dame (naar mijn mening) uit Zuid-Amerika (Peru)...ze heeft nu kort haar. Bedoel je haar?
Ik denk het wel heb haar al een tijdje niet meer gezien
 
tussen kerst en oudjaar wel gezien. over het jaar gezien werkt ze genoeg dagen. ze is wel veel open als ze werkt, net als Gala.

ik zag dat andreea g2k2 het ook weer druk had. die pakt nog wel goed geld.

ook zag ik dat de kamer 19k3 weer is geopend. de dame uit venezuela (die tot voor kort op 17k1 zat) stond daar volgens mij vanavond.
Ik zag de dame op 01k3 weer gisterenavond. De wat oudere volle dame van begin 40, waar we het hier laatst over hadden.
 
Ja, Julia moet dat zijn. Die is gestopt, en wat ze zei was dat ook definitief.

Maar goed Alexa zou ook definitief stoppen, en die zit er nu alweer;-) Dus wie weet zien we Julia ook ooit nog eens terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan