Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De bezetting is een beetje hetzelfde als in de dagen hiervoor.

Zag Melissa weer op 14k1. Maria 12k1 is er, Andreea g2k2 is er weer sinds deze woensdag, Christina g2k4, Irina op g3k1, Sofia op 27k1, de Nederlandse dames Liona op 23k2 en Luci op 23k1. Morena op 19k1 , Sylvia op g2k5 en in gang 1 nog wat dames. Op g3k3 zit de blonde, slanke dame. Mooi koppie wel hoor. Geen naam bij.
Verder zag ik de knappe Anna weer op 15.
 
Die blonde op g3k3 zit er ook al jaren op de dam met tussen pauzes in de jaren.
1x geweest maar ze vond mij te groot geschapen
ja klopt, met tussenpozen al een aantal jaren. Mooie dame wel hoor, nooit geweest nog.

O, dan hoef ik ook niet langs te komen. Volgens Andreea van g2k2 ben ik ook groot geschapen, die zei mij eens dat als ik 1 maat groter had, het te veel was. Ik vind het zelf wel meevallen, maar ligt ook aan de dame gewoon. Die Alina van gang 1 weigert ook mannen als ze een te grote tampeloeres hebben.
 
Het aanbod is minder dan normaal, maar het is net wat je smaak is.

Maria 12 k1, Melissa 14k1, Andreea g2k2, Irina g3k1 en Sofia 27k1, persoonlijk vind ik dat prima dames.

Ik vermaak me het hele jaar wel op de Dam.
 
Dat gordijntjes dicht zijn wil niet zeggen dat er niemand is.

Ik ben de laatste dagen meerdere keren per dag over de dam gegaan zowel einde middag als begin van de avond, omdat ik wilde zien of een paar van mijn favo dames er waren. Deze dames waren er gewoon:

Maria 12k1
Melissa 14k1
Martina g2k1
Andreea g2k2
Sandra g2k3
Christina g2k4
Sylvia g2k5

Anny g2k6 (ook weer gezien in de voorbije dagen)
T stukje: bulgaarse dame met donker haar en een slag
Gang 1: 2 dames, waaronder de 'uitbundige dame'
Pleintje nr 6 op het hoekje: een wat oudere dame

Luci 23k1
Liona 23k2
Sofia 27k1
Irina g3k1
Morena 19k1
Anna 15
Oudere dame uit Venezuela: 17k1
13k3: Jennifer
01k1: Gala
Gang 3 k3: blonde slanke, jonge dame
Maribel: 11k1 ook weer gezien na de kerst

Alleen niet allemaal tot laat op de avond. Veel dames waren goed bezet, omdat er minder dames zijn dan normaal. Verder is het kerstvakantie, en heeft een deel van de wandelaars zijn salaris weer gehad (deel van de mensen ook nog een eindejaarsuitkering). Heb Sylvia niet vaak zoveel bezet gezien als de laatste week. December is een goede maand voor de dames, zeker het laatste deel van de maand. Het is ze gegund.
 
Laatst bewerkt:
Bovenstaande is wat ik gezien heb, en kan men gewoon zelf zien als men goed kijkt. Zie zeker geen 2 vrouwen per glas :cool:

Dat er tot eind januari niets is te beleven is uiteraard een persoonlijke mening. Genoeg mannen die binnenstappen bij de dames die er nu zitten. Ligt er maar aan wat je smaak is en hoe kieskeurig je bent, en of je per se extra's wil hebben of niet.
 
Volgens mij zijn haar familiebanden en banden met vrienden en kennissen in Bulgarije niet bijzonder te noemen. Ze gaat amper nog naar Bulgarije terug. Dat ze ook niet met kerst en nieuwjaar teruggaat is idd veelzeggend.

Volgens mij is ze al zeker 6 tot 8 jaar single.
 
Dat weet ik niet? Ben bang van niet ,,of muchien als je vaste klant bent?!,,
Zover ik weet heeft Sylvia buiten beffen om geen andere extra's. Maar goed als je knap bent, zoals Sylvia of Carla, kun je evengoed nog genoeg verdienen.

Heb zelf ook niet altijd extra's nodig. Met sommige dames is het gewoon heel prettig om seks te hebben, ook al is dat zonder extra's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan