Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kristina staat op 13k4, knappe dame, tegen de 40. Die is nu aanwezig.

Kristiana (net iets anders geschreven) staat op g2k4, die is nu met vakantie. Ik denk dat Kristiana er tweede helft maart of begin april wel weer is; dan is haar zus Catalina weer op vakantie. Dame van tegen de 34. Rond gezicht, donker haar.
 
Vandaag eindelijk eens de achterdam bezocht met een mede wandelaar en het viel een beetje tegen aangezien we dus niet wisten dat de 2 grote passage gesloten waren. Maar goed het glas is bij mij altijd half vol inplaats van leeg dus met frisse moed maar op een knap jong niesje afgestapt genaamd anna (17k1). Heb nog geen review van haar kunne vinden en weet te weinig van haar om er 1 aantemaken dus dan maar via hier. Na 5 tienen uit me knip getrokken te hebben begon zij met het trekwerk, vervolgens een zuigbeurt die opzich wel wat beter had gekund maar goed het deed ze werk, nadat ze me garnaaltje had omgetoverd tot een echte genotsstaaf lekker hard doggy geneukt en heerlijk luidruchtig klaar laten komen tot ik ook kwam. Al met al een goede ervaring en zeker nog een bezoekje waard.
Gr een haagsewandelaar
 
Welkom op het forum PussyHunter, en ook leuk dat je in Alkmaar was.

Ik zou wel een nieuwe recensie aanmaken i.p.v. hier bij algemeen. Zo help je je medewandelaars bij het terugvinden van een dame. Je weet vast meer dan je denkt: lengte, cup, haarkleur.
 
Welkom op het forum PussyHunter, en ook leuk dat je in Alkmaar was.

Ik zou wel een nieuwe recensie aanmaken i.p.v. hier bij algemeen. Zo help je je medewandelaars bij het terugvinden van een dame. Je weet vast meer dan je denkt: lengte, cup, haarkleur.
Zoals ik zei ik weet te weinig van der dus laat het liever aan de mensen over die haar wel vaker bezoeken/ beter kennen maar snap je punt haha
 
Vandaag eindelijk eens de achterdam bezocht met een mede wandelaar en het viel een beetje tegen aangezien we dus niet wisten dat de 2 grote passage gesloten waren. Maar goed het glas is bij mij altijd half vol inplaats van leeg dus met frisse moed maar op een knap jong niesje afgestapt genaamd anna (17k1). Heb nog geen review van haar kunne vindenchtig klaar laten komen tot ik ook kwam. Al met al een goede ervaring en zeker nog een bezoekje waard.
Gr een haagsewandelaar
Pussyhunter,

Wanneer zij die 2 ronde silikoontjes vancuppie D heeft, dan is het deze Anna..

 
Wie weet hoe die blonde dame op 18K1 heet? Kan geen recensie van der vinden, maar vindt der likwaardig geil
 
De dame nu in D2 heet Simona of Simone en komt uit Italie, zegt ze. Ze zou al lang in Alkmaar staan, op een andere kamer. Dat is dus niet de Sylvia die ik er ooit recenseerde (en nooit meer heb gezien daarna).

Vraag van Indomen:
Hoe ziet deze simona/simone eruit ? Heeft ze niet 8 tot 10 jaar geleden ook op de dam gestaan toen noemde ze zichzelf ook mima ? Hoe ziet ze er uit ?


Skinny, een jaar of 40, zwart of donkerbruin haar ik schat tot op haar schouder (staartje), heel kleine (krapaan A -of heet dat AA? borstjes), Vrij spits gezicht.
 
Laatst bewerkt:
afgelopen zaterdagavond in het begin van de avond ook even op de dam geweest, het viel mij niet tegen wat er zat
maar er zat weinig bij voor mij vond ik helaas
maar er zijn inmiddels vergevorderde plannen om de karperton te slopen en een nieuwe parkeer gelegenheid te maken
het zal helaas nog wel een tijdje duren voordat we daar knap kunnen parkeren.....
Ik zet mijn auto gratis op de Vondellaan , dan haal ik mijn fietsje van de drager en 10 minuten later wandel ik op de dam
 
Hoi Indomen, ik heb geen idee. Toen ik vroeg of ze nieuw was in Alkmaar zei ze heel beslist nee, ze ging wel nu en dan naar Italië, maar werkte gewoon op de Achterdam. Dat ik haar niet eerder gezien had kwam misschien omdat ze eerder verderop in de straat stond, zei ze. Met wat uitleg dat de dames een kamer zoals die vrij is wanneer ze (weer) hier komen.
Daarna hebben we het er verder niet over gehad en ik weet dus niet of ze ook op de Ruysdaelkade heeft gestaan.
 
Nog steeds niemand ervaring met de dame op 11k1 (zwart haar, normaal postuur, leuk gezicht) en niet Maribel? Van een paar bladzijden terug weet ik dat ze Roemeense is en eerder op 16k2 heeft gestaan, en nog een stuk terug dat ook al iemand naar haar vroeg, maar verder niets gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Gister een rondje gelopen, maar zat helaas niks naar mijn smaak bij. Zag wel een nieuw gezicht op 16K1. Lange slanke dame die met een lolly mannen probeerde te lokken. Ik ga morgen weer een rondje lopen. Hopelijk zit er dan meer tussen.
 
Dame die volwassen mannen lokt met snoep. Een "mannenlokker"? ;)

Dat is Irina, die zit nog niet zo heel lang op die kamer, maar werkt er al vele jaren (een jaar of 8). Leuke dame hoor, en best knap.
 
Het gekke is, de bezetting neemt toe maar heb niet het idee dat er ook meer klanten komen…. Merk dat ook aan de commentaren van de dames, die geven aan dat ze het lastig vinden om een goede boterham te verdienen de laatste maanden. Sprak vandaag een dame die aangaf dat ze het na haar 'vakantie' nog een periode aanziet, als het niet beter is dan gaat ze verder kijken. Geen idee waar ze dan heengaat, heb het idee dat het sowieso een uitstervende beroepsgroep is, de raamdame.
 
Tja, dat waar ze dan heen moeten gaan is dan weer het grote knelpunt.... voor beginners is Alkmaar misschien een startpunt, ervaring opdoen of gewoon genoeg ruimte en niet te idiote prijzen voor kamerhuur (alles is relatief; in den haag en amsterdam betaal je hetzelfde voor een halve dag ipv een hele. En ze kunnen ook niet allemaal naar groningen of friesland, al is dat vanuit midden en oosteuropa bezien bijna op loopafstand. Dat laatste geldt voor Latina's nog meer natuurlijk.)
Maar veel dames die hier al wat langer werken hebben waarschijnlijk toch (weer) voor Alkmaar gekozen na eerst elders gewerkt te hebben. Veiligheid wordt toch wel vaak genoemd. En een dame die in antwerpen gewerkt had en het eens hier probeerde wist al na drie weken dat ze per direct terug ging naar Antwerpen. Maar was binnen nog eens twee weken al weer hier terug omdat het in haar oude werkstad net zo slecht was als hier of erger. Waar ze na nog een maand hier is heengegaan weet ik niet, maar de boodschap is duidelijk, het gaat overal slechter.

Duitsland schijnt ook niet "je dat" te zijn, al schijnt Patricia daar dan toch wel te kunnen aarden of in elk geval genoeg te verdienen. De Duitse klant schijnt gemiddeld toch een iets ander gedrag te hebben; -waar wij Nederlanders toch internationaal en zeker europees boven alles bekend staan om onze directheid -door anderen herkend als bot-en lompheid, maar als fijner besnaarde niet-Nederlander zeg je dat natuurlijk niet zo direct-. Waar wij dus niet bekend staan om onze tact en gevoeligheid in de dagelijkse omgang schijnt dat in een prostitutiesetting elders toch nog best een stukje erger te kunnen. En dat we in het algemeen ons nog wel een beetje verstaanbaar kunnen maken in het Engels, -hoe krom ook tot op het hoogste staatsniveau toe- werkt ook wel een beetje in ons voordeel. Al is zeer aannemelijk dat dit soort overwegingen bij de dames geen enkele rol zou spelen als onze buren een beetje royaler waren dan wij. Het tegendeel lijkt echter het geval: minstens zulke vrekken, verwend door bodemprijzen voor sex door de onweerstaanbare aantrekkingskracht op onerbedeelden uitgaand van het Wirtschaftswunder (dat al lang in een uitgeklede versie 3.xxx zit, maar zijn reputatie heeft behouden).

Zoals vaker betoogd, ook voor de Achterdam, is het van alle tijden dat dames steunen en zuchten dat het zo slecht gaat, dat de straten leeg zijn, dat ze niks overhouden, dat ze alleen werken voor de huurbazen, dat ze het elders gaan proberen. Dat klonk al net zo hard in wat we -met de wetenschap van nu zoals dat zo graag gezegd wil worden-, wel kunnen beschouwen als de gouden tijden voor de Achterdam. Zowel voor de wandelaars als de dames -dat gaat hand in hand ondanks het geklaag.

Toch is onmiskenbaar dat raamprostitutie daadwerkelijk geleidelijk aan achteruit is gekacheld. Dat komt mede door het systematische overheidsbeleid dat juist raamprostitutie zoveel mogelijk dwars wil zitten, en als het even kan verbannen uit de stad of het land. Uit ideologische motieven (het is van de prostitutievormen het meest zichtbaar, en als je tegen prostitutie door vrouwen bent is dat dus het dankbaarste doelwit, de eerste stap in de strijd). Of gewoon om zakelijke of daarmee verwante ruimtelijke ordeningsmotieven. Anders gezegd, zeker in tijden van woningnood en prijzen voor onroerend goed die de pan uit rijzen wil je wel wat anders met die ooit vervallen buurtjes en panden die nu evengoed legaal goud opleveren en met een beetje geluk ook nog door schimmige investeerders zijn behouden en opgeknapt. En je kunt voor bouw van woningen niet steeds maar al die leegstaande winkelpanden benutten, op een gegeven moment is er geen winkelstraat meer over.
In sommige gevallen gaan al deze motieven samen in een win-win situatie voor overheden, gemeenten, maar ook in andere landen zie je hetzelfde. Oftewel een verlies-verlies situatie voor fanatieke raamwandelaars en de door hun bediende dames. - die rolverdeling hangt natuurlijk af van het point of view.

Daarnaast werkt natuurlijk internet niet in het voordeel van de raamprostitutie of van de legale prostitutie in het algemeen. Voor veel dames interessant door de exorbitante prijzen die ze zich voor privéontvangst kunnen permitteren (pardon, de veel hogere bedragen die ze voor hetzelfde kunnen vragen en krijgen). Vrijwel zonder dat daaraan geknabbeld wordt door de fiscus -illegaal is illegaal immers-. En zonder dat ze lastig gevallen worden door goedbedoelende GGD-ers en anderen die menen een oogje in het zeil te moeten houden dat het niet te erg uit de hand loopt met gezondheid en dwang -mijn zegen hebben die inmiddels van harte, zolang het niet doorslaat. Ik dacht vroeger nog wel eens dat dàt de drijvende krachten achter het dissen van de raamprostitutie waren.
Geheel toevallig blijken gemeentes wat betreft illegale of liever ongecontroleerde privéontvangst veel minder ijverig in het vinden, mee bemoeien en bestrijden, zolang het maar niet -daar hebben we het weer- te zichtbaar wordt aan de hand van klachten van omwonenden etc.

Bij voorbaat wordt dan gewezen op de ongrijpbaarheid maar in de praktijk is dat natuurlijk ronduit een uitnodiging om van de gereguleerde raambuurt het werkterrein te verleggen naar wisselende vakantiehuisjes, rijtjeshuizen en flatjes waar tijdelijk even geen gewone huurder voor is.
Het enige charmante van deze privéontvangsten vind ikzelf eigenlijk dat je veel van de dames in vaak meer ontklede toestand kunt bezichtigen dan via de ramen ooit mogelijk is geweest inclusief hun prijzen en diensten.
Lekker makkelijk, je hoeft niet eens meer de dame aan te spreken of onder ogen te komen.

En de spanning houden we er toch in omdat het evengoed kan dat het de afgebeelde dame helemaal niet is of dat ze niet weet wat namens haar wordt aangeboden qua diensten en prijzen. En je kunt immers ook altijd nog omdraaien of met de dame zelf in haar kamertje onderhandelen.
Dat alles zal de gemeentes (informeel) worst zijn, zolang het maar niet zichtbaar is en er geen vergunningen en dergelijke verhinderen dat een kamer / pand op het moment dat het gemeentes en investeerders past van gebruik kan wisselen.
Het is duidelijk hier spreekt of schrijft een fervent liefhebber van raamprostitutie; een voorstander van privéontvangsten zal voor en nadelen pal tegengesteld kunnen beargumenteren misschien inclusief de motieven van gemeentes om raamprostitutie overal uit te faseren, in wisselend tempo maar in dezelfde richting.

Een laatste maar zeker niet de minste reden is waarschijnlijk het feit dat we voor het eerst sinds lange tijd niet meer 'profiteren' van de armoedige omstandigheden in voormalige oostbloklanden, in het bijzonder in de landen die in stapjes bij de EU zijn gekomen. Lange tijd was prostitutie in het Westen voor veel jonge dames zelfs zonder tussenkomst van bendes, uitbuiters en hardvochtige of fluweelzacht argumenterende vriendjes een bijna onweerstaanbare en énige kans op snelle verbetering van de eigen toekomst. En vaak zelfs voor de toekomst en situatie van hun hele familie, zonder dat an die de aard van het werk precies bekend was als ze het al echt wilden weten. Hoewel de verschillen in levensstandaarden nog steeds enorm zijn, zijn er toch hoe dan ook veel meer opties gekomen voor enigszins werkwillige jonge dames. MIsschien minder snel, maar minder omstreden en met minder stigma's.
Dat die alternatieven er voor hun zijn gun ik hun van harte, ook al merken wij dat hier daardoor aan (en beklagen wij ons luide over) het dalende aantal dames dat er wel nog voor kiest en over hun prijzen. Voor degenen die er wel nog voor kiezen is kennelijk de onzichtbaarheid op internet en de oncontroleerbaarheid daarvan vaak aantrekkelijker dan openlijk maar een beetje beschermder voor de ramen werken -met een dagelijkse druk van te behalen kamerhuur, al zal de prijs voor een werkruimte bij een beetje structurele privéontvangst ook wel op een of andere manier opgeklopt worden.
 
Laatst bewerkt:
Het gekke is, de bezetting neemt toe maar heb niet het idee dat er ook meer klanten komen…. Merk dat ook aan de commentaren van de dames, die geven aan dat ze het lastig vinden om een goede boterham te verdienen de laatste maanden. Sprak vandaag een dame die aangaf dat ze het na haar 'vakantie' nog een periode aanziet, als het niet beter is dan gaat ze verder kijken. Geen idee waar ze dan heengaat, heb het idee dat het sowieso een uitstervende beroepsgroep is, de raamdame.
Die komen allemaal naar denhaag toe
 
Terug
Bovenaan Onderaan