Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo allemaal in het verleden op ons alle bekende hooker behoorlijk actief te zijn geweest, en daarna een poosje deze hobby vaarwel gezegd sinds een jaar of vier weer opgepakt. En veel hier mee gelezen zonder bijdrage te doen, ik had ook geen intentie om recensies te plaatsen ( vond dat ik genoeg had bijgedragen) maar toch besloten om dit weer wel te gaan doen, omdat dit toch een mooi forum is en omdat ik niet al mijn ervaring verloren wil laten gaan
 
Hallo allemaal in het verleden op ons alle bekende hooker behoorlijk actief te zijn geweest, en daarna een poosje deze hobby vaarwel gezegd sinds een jaar of vier weer opgepakt. En veel hier mee gelezen zonder bijdrage te doen, ik had ook geen intentie om recensies te plaatsen ( vond dat ik genoeg had bijgedragen) maar toch besloten om dit weer wel te gaan doen, omdat dit toch een mooi forum is en omdat ik niet al mijn ervaring verloren wil laten gaan
welkom terug
 
Heeft iemand Steffi na 9 febr ook gezien?

Normaal app ik voor een afspraak. Ook tijdens haar afwezigheid app ze dan terug om door te geven wanneer ze terug is. Nu heeft ze haar app vanaf 9 februari al niet meer gelezen.
 
Andreea g2k2 en Zara 27k2 zijn op vakantie. Ze keren ergens 2e week maart weer terug met wat ik van Andreea begreep.

Ik zag Sylvia g2k5 ook al even niet, denk dat die ook even vakantie heeft genomen.

De Andreea die recent op gang 3 zat (en in 2018 en 2019 op de kamer van Elena) zat gisteren op de kamer van Andreea g2k2.

Verder zag ik een nieuw dametje op 17k1. Weet er verder niet meer van, maar ter info.


Is Sylvia inmiddels al weer terug van vakantie? Of is ze niet weg geweest?
Ik wil nl. komend weekend weer bij haar langs gaan....😋
 
Klopt, het was niet verkeerd. Op 16k1 en 17k1 zaten nieuwe dames de afgelopenw eek.

Oana was ook weer terug, nu even op T7. Die liet een gozer binnen, "50 euro, 10 minuten" zei ze. Voor mij reden om daar niet binnen te gaan..

Ik zag Sofia van 27k1 nu op g3k7 zitten. Catalina zag ik ook g2k4, en nog een heleboel andere dames.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, het was niet verkeerd. Op 16k1 en 17k1 zaten nieuwe dames de afgelopenw eek.

Oana was ook weer terug, nu even op T7. Die liet een gozer binnen, "50 euro, 10 minuten" zei ze. Voor mij reden om daar niet binnen te gaan..

Ik zag Sofia van 27k1 nu op g3k7 zitten. Catalina zag ik ook g2k4, en nog een heleboel andere dames.
12k1 zag ik ook een nieuwe dame, aardige vormen en een aantal tattoos.
16k1 zat inderdaad ook een dame die ik nog niet eerder gezien had, redelijk jong nog, maar wel met een heel natuurlijk overkomen en uiterlijk vond ik👌🏻.
Raphaella komt komende week weer terug, dus ik neem aan dat die weer op 16k1 terug komt dan.
 
19k3 om hoekje is al een tijdje weer open, de dame uit Venezuela zat daar een tijdje, en zit nu weer op 28k2.

19k2 was het raam gebroken, kennelijk door iemand die het nodig vond zoiets te doen. Laura zat daar nu weer, raam kennelijk gemaakt.
 
19k3 om hoekje is al een tijdje weer open, de dame uit Venezuela zat daar een tijdje, en zit nu weer op 28k2.

19k2 was het raam gebroken, kennelijk door iemand die het nodig vond zoiets te doen. Laura zat daar nu weer, raam kennelijk gemaakt.
Vrijdag zat er een andere dame, niet zo jong, maar ook niet de van 28k2.
Kwam me wel bekend voor.
 
Op kamer 17k1 of K2 zat tot eind 2021 een lang en slank blond Oekrains meisje. Eind twintig schat ik,
Is zij de laatste tijd nog wel eens gesignaleerd in Alkmaar? Vanwege de oorlog zal ze het psychisch en emotioneel wel heel zwaar hebben, lijkt me.
Vond haar altijd zeer spontaan, vrolijk, en naturel.
Zou leuk zijn om haar weer te ontmoeten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan