Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Andreea g2k2 en Zara 27k2 zijn op vakantie. Ze keren ergens 2e week maart weer terug met wat ik van Andreea begreep.

Ik zag Sylvia g2k5 ook al even niet, denk dat die ook even vakantie heeft genomen.

De Andreea die recent op gang 3 zat (en in 2018 en 2019 op de kamer van Elena) zat gisteren op de kamer van Andreea g2k2.

Verder zag ik een nieuw dametje op 17k1. Weet er verder niet meer van, maar ter info.
 
Blond is nu minder in de mode wellicht. Sofia heeft het ook al een tijdje donkerder, en Andreea g2k2 wil ook van blond af. Christina op 13k4 is ook blonder geweest, en de dame op 03/05 k1 heeft ook wat veranderd.
 
Begin van de Dam toch, zondag volgens mij niet gezien.
Denk dat ik weet wie je bedoelt zij is wel nice op 12k1 was beetje in de war met de plattegrond. Ja leuk karakter heeft ze. De blonde dame die ik bedoel is al een lange tijd niet meer gezien en had de kamer 17k3 voorheen waar Alina nu zit. Ze heeft qua uiterlijk iets van Chelsey Lanette. En ze droeg altijd een zwarte blouse. Vraag me echt af waar zij is.
 
Weet je wat ik daar altijd zo raar vind. En zijn daar nagenoeg geen wandelaars, maar toch doen de dames geen enkele moeite om je naar binnen te lokken. Een klein glimlachje hoogstens. Meer bezig met hun iphone dan interactie met wandelaars. Dus ja, ik snap wel dat sommige heren dan weg blijven. Mannen willen verleid worden....
 
Dat is jammer inderdaad. Ik kan mij wel voorstellen dat het geestdodend is om vele uren per dag te wachten op klanten. De verleiding is dan groot om de afleiding op de smartphone te zoeken. Ik denk ook dat veel dames hier geld laten liggen. Meer staan, oogcontact zoeken, glimlachen, praatje proberen te maken aan de deur etc.

Als een dame alleen maar in de telefoon zit en ben er nog nooit geweest, dan stap ik ook vaker niet binnen.

Sommige dames zijn zelfs nog te veel met de telefoon in de weer als je eenmaal binnen bent.. vind dat echt niet kunnen. Je betaalt dus dan moet de tijd voor jou zijn, niet voor de telefoon.
 
Dat is inderdaad de beste manier om mij naar binnen te lokken😁 Maar wie is dat dan? Ik vroeg onlangs op dit forum wie de blonde MILF op G3K7 was. Die maakte inderdaad pijpgebaren naar mij. Maar niemand wist wie ik bedoelde. Is dat Maribel?
 
Die jij bedoelt is de oudere blonde latina op g3k7, rond de 55 is die. Ze probeert mij ook weleens binnen te lokken maar nooit binnen geweest.

Maribel is normaliter te vinden op 11k1 (Maar nu zit de Roemeense daar die lang op 16k2 zat). Maribel ook een oudere latina boven de 50. Qua omvang behoorlijk
 
Die jij bedoelt is de oudere blonde latina op g3k7, rond de 55 is die. Ze probeert mij ook weleens binnen te lokken maar nooit binnen geweest.

Maribel is normaliter te vinden op 11k1 (Maar nu zit de Roemeense daar die lang op 16k2 zat). Maribel ook een oudere latina boven de 50. Qua omvang behoorlijk
Maribel is die donkere Dominicaanse met donker haar tot schouders? Ze heeft een bordje met teksten als : SM en Kinky daar staan? Die heb ik vorig jaar geneukt voordat ik lid was van dit forum. Ik plaats liever geen recensies over bezoeken uit het verleden, omdat ze misschien achterhaald zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan