Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vermoedelijk wel. Op zich niet ongebruikelijk om voor overige handelingen de normaalprijs te rekenen, of de sm-prijs (die bij een deel van de dames nog hoger ligt). Ik ga ook weleens naar dames alleen voor pijpen een half uur, 100 euro.

Wat wel apart is dat er verder geen seks mogelijk is, maar heb dat vaker gezien / gehoord. Er zijn echter genoeg liefhebbers voor sm, had ze dat niet aangeboden, dan is het wel erg moeilijk om op winst te komen aan het einde van de werkdag.

Dames met sm diensten verdienen vaak goed, zeker die er extra geld voor vragen.
 
Vermoedelijk wel. Op zich niet ongebruikelijk om voor overige handelingen de normaalprijs te rekenen, of de sm-prijs (die bij een deel van de dames nog hoger ligt). Ik ga ook weleens naar dames alleen voor pijpen een half uur, 100 euro.

Wat wel apart is dat er verder geen seks mogelijk is, maar heb dat vaker gezien / gehoord. Er zijn echter genoeg liefhebbers voor sm, had ze dat niet aangeboden, dan is het wel erg moeilijk om op winst te komen aan het einde van de werkdag.

Dames met sm diensten verdienen vaak goed, zeker die er extra geld voor vragen.
want ik ben eigenlijk op zoek naar een dame die mij alleen even 2 minuten goedkoop klaar zuigt, alvorens ik naar een Alex of Michella ga voor het echte pompwerk.
 
voor minder dan 50 euro kan dat sowieso niet, of het nou 2 minuten duurt of 15 tot 20 minuten. 50 euro is gewoon de instapprijs. Er zijn wel enkele dames die wat ouder zijn die soms klanten voor minder binnen laten. Zo liet Martina g2k1 ook wel heren binnen voor 25 euro, in de tijd dat het nog 35 was. Maar dat zijn uitzonderingen. Dat mag eigenlijk ook niet van de verhuurders.
 
voor minder dan 50 euro kan dat sowieso niet, of het nou 2 minuten duurt of 15 tot 20 minuten. 50 euro is gewoon de instapprijs. Er zijn wel enkele dames die wat ouder zijn die soms klanten voor minder binnen laten. Zo liet Martina g2k1 ook wel heren binnen voor 25 euro, in de tijd dat het nog 35 was. Maar dat zijn uitzonderingen. Dat mag eigenlijk ook niet van de verhuurders.
gek dat de verhuurders iets over de prijs te maken hebben...?
 
gek dat de verhuurders iets over de prijs te maken hebben...?
Er zijn wel bepaalde richtlijnen ja. Ook dat klanten vooraf moeten betalen is een aanbeveling vanuit de verhuurders.

Dit om problemen te voorkomen. In zekere zin zullen het geen wetmatigheden zijn, en doen dames deels toch waar ze zelf zin in hebben. Ik weet ook van dames die geen kamer meer mochten huren op de Dam, omdat ze niet voldeden aan de wensen / eisen van de verhuurders. Maar dat gebeurt niet zo heel vaak.
 
Beste medewanderlaars ik ben vanavond in de buurt en ben van plan om alkmaar weer eens te bezoeken. Is dit de moeite waard vandaag / Januari of is 3/4 van de dames nog op vakantie. Alvast bedankt.
 
Dat is erg subjectief naar mijn idee. Als je een Latina of een Afrikaanse dame zoekt, dan is het aanbod momenteel nogal matig. Wil je een dame van 20 jaar, dan geldt hetzelfde.

Maar er zijn genoeg dames van tussen de 30 en 40 jaar die ik er goed uit vind zien, en waarmee ik goede sex kan hebben. Of dat voor jou ook geldt kan ik natuurlijk niet inschatten. Voor mij zijn er genoeg leuke en knappe dames, maar een maat van me zou bijv. geen een van die dames knap genoeg vinden zo selectief als die is.
 
Dat is erg subjectief naar mijn idee. Als je een Latina of een Afrikaanse dame zoekt, dan is het aanbod momenteel nogal matig. Wil je een dame van 20 jaar, dan geldt hetzelfde.

Maar er zijn genoeg dames van tussen de 30 en 40 jaar die ik er goed uit vind zien, en waarmee ik goede sex kan hebben. Of dat voor jou ook geldt kan ik natuurlijk niet inschatten. Voor mij zijn er genoeg leuke en knappe dames, maar een maat van me zou bijv. geen een van die dames knap genoeg vinden zo selectief als die is.
Bedankt voor de informatie daar kan ik wat mee.
 
Begint weer drukker te worden met dames. Goed nieuws dus:)
Zeker! Ik sprak Alexa even kort (kruit was al verschoten toen ik haar onverwachts zag staan😁) en die had vanuit de verhuurders ook al gehoord dat de meeste kamers weer vervuld gaan raken vanaf vandaag. En aangezien Alexa geen 'vaste' kamer heeft zoals sommigen, zal ze af en toe switchen van kamer.
 
Wie is de dame op p3.
Blond haar mooi gezicht.
Aangesproken en vertelde dat ze niet aan seks doet alleen maar oraal of meesteres achtig.

Iemand die meer weet over haar?
Als je Katja bedoeld die doet wel aan sex, beffen kost extra had €100 neergelegd ga daar geen extra bij doen om te beffen. Was dus eenmalig zal haar niet meer bezoeken kennelijk heeft ze het druk genoeg om dat extra te vragen.
Genoeg andere leuke dames.
 
Terug
Bovenaan Onderaan