Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Rustig was het de 24e en 25e 's avonds met dames...

beide avonden wel wat wandelend volk maar de meeste kan ik nietverstaan....
Hoop roemenen ook, maar zoals Morena zei: die komen er bij niet in....

de 24e op de Dam een afspraak gemaakt met Yuki in Sint Pancras want had al door dat het niks zou worden...en dat was best wel goed...

Fly
 
Was rustig niet heel veel maar je kan een keuze maken uit die er wel zijn.
;-) dat kan zeker, maar het zijn er wel ontzettend weinig

en de dames die er waren, die waren goed bezet. wat ook logisch is als je met 10 dames zit. Sylvia g2k5 was voortdurend dicht en Irina op g3k1 dito.

De dames die doorwerken deze feestdagen weten dat ze goed kunnen verdienen.

Ik zag een nieuwe dame op D1.
 
Dag heren,

dit is mijn eerste bericht. Dus alvast mijn excuus als ik een onnozele vraag stel.

Ik deed vorige week een rondje achterdam.

In kamer 2pg2-K8 (Volgens de plattegrond) zat een Afrikaanse dame die ik daar vaker had gezien. Lang zwart haar, en ze probeert je met zwaaiende armen naar binnen te lokken. Ik kon geen recensie over haar vinden. Vroeg me af of jullie haar kennen.

In kamer 2pg3-K7 zat een wat oudere MILF (denk 45 ofzo), met blond haar tot haar schouders die mij met pijp-gebaren naar binnen wou lokken. Weet iemand wie zij is.

Ik was er ca. 20.00. Meeste ramen waren leeg. Mogelijk was ik al te laat.
 
Dag heren,

dit is mijn eerste bericht. Dus alvast mijn excuus als ik een onnozele vraag stel.

Ik deed vorige week een rondje achterdam.

In kamer 2pg2-K8 (Volgens de plattegrond) zat een Afrikaanse dame die ik daar vaker had gezien. Lang zwart haar, en ze probeert je met zwaaiende armen naar binnen te lokken. Ik kon geen recensie over haar vinden. Vroeg me af of jullie haar kennen.

In kamer 2pg3-K7 zat een wat oudere MILF (denk 45 ofzo), met blond haar tot haar schouders die mij met pijp-gebaren naar binnen wou lokken. Weet iemand wie zij is.

Ik was er ca. 20.00. Meeste ramen waren leeg. Mogelijk was ik al te laat.
welkom Harrry, op K8 zit volgens mij Selina, dat was mijn eerste ervaring met een dvp. werd niets bij mij door mijn onwennigheid, ondanks dat ze erg lekker is (vind ik) gedroeg ze zich koeltjes ( erg jammer want wel fysiek mijn type). misschien ga ik nu met wat meer ervaring nog weleens terug. Ik heb geen recensie van haar kunnen vinden hier.
 
Ik heb die Afrikaanse dame op k8 ook weleens bezocht. Haar 100 euro betaald. Toen ik niet klaarkwam stond ze erop dat ik bleef en extra betaalde, duwde mij terug op bed. Was bepaald niet netjes, daarna ben ik niet meer geweest bij haar.
 
Rustig was het de 24e en 25e 's avonds met dames...

beide avonden wel wat wandelend volk maar de meeste kan ik nietverstaan....
Hoop roemenen ook, maar zoals Morena zei: die komen er bij niet in....

de 24e op de Dam een afspraak gemaakt met Yuki in Sint Pancras want had al door dat het niks zou worden...en dat was best wel goed...

Fly
De naam Yuki kwam al eerder voorbij, is dat die op seksjobs adverteerd ? Is er een recensie van haar ? klinkt veel belovend :)
 
Denk dat dit dezelfde dame is.
 
welkom Harrry, op K8 zit volgens mij Selina, dat was mijn eerste ervaring met een dvp. werd niets bij mij door mijn onwennigheid, ondanks dat ze erg lekker is (vind ik) gedroeg ze zich koeltjes ( erg jammer want wel fysiek mijn type). misschien ga ik nu met wat meer ervaring nog weleens terug. Ik heb geen recensie van haar kunnen vinden hier.

Top dank je Marbossie! Die sla ik dan mooi over. Dank je!
 
Terug
Bovenaan Onderaan