Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Irina is er nog die heeft net vrij gehad, zit nu even op de kamer van Carla 3gk1
Nicole is er nog tot en met vrijdag zij zit nu op het pleintje de kamer van Kiki/Kalina.
Alina 17k3 gisteravond ook nog aanwezig.
Dat blonde tengere poppetje ook gisteravond nog gezien in G3 weet niet hoe ze heet ben er wel een keer geweest maar is een tijdje terug.
 
ik zoek al een uur naar een naam, maar ik kan haar maar niet vinden.


Roemeense dame die zei dat ze 36-38 jaar is. (precies weet ik niet meer)
ziet er wel een stuk jonger uit, is nog goed fit.
vrij slank, maar grote echt borsten. c/d cup.

ik heb haar op de volgende kamers gezien:
13k3
11 k1 of k2
2pg2 k3 k4 of k4 (weet niet meer precies welke kamer het was)

iemand een idee? :)
was echt een leuke dame, maar heb haar al een paar weken niet gezien.
een paar van jullie hadden geholpen.
de best kans was dat het Anna was zoals Piet zei.

heb haar weer gespot op op 17 en ik denk k1 of k2.
 
Dag heren, ik wil vandaag langsgaan op de dam. Het is echter een stukje rijden voor mij vanuit Leiden. Zou iemand de bezetting kunnen delen? Ik heb op oog Rose van 23k2 of Natascha 3k2. Hoop een van de 2 weer eens te zien
 
Dag heren, ik wil vandaag langsgaan op de dam. Het is echter een stukje rijden voor mij vanuit Leiden. Zou iemand de bezetting kunnen delen? Ik heb op oog Rose van 23k2 of Natascha 3k2. Hoop een van de 2 weer eens te zien
Rose niet meer gezien de laatste dagen. Kan goed dat ze al voor kerstvakantie naar Bulgarije is. Sowieso, als je haar wil bezoeken, na 20.00/20.30hr is ze standaard al huiswaarts.
 
Volgens mij 17k1, direct rechts naast de grote kamer 15. De eerste aan je linkerhand van de 4 kleine raampjes van de kamers op nr 17.

Ze werkt volgens mij praktisch elke dag, dus grote kans dat ze er nu ook is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan